Masło do ciała Be Beauty

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją masła do ciała firmy Be Beauty , które zakupiłam w Biedronce. Są dwa dostępne rodzaje tego produktu: mango i limonka. Kusi mnie strasznie żeby kupić jeszcze jedno o zapachu limonki, gdyż mango już nabyłam.Nigdy wcześniej nie kupowałam kosmetyków w Biedronce ale skusiłam się ze względu na nową ulotkę "tajemnice urody" w której to mogłam przeczytać o tych masełkach.
                                                                             
Masło zawiera drobinki, które są widoczne po nałożeniu ich na skórę.Dotąd jeszcze wcześniej nie słyszałam o masłach z drobinkami. Opakowanie masła jest barzo praktyczne co ułatwia jego nabieranie.
Masło ma bardzo maślaną konsystencję czym zaskakuje. Z łatwością się rozsmarowuje na ciele.Nie ma gęstości , która jest typowa dla różnego rodzajów kremów i balsamów.Kosmetyk doskonale rozprowadza się po ciele i bardzo przyjemnie pachnie. Zapach jest trochę mocny ale mi to w ogóle nie przeszkadza.Kosmetyk zawiera masło Shea oraz masło kakaowe, które doskonale pielęgnują skórę. Witamina E oraz olejek z pestek moreli sprawiają ,że skóra lśni naturalnym i letnim blaskiem.Masło jest w limitowanej edycji i nie wiem czy jeszcze można je dostać.
Masło nie pozostawia tłustych śladów na skórze , które potem brudzą ubranie.Skóra po użyciu tego specyfiku jest gładka i świetnie nawilżona. To wszystko jest porównywalne z balsamem bo te masło na prawdę bardzo dobrze nawilża.Warto kupić takie masło tym bardziej ,że cena do tego zachęca.

200 ml/ 7,99 zł

70 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, jakoś nigdy nie mogłam się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne gofrowe kolczyki, tyle że z truskawkami będą do wygrania w kolejnym rozdaniu na facebooku;) szczegóły jutro w notce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za biedronkowymi kosmetykami. PRzejechałam się już kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  4. masło zużywam na stopy żeby się nie przeterminowało, latem mi się nie udało choć często nakładałam na dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ... Może sobie kupię ! :] :p


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze jestem ciekawa zapachow :D ale jeszcze nigdy nie probowalam tych z biedronki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda. :)
    Dodałam do obserwowanych :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam takie cytrynowe i nie przepadałam za nim

    OdpowiedzUsuń
  9. ¡Hola! ¿Qué Tal? A gdzie studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle się o tym naczytałam a jeszcze nie skusiłam się, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ajjj maselka z biedronki <3 uwielbiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Iza: może teraz akurat się skusisz ;)

    Natajka : czekam z niecierpliwością na konkurs ;))

    B.: ja też nie przepadałam ale akurat na ten się skusiłam ;))

    Beauty Wizaz: ja też podobnie robię ;) ale dopiero od teraz bo odkryłam te masło :D

    kii: kup kup bo warto spróbować ;))

    sue: bardzo ładnie pachną na prawdę ;))

    Inopportune . : ja też ;))

    Natallie: dziękuje ;)) ja Twój blog też ;*

    Na Krawędzi: cytrynowe chyba gorzej pachnie dlatego go nie brałam ;))

    Katsuumi: mango zawsze ładnie pachnie :D

    LongHairGirl: muy bien ;)) studiuję w WSF czyli tam gdzie ty :D

    Kamyczek: może wreszcie się skusisz ;)

    Bursztyneekk: ja od tej pory też <33

    Dziękuje jeszcze raz za każdy wasz komentarz i ciepło pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za masłami/balsamami w tego typu opakowaniach. Zawsze pełno produktu zostaje mi pod paznokciami i ciężko jest mi je potem wyczyścić. Wygląda zachęcająco, uwielbiam takie zapachy... Hm... Może zrobię wyjątek?:p

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nie spodziewałam się, że w Biedronce można kupić takie fajne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mavia : zrób wyjątek bo na prawdę warto ;) nie myślałam ,że kosmetyk z Biedronki zrobi na mnie takie wrażenie ;)

    Siuzdakowa: czasami można kupić coś fajnego ;) teraz była specjalna oferta: Sekrety Urody i pełno różnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam teraz maselko brazylia :) ale to mango ardzo mnie kusi bo uwielbiam tego typu zapachy :>

    OdpowiedzUsuń
  17. YoAnka : to może po swoim masełku skusisz się na te ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu isć do Biedronki i kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubie maseł ;)) mam niestety złe wspomnienia ^^ kupiłam jedno i miałam wrażenie, że wysamrowałam się kupą xD brrrr

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbuje ;) Świetny blog .Obserwuje . Zapraszam do mnie w wolnej chwili. Było by miło gdybyś Ty też mnie zaobserwowała . :) Pozdrawiam serdecznie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog ! oberwujemy ? zapraszam do mnie i czekam na odp.

    OdpowiedzUsuń
  22. splątane słuchawki: bardzo słuszna decyzja ;))

    becomingbeauty: xDDD uuu to faktycznie złe wspomnienia ;) ja też nie byłam przekonana do maseł.

    I ♥ Fashion: wpadnę w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks so much pretty *

    http://itsluckynumberseven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam masło do ciała z Biedronki, ale z 'poprzedniej edycji' ;)

    pozdrawiam i zapraszam http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/ - nowy post o lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym częściej pisać, ale czas mi na to nie pozwala :( Nie wyrabiam ze szkołą... Jeszcze dziś ewentualnie jutro postaram się coś napisać :)
    Ja również pozdrawiam ;*

    Masło kakaowe uwielbiam więc może i zaopatrzę się w takie masełko, fajny ma kolor i myślę, że zapach też :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzmi nieźle :) Jak będę miała szczęście to je nabędę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Biegnę do Biedronki zobaczyć czy jeszcze jest. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam już ten krem i jestem bardzo zadowolona <33
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. pues sí me he pasado por tu blog, me parece muy interesante pero no entiendo nada :S
    besos

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj ja z rewizytą.Nie widziałam tego masełka w biedronce ale jutro sprawdzę i może kupie. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kareczka14: z poprzedniej edycji to znaczy ,że też z tej samej firmy? ;))

    Magda: faktycznie kolor jest bardzo ładny a zapach rewelacyjny ;) ja uwielbiam masła kakaowe ale teraz skusiłam się na owocowe.

    pani alekszandra ,Anna.: powinno jeszcze być w Biedronce ;)

    Domful: a la derecha tienes translator google y puedes dar hiszpanski - espańol ;) y todo tienes en espańol. Besos

    ania : ja myśle ,że jeszcze są w Biedronce ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. haha, przepraszam bardzo, myślę, że moja nowa notka jest wyjaśnieniem mojej długiej nieobecności. A co do notki, to mogę powiedzieć tylko tyle, że nigdy żadnego masła do ciała nie używałam, ale opakowanie i pewnie zapach są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  33. O, mam nadzieję, że można to masło jeszcze dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja po serii maseł z bedronkowego szału gazetkowego nie dam się już na nic namówić! męczyłam tego cytrynowego śmierdziela i po raz drugi nie zamierzam!

    OdpowiedzUsuń
  35. thankyou for the lovely comment! x
    lifeisunplanned.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja ubóstwiam masło kakaowe, ale jak mi się skończy to może właśnie ten zapach sobie kupię :) a co do Twojego komentarza- nie studiuję, jestem w 2 klasie liceum dopiero ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze jak ognia unikałam masełek do ciała - właściwie, to nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. S. : może kiedyś się skusisz na jakieś owocowe masło ;))

    Martynella: myślę,że jeszcze jest w Biedronce ;)

    adrianna: cytrynowe pewnie ma o wiele gorszy zapach niż mango :( bo ten jest bardzo przyjemny! ;))

    badger: jak te mi się skończy to ja właśnie na odwrót nabędę kakaowe ;))

    Temptation: może pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zacheciłaś mnie do zakupu, do tej pory dość sceptycznie podchodziłam do biedronkowych kosmetyków, uważając je za nie warte zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  40. NO ZAPACH PEWNIE ŚWIETNY, ZACHĘCIŁAŚ TROCHĘ DO ZAKUPU, MOŻE SIĘ JUTRO NA ZAKUPY DO BIEDRONK WYBIORE HAHA ;d OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak masła do ciała zazwyczaj pachną swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. a może być tak jak teraz, jasny pomarańcz albo prędzej morela?

    jeszcze tego rodzaju balsamów nie używałam. a szybko wysycha?

    OdpowiedzUsuń
  43. AnaYo: ja też nie byłam przekonana wcześniej do tego typu kosmetyków ale to się zmieniło ;))

    Martusia ;-) : Wybierz się bo może jeszcze są :D


    Charlottka: tak te masło pachnie bardzo ładnie;)

    Esther.MTMU: no puedes comprarlo en Espańa pero creo que alli teneis otros ;)

    Angie: nie wysycha szybko ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. jak wykończę moje balsamy muszę się zaopatrzyć w jakieś masełko :)

    co do belissy, to chyba zmienię suplement. już długo zażywam i nie bardzo pomaga. wiadomo, na każdego inaczej działa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też mam ten kosmetyk! ;-)
    Zapraszam do mnie:
    http://bklaudia13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja ostatnio z tej firmy właśnie kupiłam w biedronce peeling do ciała i jestem zadowolona także myślę, że te masło też może być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. mm pewnie pachnie nieziemsko :)Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  48. Skąd wiesz, że nawilża, skoro na zdjęciach wygląda na świeżo otwarte? :) Mam to masło w wersji cytrynowej bodajże, ale ciągle czeka na swoją kolej w zapasach. Te masła można było kupić w wakacje, wtedy weszły do biedronek po raz pierwszy, teraz jest druga tura właśnie. Naczytałam się o nich sporo dobrego i nie mogę się już doczekać, aż przyjdzie czas, kiedy będę się mogła dobrać do swojego egzemplarza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wypróbuję! Trzeba lecieć do Biedry;P Pozdrawiam i obserwuję!:) http://esthrelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. no z zewnatrz wyglada fantastycznie:) swietna recenzja i bardzo fajny blog:) pozdrawiam, ciuchomanka.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. czy te masla jeszcze sa dostępne, orientuje się ktos? Paula

    OdpowiedzUsuń
  52. no właśnie są jeszcze te masła do ciała, bo ja jak byłam w biedronce to nie wiedziałam ich, a bardzo bym chciała sobie kupić. Proszę o odpowiedz jak najszybciej Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. kupiłam owe masełko mango dzisiaj. też pierwszy raz skusiłam się w ogóle na kosmetyk z biedronki. zapach mnie urzekł taki słodziutki :) jednak chyba trafiłam na jakąś promocję bo było po 5.29zł o ile dobrze pamiętam. oraz było więcej rodzajów, chyba ze 4 :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. mam limonke jest cudowna:)


    www.w-studenckiej-kosmetyczce.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. hmm... kuszące;))
    Interesujący blog.
    Obserwuje i zapraszam również do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  56. masełko super ale mnie rozczarował zapach myslalam ze bedzie slodki intensywny ale taki nie jest

    OdpowiedzUsuń
  57. Kuszące to masełko. Bardzo tanie :O Aż zapragnęłam je kupić. :>
    Dodaję się do obserwatorów, bo masz bardzo fajny blog. Może razem się oblukamy? :>
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Ja Ciebie też dodałam do obserwowanych bo uważam,że masz bardzo ciekawy blog. Masło faktycznie jest kuszące. Kup a się przekonasz ;))

      Usuń
  58. ja mam akurat peeling borówkowy;) zrobiłam juz recenzje i zapraszam: etcrxnne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. moje biedronki są jakieś inne :D nie widzę ani tych balsamów ani peelingów:(

    OdpowiedzUsuń
  60. Również skusiłam się na tą serię kosmetyków i jestem bardzo zadowolona! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)