Soraya Professional, SPA, Nawilżające mleczko do ciała `Algi i woda morska`

4/13/2012 , 86 Komentarz

Już dawno miałam wam przedstawić moje ulubione mleczko nawilżające do ciała.  Kupiłam je ze względu na to ,że  w jego składzie znajduje się woda morska i algi. Byłam niesamowicie ciekawa tego mleczka i jego działania. 


Może na początek pokażę wam ogólny opis produktu i skład, który widnieje na jego opakowaniu.
 
Przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry bardzo suchej.
Innowacyjna formuła oparta o zaawansowane składniki aktywne zapewnia głębokie i długotrwałe nawilżenie. Wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu wody, który jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania skóry oraz chroni naskórek przed wysuszeniem. Likwiduje uczucie szorstkości i koi skórę. Zapewnia jej piękny młody wygląd, przywraca naturalną elastyczność, gładkość oraz miękkość. Dzięki lekkiej formule mleczko łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Wyciąg z alg morskich ma zdolność zatrzymywania wody w skórze, dzięki czemu, natychmiastowo i długotrwale nawilża, przywraca komfort, sprawia, że skóra staje się miękka i gładka. Minerały morskie zawierają dobroczynne pierwiastki, takie jak: sód, potas, magnez, wapń czy żelazo; poprawiają ukrwienie skóry, dzięki czemu jest ona lepiej dotleniona i odżywiona, wspomagają także redukcję rozstępów i cellulitu.
 
Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Ceteareth-12, Urea, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Butylene Glycol, Magnolia Biondii Bud/Flower Extract, Magnolia Biondii Bark Extract, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Amylcinnamyl Alcohol, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Cinnamate, Benzyl Salicylate, Cinnamyl Alcohol, Cinnamal, Citral, Citronellol, Eugenol, Famesol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldyhede, Isoeugenol, Limonene, Linalool, Buthylpenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl Ionone.

 
Teraz moja opinia o tym mleczku. Jak dla mnie ma ono piękny i słodki zapach dlatego też bardzo chętnie je używam. Zawsze  mam suchą skórę ale ten problem dotyczy nie tylko mnie bo pewnie wiele z was  boryka się z identycznym kłopotem. Moja skóra po użyciu mleczka jest bardzo nawilżona i przyjemna w dotyku. Jak u mnie produkt sprawdził się w 100%.

Mleczko ma rzadką konsystencję i dzięki temu bardzo łatwo się rozprowadza i także dość szybko się wchłania. Dodatkowym plusem jest pompka ,która niesamowicie ułatwia aplikację. Bardzo mi się spodobało pomysłowe opakowanie. Jak na typowe nawilżające mleczko jest bardzo dobre.
                                                                        
 Odkąd używam tego kosmetyku  zauważyłam ,że moja skóra stała się mniej sucha i szorstka. Produkt jest bardzo wydajny dzięki temu starcza na dłuższy okres czasu.

Cena: 14zł / 400ml

A wy mieliście do czynienia z tym mleczkiem nawilżającym czy stosujecie jakieś inne?

                                                                                            

86 komentarzy:

  1. jak ładnie pachnie to już mnie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj to może się skusisz żeby je zakupić bo na prawdę zapach ma śliczny ;)

      Usuń
  2. ja miałam ujędrniające i byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze ujędrniające nie stosowałam ale wypróbuję w niedalekiej przyszłości ;)

      Usuń
  3. Nigdy jeszcze go nie uźywałam, ogólnie tej firmy nigdy z kosmetyków nie używałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz spróbować bo te mleczko jest dobre ;)) To jest mój pierwszy produkt z tej firmy

      Usuń
  4. ja już od dłuższego czasu używam ciemnoniebieskiego balsamo NIVEA i w sumie chyba nie mam zamiaru poki co go zmieniać :) jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie używałam balsamu Nivea ale może spróbuję na razie muszę skończyć to ;)

      Usuń
  5. Kupje sobie kiedy bede w polsce na Fashion Weeku :)
    Obserwujemy?
    Pozdrowiena z Hamburga.
    X, Ancia
    http://overdivity-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog :) dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :) pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dodałam Cię do obserwowanych ;))

      Usuń
  7. Brzmi zachęcająco, a szczególnie jeśli pięknie pachnie. A nie znalazłaś tam w środku jakiś alg albo glonów? :P
    Ja nie stosuje mleczek. Od kilku lat kupuję zawsze krem Bambino, który jest doskonały dla każdej skór, nawet tej wrażliwej. Nie wysusza, dobrze nawilża, ma ładny zapach i nie daje uczuleń. Dla mnie on jest niezastąpiony. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znalazłam :D Każdy ma swoją niezastąpioną rzecz , więc nawet nie będę próbować Cię namówić ,żebyś wypróbowała mleczka :))

      Usuń
  8. używałam świetnie się wchłaniała ale mnie nie zachwycił zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) bardzo szybko się wchłania jak na zwykłe mleczko. Cieszę się ,że już je wypróbowałaś.

      Usuń
  9. ja stosuję inne, ale ten też wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z tego ogromnie zadowolona ale jak te skończę to przerzucę się na inne :)

      Usuń
  10. żeby mi się chciało tylko balsamować...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) Nie miałam styczności z tym mleczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. otagowałam Cię na blogu, mam nadzieję, że się przyłączysz do zabawy :) buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowię się ale chyba nie będę miała wyboru :*

      Usuń
  13. pewnie ładnie pachnie, lubię produkty z tej firmy ale akurat rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w sumie też zawsze miałam suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo jak i ja a teraz mam z tym mniejszy problem.

      Usuń
  15. dziękuję za komentarz u mnie :) moze dodamy siebie nawzajem do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy produkt :) , chcesz obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma bardzo ladne opakowanie to mleczko.
    Ja niestety wierna jestem balsamom ale ta Soraya jest przyciagajaca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że kiedyś się skusisz na nie bo warto ;))

      Usuń
  18. Gdybym tak jeszcze lubiła się balsamować.:D Jestem ciekawa zapachu tego mleczka.
    P.s. Kochana, czy mogę Cię prosić o wyłączenie weryfikacji obrazkowej w komentarzach? To ułatwi komentowanie. Ustawienia> Komentarze> Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy? NIE :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam je w Naturze. Wydaje się fajne. Może spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj bo warto ;)) Ja się na nie skusiłam i nie żałuje

      Usuń
  20. Porównując mleczka mam wrażenie, że te z rzadszą konsystencją gorzej się wchłaniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie zależy jaką warstwę się nałoży ;)

      Usuń
  21. UWAGA KONKURS U MNIE NA BLOGU !!! TRWA ON JESZCZE TYLKO 1 DZIEN I 6 GODZIN

    JEDYNE CO TRZEBA ZROBIC TO KLIKNĄC NA KCIUKA PRZY JEDNYM ZDJECIU !!..
    NA JEDNA WYBRANĄ OSOBE CZEKA PREZENT
    szczegóły u mnie na blogu !!
    ZOSTAŁO MAŁO CZASU ! SZYBCIUTKOO..

    OdpowiedzUsuń
  22. "Apetycznie" brzmi ta nazwa MLECZKO do ciała. Może kiedyś wypróbuję, dzięki że poleciłaś ;) A tak poza tym masz bardzo ładny i udany nagłówek. Oby tak dalej, niech blog rozwija się jeszcze bardziej . ! (zrymowało się . ? o.O) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na blog o Mikim .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Bardzo się cieszę ,że Ci się podoba i dziękuje za miłe słowa ;)

      Usuń
  23. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dzieki za odwiedziny. Mleczko zapowiada sie interesujaco :-) Lubie kosmetyki z algami morskimi.
    Obecnie uzywam mleczka Loreal i tez sie sprawdza :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie używałam mleczka z Loreal ale może spróbuję jak te dokończę ;) Również lubię takie kosmetyki bo są bardzo odżywcze ;)

      Usuń
  25. Wspaniałe!!!!!
    obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!!:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:* i zapraszam do mnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mleczko wydaje się być dobrym zakupem z Twojego opisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam jeszcze o takm ;p.
    Ja za każdym razem używam innego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. szkoda :P Ja bardzo lubię takie nawilżacze do skóry :)

      Usuń
  29. Może kupię :) Ciekawi mnie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest bardzo bardzo ladny :)) warto sprobowac

      Usuń
  30. Witam serdecznie.Wczoraj stworzyłam mój pierwszy blog wraz z koleżanką. Być może nudzisz się i masz ochotę wejść? http://mypassionobsessionlove.blogspot.com/ Niedługo pojawi się jakiś konkurs :) Z miłą chęcią poczytam opinie :) Może mi w czymś doradzisz? Pozdrawia gorąco.
    PS.Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez "spam" z góry przepraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję<3 Nigdy nie miałam tego mleczka, ale po takiej zachęcającej recenzji może się skuszę! Dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ,ze jest zachecajaca :)) moze sie skusisz

      Usuń
  32. taak, idealna do nucenia :D

    dzięki za komentarz, zapraszam częściej / look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje za odwiedziny. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam przekonania do tej firmy, a tu niespodzianka. : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam przekonana ale po tym produkcie zmieniłam zdanie ;)

      Usuń
  35. Ciekawy produkt, może przy następnych zakupach się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem inna i nie lubię wydajnych mazideł do ciała =p Nudzi mnie kiedy nie mogę skończyć jakiegoś balsamu a już chciałabym nowy.. mało to ekonomiczne, ale takie już moje dziwactwo =)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog ; ))

    http://lovelovelaslove.blogspot.com/
    zapraszam + obserwuje i licze na to samo ; ))

    OdpowiedzUsuń
  38. musze ywprobowac kiedys :) moja ciocia sotsuje mleczko do ciala garnier w czerwonym opakowaniu juz od kilku lat, ma teraz ponad 70 lat a nie ma wcale zmarszczek wiec wiem ze ten ganrier jest meganawilzajacy, polecam, ale soraye tez wyprobuje :)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować koniecznie tego czerwonego garniera ;'))

      Usuń
  39. śliczna ta etykieta jest ! :)
    i skoro łądnie pachnie to może też spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki, właśnie szukałam czegoś takiego do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że mogłam coś doradzić ;)

      Usuń
  42. nie używam kosmetyków tej firmy. U mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  43. nie używam kosmetyków tej firmy. U mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietny post, ta firma ma super kosmetyki.
    Pytalas sie mnie ostatnio jak dlugo mieszkam w Barcelonie, w sumie 7 lat z przerwami kiedy mieszklam w Londynie. No ale tutaj pewno juz zostane z moim mezem:-)
    Dzieki za komentarz. Obserwuje i bardzo sie uciesze na rewanz:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  45. chyba jeszcze nigdy nie miałam styczności z kosmetykami Soraya

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę, że mamy podobne odczucia co do niego :) Mnie denerwowała jedynie ta lepkość skóry po nałożeniu, ale szybko się wchłaniała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)