Balsam Avon Naturals

10/03/2011 , , , 21 Komentarz

Przychodzę dzisiaj do was z recenzją balsamu Avon Naturals o zapachu śliwki i nektarynki. Jest to jogurtowy , nawilżający balsam do ciała, który walczy z suchością skóry. Kosmetyk łatwo się wchłania i nie pozostawia żadnych śladów na ubraniu. Pachnie tak cudownie ,że chciałoby się go zjeść. Na rynku są dostępne jeszcze inne rodzaje m.in : truskawkowy, malinowy, kokosowy, cytrynowy, jabłkowy.Ja mam na razie tylko jeden z nich ale z pewnością skuszę się na jeszcze inne zapachy.
                                                                        
Zapach tego balsamu po nałożeniu go na skórę utrzymuje się bardzo długo. Opakowanie zawiera 200 ml tego cudownego produktu.Poza tym wszystkim balsam posiada wspaniałą konsystencję ,którą z łatwością można rozprowadzić na skórze. Ze względu na mocny zapach wiem ,że nie jest w stanie przypodobać się wszystkim dziewczynom. Jak na takie opakowanie i balsam jego cena jest bardzo dobra.Idealny zarówno na lato jak i do codziennego stosowania.Ja osobiście stosuje go zawsze po kąpieli :). Nie znalazłam w nim żadnych minusów.


Plusy:
- delikatny
- dobra cena
- przyjemny zapach
- efektywny
- łatwość użycia
A wy co sądzicie o tym balsamie? Mieliście już z nim do czynienia?

21 komentarzy:

  1. Nie miałam tego balsamu, ale z pewnością go kiedyś kupię :) Ilość zapachów kusi, zwłaszcza truskawka i malina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę go kiedyś kupić :) uwielbiam takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli lubisz oglądać zdjęcia pięknych wnętrz, to zapraszam do czytania nowego posta! :)

    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zapachy tych balsamów są śliczne! Dokładnie chciałoby się je zjeść :) Ale niestety w moim przypadku - słabo nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsamy z avonu mają cudowne zapachy <3
    co do błyszczyka - też mam kilka innych z avonu i nie narzekam, ale ten niestety zawiódł moje oczekiwania :(
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię kosmetyki z Avonu, ale ten zapach chyba wszedł niedawno, bo jeszcze go nie miałam :))
    Musze spróbować :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! :) Dzięki za odwiedziny. :)
    Nie miałam tego balsamu, ale kupowałam inne z tej serii i też je bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam z tej serii jakiś balsam, ale nie pamiętam już jaki miał zapach. uważam że są lepsze balsamy w tej cenie, a nawet tańsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie go wypróbowała ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś nie za bardzo lubię avon
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten balsam jest świetny :)
    Dziękuję za miły komentarz postaram sie częściej zaglądać na twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kosmetyki :) mam podobny żel tylko o zapachu wanilii:)♥ Pozdrawiam Obserwuje i Zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  13. jest genialny, mam cały zestaw:)
    zapraszam do siebie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście nie lubię tych balsamów bo są jak dla mnie zbyt wodniste jednak faktycznie zapachy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię tych balsamów, chociaż czasami daję się skusić na zapach :) potem zazwyczaj próbuję wepchnąć go komuś z rodziny... jak dla mnie szkoda kasy na balsam, który prawie nie nawilża i słabo się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam balsamy do ciała, jabłkowy jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam malinowy i truskawkowy, ale to już kiedyś, kiedyś ;) ale miło je wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam balsamy do ciała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)