Olay Active Hydrating - Emulsja nawilżająca na dzień

Ostatnio co raz bardziej popularne stają się kremy Olay. Ja postanowiłam wypróbować emulsję nawilżającą na dzień. Muszę powiedzieć ,że kremy Olay nigdy nie kojarzyły mi się dobrze. Sama nie wiem czego. Zawsze brakowało im tego czegoś co by mnie zachwyciło w 100 procentach.


Od producenta:
OLAY Active Hydrating zapewnia nawilżenie, które delikatnie chroni Twoją skórę podczas dnia. Skóra staje się delikatna i bardziej elastyczna, masz poczucie komfortu i świeżości.
Szybko nawilża i łatwo się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.
Unikalna formuła, opracowany przez OLAY aktywny kompleks nawilżający szybko nawilża Twoją skórę i odbudowuje jej hydro równowagę. Efektywnie chroni skórę przed suchością i odwodnieniem. Poprawia zdolność skóry do utrzymywania naturalnego nawilżenia przez dłuższy czas, chroniąc przed uczuciem suchości i utrzymując skórę miękką i elastyczną przez cały dzień. Filtry UV (SPF 4) zapewniają efektywną ochronę przed promieniami ultrafioletowymi.
                            

Skład:
 Aqua, Glycerin, Cetyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Stearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Carbomer, PEG-100 Stearate, Myristyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Myristic Acid, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Titanium Dioxide, EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Linalool, Citronellol, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Citral, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 14700.
                                            

Moja opinia:
Na pewno zostanę z tą emulsją na dłużej. Używam go dwa razy dziennie i jest ogromnie wydajny.  Bardzo szybko się wchłania co jest ogromną zaletą. Po nałożeniu na twarz przynosi takie fajne uczucie bardzo dużego nawilżenia.Idealnie się nadaje pod makijaż , gdyż w żaden sposób nie zakłóca się z podkładem.Emulsja przede wszystkim nie tłuści skóry twarzy jak niektóre inne kremy.Jest lekka i przystosowana do wrażliwej skóry twarzy. Zauważyłam ,że moja skóra stała się gładsza i bardziej rozświetlona. Opakowanie jak można zobaczyć jest bardzo wygodne do dozowania.Emulsje można wykorzystać do samego końca i nie jest konieczne przy tym rozcinanie opakowania aby wyciągnąć z dna jej resztki. Ma bardzo intensywny zapach , który nie wszystkim może przypaść do gustu. Mi akurat nie przeszkadza bo lubię takie ładne i mocne zapachy.Konsystencja rzadsza od kremu ale w końcu to emulsja.Nie zauważyłam żeby zapychała mi skórę twarzy. Jak dla mnie w 100 procentach sprostał moim oczekiwaniom. Myślę jednak ,że z bardzo suchą skórą twarzy może sobie nie poradzić. Ja akurat nie miałam aż tak strasznie suchej dlatego efekt jest aż tak zadawalający. Produkt na pewno kupię ponownie bo jest o wiele lepszych od niektórych kremów "nawilżających".

 Cena:ok 20 zł/100 ml

Macie już  emulsję OLAY czy dopiero planujecie jej zakupienie? Jaki jest wasz ulubiony kosmetyk nawilżający do twarzy?



43 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tej emulsji, w sumie w najbliższym czasie nie planuję takiego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą emulsję, świetnie sprawdza się na lato, gdy nie chcę za mocno obciążać skóry.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filtr SPF 4 zapewni efektywną ochronę przed UV ? no pierwsze słyszę ;/ Miałam 2 kremy z Olay i żaden się nie sprawdził. Widocznie ta marka nie jest stworzona dla mnie. Dziękuję za odwiedziny ;) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie teraz myślę i chyba nigdy nie miałam nic z Olay. Emulsja ma dość nietypowe opakowanie jak na mazidło do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze swojej emulsji z Olay nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio mam dosyć przesuszoną skórę, dlatego ta emulsja by mi się przydała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz przesuszoną to na pewno Ci pomoże ;) Moja skóra była tragiczna pod tym względem a teraz widzę ,że ta emulsja na prawdę działa ;)

      Usuń
  7. olay mnie uczula niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie próbowałam , ale właśnie słyszałam że uczula ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam nad nią ostatnio, ale jest strasznie zasilikonowana:( chociaż BB kremy właściwie też są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi osobiście się wydaje ,że kremy BB są jeszcze bardziej...;)

      Usuń
  10. Hmmm, gdyby nie ten słabiutki filtr, pewnie bym się skusiła na tą emulsję teraz na letnie dni.
    A mi generalnie Olay kojarzył się zawsze z drogimi kosmetykami dla starszych pań ;) Wiem, że to nieprawda, ale jakoś tak mi się kiedyś utarło ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identycznie mi się kojarzy ! Dla takich starszych kobiet, które chcą zadbać o siebie. Ten produkt jest inny dlatego postanowiłam go wypróbować. Filtr o prawda ma bardzo niski

      Usuń
  11. Gdy będzie 1000 lub ponad 1000 pod postem „Zabawa słowna. 955” zadaj 1 lub 2 pytania dotyczące mnie lub Mikiego. Mam nadzieję, że włączysz się do mini konkursu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto stosować kremy nawilżające bo skóra diametralnie sie zmienia ale zazwyczaj nikomu nie chce się tego robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po stosowaniu tego kremu mam takie fajne odczucia. Bo spowodował ,że skóra stała się gładsza i elastyczna. To prawda wiele osób nie chce się bawić w nawilżające kremy bo są przekonani ,że one nic im nie dadzą a z drugiej strony nie mają na to czasu

      Usuń
  13. Myślę, że są to dobre kremy, ale też mi się wydaje że to dla starszych pań... ;p

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy tego nie używałam
    fajny ten blog przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ,że tak myślisz ;) Pozdrawiam

      Usuń
  15. nigdy go nie używałam, ale uważam, że olay to dobra firma. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałam o niej wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie uzywalam zadnych kosmetykow olay, mysle ze najwyzszy czas zaczac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczęłam od tego i na tym zostanę już ;) Do innych kosmetyków Olay nie mam przekonania :D

      Usuń
  18. w sumie firma Olay kojarzy mi się z kosmetykami dla starszych kobiet, pewnie dlatego po nie nie sięgałam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. mi też nigdy nie kojarzyły się dobrze, ale sięgnęłam po krem z podkładem Olay i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie używałam OLAY z podkładem ale chcę wypróbować bo słyszałam o nim wiele dobrego ;))

      Usuń
  20. Kiedyś używałam kremu, który miał za zadanie delikatnie nadać buźce opalenizny, niestety nie byłam z niego zbyt zadowolona, ale inny krem na dzień bardzo mi się podobał, ogólnie jestem raczej przekonania, że to jednak dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam takie odczucie ale po ostatnim prezencie jakim był właśnie krem z olay zmnieniłam zdanie

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mialam jeszcze kompletnie nic z olay, ale musze nadrobic straty ;)

    Co do szamponu u mnie CHI to kupisz go w ambasadzie piekna za 33zl o pojemnosci 335ml, wiec o wiele taniej niz w salonach fryzjerskich, gdzie niezle probuja naciagnac :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam - nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam ;) Ostatnio w gratisie dostałam krem OLAY na noc i jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować jakiś krem OLAY na noc ;)

      Usuń
  25. nie miałam tego emulsji i narazie nie planuje jej zakupu :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę nad jej zakupem, ale nie lubię takich opakowań. Wolę tradycyjne tubki albo słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie znam tych kosmetyków,bo nie uzywam. Mam pytanie czy w składzie jest Glikol Propylenowy?

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie miałam tej emulsji i w najbliższym czasie nie planuję jej zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam dawno temu tę emulsję. Uwielbiałam opakowanie i wchłanianie. Może by tak jeszcze do niej wrócić?

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam sporo dobrych opinii na temat tej emulsji, ale jakoś zraziłam się do firmy Olay. Miałam krem do twrazy z Olay i jakiś taki niesmak pozostał...

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię kosmetyki Olay muszę sobie coś sprawić z ich asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Swego czasu uzywalam tego kremiku namietnie. Świetnie nawilzal ale niestety moja skora nie lubila go bo sie strasznie po nim swiecila.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dokładnie,są bardzo popularne u mnie ciągle o nie pytają:)

    OdpowiedzUsuń
  34. tyle dobrego o niej słyszałam, ze chyba muszę sama jej wypróbować. tymbardziej, ze ostatnio troche przesuszyłam sobie skórę maściami od dermatologa i potrzebuję jakiegos dobrego nawilżenia ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie- variablewomen.blogspot.com, dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dodaję oczywiście do obserwowanych :)

      Usuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)