Procter & Gamble, Pantene Pro-V Nature Fusion, Odżywka wzmacniająca

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować cudowną odżywkę  Pantene Pro-V Nature Fusion. Odkąd pamiętam zawsze miałam problem z włosami przez moją anemię. Ciągłe wypadanie, łamliwość , mała objętość. Cały czas stosowałam różne odżywki do włosów ale żadna nie przyniosła takiego efektu jak ta .Odżywkę używam razem z szamponem z tej samej kolekcji.
                                                                                                 

 A teraz trochę o nowej linii Pantene. Nature Fusion to przełomowa propozycja od Pantene Pro-V, która łączy to co najlepsze w technologii Pro-V z właściwościami azjatyckiej rośliny Cassia, od dawna znanej w tradycyjnej chińskiej i hinduskiej medycynie. Właściwości odżywcze nasion Cassi zostały wykorzystane przez naukowców P&G przy tworzeniu produktów do pielęgnacji włosów.

Zacznę od tego ,że odżywka ma bardzo delikatny i przyjemny zapach .Ciągle spotyka się odżywki o bardzo intensywnym zapachu a w tym przypadku jest inaczej. Kremowa konsystencja, która nie spływa z włosów przy nakładaniu. Po regularnym stosowaniu odżywki zauważyłam ,że moje włosy układają się lepiej i są bardziej lśniące. Są miękkie w dotyku i stały się bardziej puszyste. Moim zdaniem odżywka optymalnie odżywia włosy i szybko można zobaczyć poprawę. Odzywka jest dość wydajna. Zauważyłam ,że odkąd stosuję tą odżywkę moje końcówki się wzmocniły. Jest to produkt zupełnie się różniący od innych odżywek Pantene.

 Cena: 10,99 zł/200 ml

44 komentarze:

  1. U mnie nigdy Pantene się nie sprawdził -.-
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero zaczęłam używać ten kosmetyk , więc za wiele o nim powiedzieć nie mogę ale fakt bardzo ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kupic bo tez mam problem z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą marką, ale dobrze że u Ciebie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedś używałam i przyznaje,że faktycznie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za bardzo za Pentene. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mysecretlife : na pewno wpadnę zobaczyć ;)
    Karolina: kup i zobaczysz poprawę :)
    thoughtlessness: mi pomaga
    ana: ja też nie przepadałam bo bardziej wole Loreal ale spróbowałam i ta odżywka mnie zaskoczyła.
    ania: no widzisz ;)
    Morenita: może kiedyś spróbujesz i zmienisz zdanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że trafiłaś wreszcie na coś, co wzmacnia Twoje włosy. Ciężko jest znaleźć swój ideał, coś o tym wiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie :) Bo ciągle próbuje się jakiś nowości, które nie dają dobrego efektu a tutaj było inaczej.Żeby znaleźć ideał to trzeba przetestować wiele rzeczy :( Niestety

      Usuń
  9. Sądzisz, że ma przyjazny skład? Może lepiej spróbować czegoś prostszego, jak Isana albo Alterra? Loreal też z dobrych kosmetyków nie słynie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam jeszcze niczego z Isany ale może się skusze ;)

      Usuń
  10. Znaaaam i ubostwiam! :) (Pantene).

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak ze składem? Rzeczywiście naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bo ma tutaj faktycznie te nasiona Cassi , która jest nowością jak na skład odżywki do włosów ;)

      Usuń
  12. Lubie firme pantene, ale tego nie mialam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nigdy tej serii jak mi się wszystko pokończy to się skuszę ;) i obserwuję kosmetyczną dziewczynę bo lubię recenzje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ciebie też obserwuję :)) Skuś się bo na prawdę warto i czekam, kiedy zobaczysz jak działa i napiszesz recenzję na blogu :))

      Usuń
  14. Używałam ją właśnie w połączeniu z odżywką dobre 2 miesiące i była rzeczywiście rewelacyjna :) jednak moje włosy przyzwyczaiły się za bardzo do niej i musiałam zmienić na inną :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też Cię obserwuje ;) Fajnie ,że ją już wypróbowałaś i wiesz ,że jest rewelacyjna. Ja sama się zdziwiłam ,że zauważyłam aż taką poprawę.

      Usuń
  15. Z Pantene odżywki zawsze się sprawdzały u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się bardzo cieszę bo moim zdaniem są na prawdę dobre ;)

      Usuń
  16. nie lubie produktów pantene, na moich włosach się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie ich produkty stosowałaś, że się nie sprawdziły ;)?

      Usuń
  17. np. szampony zwiększające objetość , grubość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja też takie mam ;) ale ostatnio zaczęłam z Pantene swoją przygodę

      Usuń
  18. Nie kupuję kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? :) Miałaś jakieś przykre doświadczenia z kosmetykami tej firmy? :)

      Usuń
  19. nie lubię odżywek bo tłuszczą mi włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też stosowałam niektóre , które mi strasznie tłuściły włosy ale ta jest inna ;) Nie zauważyłam bynajmniej ;))

      Usuń
  20. najpierw wykończę poprzednie odżywki i później na pewno wezmę tą z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i sama sie przekonasz jak ona działa ;)

      Usuń
  21. dzięki za odwiedziny:D jej szukam właśnie czegoś wzmacniającego do włosów bo mam bardzo słabe, skorzystam z rady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ;) Bardzo się cieszę ,że mogłam pomóc.

      Usuń
  22. Dzięki za komentarz:)
    Ja miałam z tej serii szampon i bardzo mnie rozczarował, dostałam po nim strasznego łupieżu :( Ale ogólnie Pantene bardzo lubię, tylko akurat ten mi się nie sprawdził ...

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja właśnie poszukuję dobrych kosmetyków do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie masz przed sobą recenzję odżywki , którą warto kupić ;))

      Usuń
  24. ja nie lubię szamponów pantene ze starszych produkcji , tego jeszcze nie używałam więc nie wiem , ale na każdych włosach może być inaczej . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to też zależy od włosów :) bo niektóre różnie reagują. Moje tutaj akurat układają się idealnie i są bardziej wzmocnione po tej odżywce ;)

      Usuń
  25. Właśnie zmieniam odżywkę wracam do nivea

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)