Ziaja Tin Tin antyperspirant

Na rynku pojawiła się nowość z Ziaji. Tym razem jest to antybakteryjny antyperspirant. Dotychczas moje wszystkie poprzednie antyperspiranty się nie sprawdzały i zostawiały ślady na ubraniu albo po prostu słabo działały. Ciągle poszukiwałam tego jednego i idealnego aż w końcu znalazłam. Używam tego produktu już trochę czasu i jestem bardzo z niego zadowolona. Tin Tin ma piękny różany zapach, który utrzymuje się bardzo długo i najważniejsze to to ,że przez cały czas możesz czuć świeżość!




                                               




 Może teraz trochę o składzie tego specyfiku.
Skład: Aqua (Water), Aluminum Chlorohydrate, Glycerin, Allantoin, Panthenol, Triclosan, Hydroxyethylcellulose, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

Preparat nie zawiera w ogóle alkoholu i też nie pozostawia uciążliwych śladów na ubraniu.Skutecznie zapobiega wydzielaniu potu , łagodzi jakiekolwiek podrażnienia po depilacji oraz zapobiega w powstawaniu przykrego zapachu. Nie zauważyłam żadnych wad tego antyperspirantu. Cena Tin Tin jest śmiesznie niska , więc zawsze można zaryzykować i go kupić żeby wypróbować i samemu ocenić.
                                              

 Plusy:
-nie pozostawia śladów
-niska cena
-ładny i przyjemny zapach
-zapobiega nadmiernemu poceniu się
Cena: ok 6,20 (60 ml)


A czy któraś z was już go próbowała? :*

46 komentarzy:

  1. TinTin akurat nie miałam, ale używałam antyperspirantu z Ziaji i polecam jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłaś mnie na Tin Tin :) Wprawdzie z Ziają średnio się lubię, ale z chęcią wypróbuję nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam, podoba mi się cena to pewnioe spróbuję ;) tylko czy jego zapach nie kłóci się z perfumami, skoro jest mocno wyczuwalny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę zakupić :P Mnie również przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się ,że was przekonałam ;)

    Bzeltynka: nie zakłóca się z perfumami ;) sama używam dużo perfum i nie odczuwam żeby się zakłócały z tym antyperspirantem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko skończę antyperspirant z Yves Rocher przetestuje Tin Tin. :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro tak go chwalisz to faktycznie musi być dobry :) W takim razie zdaje się na Ciebie i skuszę się na niego :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam ;/
    zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka produktów z Ziaji, są świetne. Wypróbuję ten dezodorant, zobaczymy jak na mnie zadziała xd
    zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A na Smarfach nie byłam, miałam jechać, ale wypad nie doszedł do skutku. Moja koleżanka była, podobno fantastyczny film. Ja zamierzam obejrzeć go w internecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ;)
    muszę zakupić !
    Dzięki za wstawke tego postu !

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie muszę sobie kupić jakiś inny antyperspirant ;D dzieki tobire już wiem jaki

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tego nie miałam, ogólnie używam raczej Rexony w kulce szarej albo teraz Nivea różowego

    OdpowiedzUsuń
  14. Antyperspiranty w kulce bardzo lubie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam teraz antyperspirant Ziaja Bloker i też uważam, że jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam tintin :) ale może się skuszę :)
    Zazdroszczę, że masz sklep Helfy na miejscu :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gwasyneidr: już Cię obserwuje;))

    S.: ja też zamierzam go obejrzeć w necie tylko jak się ukaże i znajdę jakiś link do niego ;) to dobrze,że jej się podobał

    ¢нєяяу~~: nie ma za co ;) cieszę się ,że się skusiłaś

    colorfullysoul: to bardzo miłe przeczytać taki komentarz ;)

    Cat Girl: Może się jednak skusisz chociaż na wypróbowanie go ;)

    Katsuumi: chętnie wpadnę ;)

    Siuzdakowa: ;)) to jesteśmy dwie ,które tak uważają

    MoodHomme: mam i to niedaleko tam gdzie mieszkam ;) jak mieszkałam w Legnicy to nie było tak kolorowo ale teraz Wrocław to wiadomo ,że lepszy dostęp do takich sklepów.

    Inopportune .: Ja też ;)

    Pozdrawiam was wszystkich i jeszcze raz dziękuje za każdy komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam bloker ziaji, jednak minusem jest zapach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, nigdy nie miałam styczności z tym produktem ;) Zapowiada się fajnie. I ta cena ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, zaciekawilas mnie tym produktem, obecnie mam nowy z addidasa ale jak go 'wykoncze' to z checia wyprobuje i tego ;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem śpiochem więc spanie w weekend to mus :)
    imprezy? nie za bardzo, wolę seanse filmowe w domowym zaciszu lub kinie ;) rzadko jestem w klubach xD

    może ten tin tin to coś czego poszukuje? muszę wypróbować ;)

    a Ty też studentka? co studiujesz? gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  22. to nie pozostawianie śladów w moim przypadku najbardziej przeszkadza mi w antyperspirantach więc chyba się kiedyś na ten skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. LongHairGirl: nie podoba Ci się zapach tego antyperspirantu? czy po prostu za mocno pachnie?

    Temptation: cena jest na prawdę rewelacyjna jak na taki produkt ;)

    introvertx.: ale wypróbować zawsze można coś nowego :D

    sue: wypróbuj koniecznie i czekam na Twoją opinię ;)

    Aislin: nie ma za co;))

    Angie: filologia hiszpańska we Wrocku ;)

    Natajka:mi też strasznie to przeszkadzało aż do teraz bo ten nie pozostawia śladów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę go mieć !
    dziękuje za komentarz u mnie .
    oczywiście obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tak? już nawet nie pamiętam.. ;)

    zapraszam częściej! ;)



    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak gdzies go znajdę, to na pewno kupię - zwłaszcza, że potrzebuję czegos nowego i dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no to fajnie fajnie.
    ja w Krakowie na UEK'u Finanse i Rachunkowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobrze, że o tym piszesz, bo właśnie kończy mi się antyperspirant i będę wiedziała po jaki sięgnąć :) Dziękuję za dodanie, również dodaję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. well, I can't understand a word, but I'll try these products out, you recommend :) and I join your followers, take at a look at my blog and follow me too, if you think :)
    http://seleniavonarthur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie Ty go znalazłaś?:) Chciałabymgo wypróbowac , ale niestety u mnie nigdzie go nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
  31. mam to masło jest bardzooo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. zmalowanalala, unappreciated : ja nabyłam go w drogerii Natura ;)

    Oliwka: fajnie ,że pomogłam w wyborze ;)

    Katsuumi: Wrocław jest cudownym miastem ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Antyperspiranty z Ziai są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety, nie mogę podzielić Twojej opinii. Różany zapach? W moim z pewnością go nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy blog kosmetyczny. Dodaje :-) co do antyperspirantu to Ziaji nigdy nie probowalam. Tez szukalam dlugo mojego numeru jeden i znalazlam. Jest nim antyperspirant firmy Vichy. Jedyna wada to jego cena.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jestem fanką Blokera z Ziaji tani i skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam tylko Bloker z Ziai, takiej wersji jeszcze na drogeryjnej półce nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. z Ziaji próbowałam jedynie kramy do rąk z serii tej Oliwkowej i kokosowej, niestety są kiepskiej jakości, średnio nawilżają, jak tylko skończy się mój dezodorant i będzie ten Tin Tin w drogerii to kupię i spróbuje (choć osobiście wolę takie w sprayu :P) :) obserwuję, bo bardzo fajny blog a z mojej strony zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)