Maybelline, Pure.Blush Mineral (Sypki róż mineralny)

Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką mineralnego różu Maybelline. Kupiłam go z ciekawości bo chciałam się przekonać co ma takiego w sobie, że jest bardzo zachwalany.Koniecznie musiałam zobaczyć czy się sprawdzi na mojej cerze.Dostępny jest w 5 odcieniach bez pędzelka.Na pewno każda z was coś dla siebie znajdzie. Ja akurat wybrałam odcień Plum Alchemy.


Róż jest  trwały i nie zmienia swojego koloru po kilku godzinach po rozprowadzeniu - nie ciemnieje ani tym bardziej nie blaknie.Jest bezzapachowy. Bardzo mi się w nim podoba to ,że jest zapakowany w pudełeczko, które jest ogromnie pomysłowe. Muszę potrząsnąć ,żeby posiadać odpowiednią ilość różu. Jak skończę nakładanie i stwierdzę ,że wysypało się zbyt dużo to zawsze mogę go wsypać ponownie do opakowania. Jeśli chodzi o kolor to jest na prawdę delikatny i bardzo ładnie wygląda na policzkach.Nie można przesadzić z jego ilością na twarzy.Idealnie się rozprowadza dlatego też nie ma z nim większych problemów.Plusem tego różu jest na pewno to ,że zawiera rozświetlające drobinki , które nadają skórze delikatny blask.Kosmetyk jest delikatny i nie wysusza skóry twarzy.

Bardzo ważną zaletą jest to ,że jest wydajny i wystarcz nie wielka jego ilość aby dokończyć nasz makijaż.Widzę ,że ładnie podkreśla rysy twarzy dzięki temu wyprzedza moje poprzednie róże.Nie zauważyłam żeby zatykał mi pory czy też podrażniał skórę. Z niektórymi różami różnie bywa , więc kupując ten byłam nastawiona na wszystko. Tym bardziej ,że nie jeden róż już wypróbowałam i nie przyniósł wyczekiwanych i obiecywanych przez producenta efektów.Produkt jest bardzo wydajny i myślę ,że starczy mi na naprawdę długi okres czasu.
                                                                       
Jedynym minusem jest jego dostępność , gdyż można go kupić tylko w sklepach internetowych i na allegro. Ja nabyłam tester ale nie był on w żaden sposób nadużyty dlatego też polecam. Niestety nie jest łatwo zabrać ten róż gdzieś ze sobą bo będziemy mieli jednym słowem bałagan w naszych torebkach. Jeśli już mamy taką potrzebę to musimy dobrze zalepić dziurki taśmą i koniecznie mocno zakręcić wieczko.Moim zdaniem róż jest zarówno dla zaawansowanych jak i dla początkujących,gdyż nie da się z nim przesadzić.Czy polecam ten róż? Z czystym sumieniem mogę powiedzieć ,że tak bo jest o wiele lepszy od moich poprzednich.Bardzo mi się podoba mój kolor. Warto dać te 7 złotych i kupić go na allegro aby zobaczyć na sobie jak działa!

Mieliście już do czynienia z tym różem? Macie jakieś swoje ulubione róże , których nie zamienicie na żadne inne?


53 komentarze:

  1. Na prawdę kosztuje około 7 zł ?! Troszkę się boję,że wyskoczy mi "kaszka" na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę ale jest dostępny tylko na allegro. Nawet ostatnio widziałam taki sam tester za 5 zł ;) Nie wyskoczy! Ja też myślałam z początku ,że to straszna lipa ale się ogromnie zdziwiłam.

      Usuń
  2. śliczny może zainwestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim nigdy, tak wiec nie wypowiem się na jego temat. Szkoda, że jest trudno dostępny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można go dostać na allegro ;))

      Usuń
  4. hmm , nie miałam nigdy , ale szczerze to wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się podoba wystrój DeeZee :) a do Tomaszowa zawsze można jakimś pksem dojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam taki sam róż i byłam z niego zadowolona. Miałam tylko zastrzeżenia co do tego pudełka z którego wszystko się wysypuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko to jest niestety ten jeden minus :(

      Usuń
  7. rewelacyjny kolor, jestem ciekawa czy taki by do mnie pasowal :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego warto kupić i wypróbować ;) Na pewno znajdziesz jakiś kolor dla siebie bo ma różne odcienie

      Usuń
  8. Tego nigdy nie używałam, mam jeden z diora i jest to zdecydowanie moja perełka wśród całej kolorówki, jak się skończy będę szukać czegoś na zastępstwo, może wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam z Diora różu ale słyszałam ,że jest znakomity ;) Ja na odwrót jak ten skończę to spróbuję tego Diora.

      Usuń
  9. Mało co używam róże, ale po przeczytaniu twojej recenzji która jest bardzo pozytywna zaciekawił mnie on:) Może kiedyś przy okazji zamówię sobie go;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje się całkiem fajny! ale ja wolę róże w kamieniu albo kulkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie stosowałam różu w kulkach albo w kamieniu. Muszę spróbować !

      Usuń
  11. Jaki ładny kolor :))
    Co do języka włoskiego to jestem w trakcie nauki :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja studiuję hiszpański i włoski jako dodatkowy język i jestem nim zachwycona ;)

      Usuń
  12. nie lubię używać różu bo jak dla mnie jakoś tak sztucznie to wygląda na twarzy ;) nie zależnie czy jest prawidłowo nałożony czy też nie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada na bardzo rozowy. Fajne opakowanie no i cena:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się tutaj, dodaję do obserwowanych ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety różu nie używam bo według mnie ie pasuje do mojej twarzy;(
    ale kolor jest genialny;)







    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję ,może i Ty też masz ochotę obserwować mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez planmuje go kupic :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog. ;)
    Ja nie jestem za tym kolorem, ale widać, że nawet fajny ten róż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada sie super, tez sprobuje
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się tutaj, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie właśnie też jasny beż bo jestem blada jak ściana ^^
    Fajny ten róż od Maybelline ale mnie róże nie pasują :<

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam mineralne pudry ..itp.a tu proszę jaki ładny odcień różu..lubię tą firmę często do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor! :))

    Co do moich pazurków : Ten wzorek robi się raz dwa :) Prosty, ale bardzo mi się podoba efekt. Można łączyć różne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem jak by na mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mówisz, że nie dośc, że kolor ładny, to jeszcze i rozświetla? Brzmi apetycznie :) Hmmm...teraz mam klina ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda na świetny i kolor też piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co do Twojego komentarza to warto sprawdzić i sama sie przekonasz co to za produkt jest ;)

    A kolor ten róz ma super, bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja od dłuższego czasu próbuję kupić róż i ciągle mam mętlik, który lepszy będzie..

    ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądam go już jakis czas i chyba się skuszę wreszcie :P Przyjemnie tu u siebie masz :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ma za mocny kolor jak dla mnie, ale chyba jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  30. tego różu jeszcze nie miałam i nie wiem czy kiedyś kupię, bo mam w zapasach trzy, których prawie nie używam-ale kupić musiałam :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny kolor :) Ciekawe jak na policzku wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Po zabiegu zamknięcia naczynek krwionośnych puder mineralny z tej firmy został mi polecony do stosowania przez dermatologa. Przyznam że byl fajny lekki ale jednak kosmetyki mineralne troszkę wysuszają skóre

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukam jakiegoś porządnego różu,bo mój z E.Lauder skończył się po 5 latach ! Szkoda,że teogo różu w sklepach nie widać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest dostępny tylko na allegro i w sklepach internetowych ;))

      Usuń
  34. Mam ten róż tylko w innym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam go w troszkę naturalniejszym kolorku. od kilku dni mm nowego ulubieńca ♥ obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam z tej serii "mineralny" podkład i to była porażka, niestety :(
    ale mam korektor w płynie,całkiem niezly jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat boję się kupować mineralne podkłady :)

      Usuń
  37. Dlaczego na pudelku jest napisane TESTER?

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam puder z tej firmy tez mineralny i bardzo byłam z niego zadowolona a róż wygląda na fajny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)