Radical - mgiełka wzmacniająca do włosów


Dzisiaj przyszła kolej na recenzję wspaniałej mgiełki do włosów RADICAL.  Kilka razy zabierałam się za napisanie tej recenzji i w końcu się udało. Pewnie dużo z was już słyszało o przedstawionej mgiełce  ale nie zaszkodzi ,że podzielę się tu z wami swoją opinią. Na sam początek skład.

                                 
 Skład: Aqua, Alcohol Denat., Cetrimonium Chloride, Equisetum Arvense Extract, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Laureth-10, Polyquaternium 20, PEG - 25 Paba, Panthenol, Cameliaa Sinensis, Parfum, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Citronello, Linalool.
         
Mgiełka jest bardzo dobrym nawilżaczem dla moich długich i zniszczonych włosów. Po rozpyleniu mgiełka czyni włosy bardziej delikatne.Używam ją kilka razy dziennie i już po paru dniach zobaczyłam efekty.Nakładam ją zarówno na włosy suche jak i mokre.Stały się one lepiej nawilżone, lekkie i nabłyszczone.O wiele lepiej było je rozczesywać.Zauważyłam ,że po niej zmniejszyła się ilość wypadających włosów.Być może to tylko takie wrażenie albo zasługa innych kosmetyków wzmacniających włosy, które stosuję. Mimo tego ,że w składzie mgiełki znajduje się alkohol , nie zauważyłam żeby powodował on u mnie wysuszenie.Wprost przeciwnie mgiełka jest bardzo lekka i nie powoduje szybkiego przetłuszczania się włosów.
       
Zapach jest bardzo ziołowy. Jak dla osób , które nie lubią takich zapachów ta mgiełka na pewno nie przypadnie im do gustu.Plusem jest bardzo wygodna aplikacja. Do tego mgiełka jest wydajna i starcza na długi czas użytkowania.Nie spodziewałam się ,że będę tak zadowolona z tego kosmetyku.Na pewno zagości on na dłużej na półce w mojej łazience.

Cena: ok 7 zł/200 ml

51 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To się ogromnie cieszę bo ja też ;))

      Usuń
  2. fajna zapraszam na nową muzyczną recenzję

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć długą na bok, ale nie mam pojęcia jak ją obciąć, żeby się układała. :x

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywalam takiego szamponu do wlosow, ale nie wiedzialam ze jest mgielka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie szamponu nie używam tej firmy ;) tylko ich mgiełki :))

      Usuń
  5. Podobno to fajny kosmetyk, ale ja jakoś nie mogę się przekonać. ;>
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przekonasz bo na prawdę dużo daje ;) Takie fajne uczucie na włosach jak się użyje tej mgiełki ;)

      Usuń
  6. gdyby nie olejowanie włosów, to pewnie bym się w tą mgiełkę zaopatrzyła :) bo miałam ampułki z tej firmy i nawet nieźle się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale olejowanie włosów chyba się z tym kosmetykiem nie wyklucza ;)) jednego dnia możesz naolejować włosy a następnego użyć mgiełki ;)

      Usuń
  7. Wiesz no, to są moje osobiste odczucia, które niekoniecznie pokrywają się z opinią każdego :) Mnóstwo osób jest bardzo zadowolonych z tego produktu :)

    Nie przepadam za mgiełkami. Mam cały czas wrażenie, że obciążają moje włosy. Chociaż w sumie ziołowa nie powinna mi zrobić nic złego, a skoro mówisz, że nie wzmaga przetłuszczania się włosów, to przyjrzę jej się bliżej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam taką mgiełkę z AVONU jabłko ;/ była okropna ! Miała taki straszny zapach i dodatkowo tak strasznie obciążała moje włosy... Na tą się skusiłam i nie żałuję tego ;)

      Usuń
  8. Super recenzja , chyba się skuszę ;D
    Fajny blog . Ciekawe posty . Obserwuję i zapraszam do mnie . Miło będzie jak wpadniesz . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz tym produktem bo sama tez uwielbiam dogadzać moim włosom aby utrzymać ich dobrą kondycję !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zrobiłam sobie plan dzienny dbania o włosy ;) Na każdy dzień zaplanowane coś innego ;))

      Usuń
  10. miałam kiedyś tą mgiełkę :)
    dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak efekty po użyciu tej mgiełki ? ;)

      Usuń
  11. nigdy się z nim nie spotkałam,
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo modoba mi się sposób w jaki piszesz, recenzujesz i opowiadasz.

    Będę wpadać częściej, jeśli pozwolisz. :)

    + dodaję do obserwowanych

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Pewnie ,że pozwolę

      Usuń
  13. ja do teraz o niej nie słyszałam
    Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Radical jest dobry mialam szampon i odzywke. Na pierwszy rzut oka i po umyciu wydawal sie najgorszym zakupionym produktem ale po kilku razach uzywania zauwazylam ze moje wlosy sa mocne i w polaczeniu z odzywka lsniace naprawde polecam go bo warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jeszcze nie miałam szamponu tylko tą mgiełkę ;) Skuszę się na szampon w niedalekiej przyszłości jak swój obecny dokończę.

      Usuń
  15. Miałam ją jakiś rok temu i była przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest przyjemna ;) Daje takie fajne uczucie lekkich włosów :)

      Usuń
  16. A ja właśnie nigdy nie byłam specjalnie zadowolona z produktów Radicala, np. szampon do wypadających włosów. Ale może kiedyś skuszę się na mgięłkę? :)

    PS. dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się bo warto ;) Ja nigdy nie używałam szamponu Radicala. Zawsze preferuję bardziej popularne firmy ;)

      Usuń
  17. U mnie ani nie zaszkodziła, ani nie pomógła.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam cos kedys z tej firmy, jakos bez fajerwerków bylo :(


    zapraszam również do siebie: gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie wpadnę ;) Ja tylko się skusiłam na mgiełkę. Nie stosuje innych produktów tej firmy

      Usuń
  19. dzięki! słyszałam, że dobra ta mgiełka ;) wpadaj częściej! pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o czymś takim jak... Mgiełka do włosów O,o. Jestem lekko zszokowana;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są różne rodzajów mgiełek ;) Moim zdaniem są bardzo pożyteczne. Miałam jeszcze kiedyś z Avonu do włosów ale nie byłam z niej zadowolona ;)

      Usuń
  21. nie słyszałam o tej mgiełce,ale taka przychylna recenzja że się zastanowię

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który organizuję,więcej informacji na ten temat u mnie na blogu, www.malgorzata-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wygląda.
    Zapraszam do mnie ;3 Możesz obserwować jak spodoba Ci się blog;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie tan alkohol denat. skutecznie od niej odstrasza a z drugiej strony alkohol pewnie wyparowuje zaraz po aplikacji na włosy , trzeba będzie kiedy wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuje ;) hmm mi to sprawialo ogromna przyjemność i frajdę : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej. ;))
    A tą mgiełkę chyba sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam już kilka opakowań tej mgiełki:) Bardzo ją lubię:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ochotę na szampon tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  29. używałam szamponu, serum, i do tej pory mam mgiełkę, której się pozbyć nie mogę :/ jak dla mnie bez rewelacji :/

    OdpowiedzUsuń
  30. używałam, ale niestety mi nic nie pomogła :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Planuję ją kupić jak tylko skończą mi się ampułki Radical. Pasują mi te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam i to kilka razy jest świetna ale przyznam że sama nic nie zdziała dopiero w komplecie z innym produktem tej serii daje jakieś efekty

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie powodowała ona maksymalne przyśpieszenie wzrostu włosów. Szkoda tylko, że moja czupryna nienawidzi i kompletnie nie toleruje niczego co posiada alkohol denat... z wielkim smutkiem musiałam ją odstawić :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie szukam coś na moje włosy bo strasznie mi wypadają chyba się na nią skuszę:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. mi nie pomógł :( zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)