Paletki Nude collection Au Naturel i Oh So Special

Już chyba każda z was słyszała o tych doskonałych paletkach. Moje zakupy okazały się bardzo trafione, kiedy zobaczyłam ile pozytywów mają te cienie. Paletki są nowością, gdyż ukazały się na rynku 31 sierpnia. Przychodzą one elegancko zapakowane w czarne, gustowne pudełeczko.


W środku znajdziemy 12 różnych cieni do powiek.Wiele z nich jest w odcieniach bardzo jasnych.Jeśli jesteś miłośniczką makijażu, który zachwyca to ta paletka jest właśnie dla Ciebie.Paleta zawiera zarówno cienie matowe jak i perłowe.Za pomocą ciemniejszych odcieni matowych można stworzyć nie jeden makijaż typu smoky eye.Cienie do powiek są mniejsze niż w przypadku z korzystania z innych marek ,które oferują palety do makijażu ale tutaj mamy ich aż 12 i za taką cenę. Myślę ,że taka paleta może starczyć na 6 miesięcy użytkowania. Paletka jest bardzo podręczna a w środku zawiera jeszcze lusterko i aplikator. Cienie są bardzo trwałe, gdyż się utrzymują na powiece nawet 12 godzin.


                                                                     Paletka Oh So Special 


OGÓLNA OCENA: 5
CZY KUPIŁABYŚ TEN PRODUKT PONOWNIE?: TAK
CENA: OK 27,90 


Paletka Nude collection Au Naturel


23 komentarze:

  1. Uwielbiam tą paletkę, daje tyle możliwości makijażu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię paletki Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh So Special jest po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta nude bardziej mi przypadła do gustu, aczkolwiek żadną bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kusi mnie ta paletka Nude : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Carolina może się skusisz na tą paletkę bo na prawdę jest doskonała ;) Oprócz tych dwóch są jeszcze inne rodzaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję , również dodaję :)
    Oj może kiedyś , chociaż powiem szczerze że nie przepadam za cieniami : ) Ale może kiedyś , kto wie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletki bardzo fajnie wygladaja ;)
    No to zaczynamy studiowanie... :>

    dzieki za odwiedziny i zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne ale ja nie umeim sie malowac ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej się przekonuje do niej , kolorki są meega : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta paletka, a kolory wprost dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi kupela przywozi z Irlandii Oh So Special, a sama w domu mam Storm. Są świetne. W połączeniu z bazą pod cienie są po prostu nie do zdarcia od rana do późnego wieczora ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. mam obie paletki plus storm'a ale chyba najbardziej lubię nude :) na dzień jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  14. obie paletki są prześliczne :D
    i chyba wpadną do mojej kolekcji : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę nie będziesz żałować :) Ja jestem zadowolona z nich do tej pory.

      Usuń
  15. już jutro zgarnę storma Kocham moje przyjaciółki i te mega prezenty od nich jestem szczęściarą

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolory, pewnie warto w nie zainwestować, bo zależy mi aby na mowiece długo się trzymały.
    Dodaję do obserwowanych, warto tu zaglądać i poczytać o produktach, może coś się przyda.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. mam obie ale chyba Oh so special bardziej mi przpadła do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. naczytałam, nasłyszałam się już o tych paletkach, ale na razie cienie nie są dla mnie, nie umiem ich używać, nakładać może kiedyś jak zacznę coś ćwiczyć to sobie poradzę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory takie neutralne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)