Krem do rąk regenerująco - łagodzący firmy Soraya :)

5/17/2012 , , 40 Komentarz

Kupiłam go bo zawsze miałam suchą skórę na dłoniach. Używałam wiele kremów - jedne mniej nawilżały, drugie bardziej ale żaden nie spełnił moich oczekiwań.Nie tak dawno przestałam go używać ale teraz ponownie do niego powróciłam.

                                 Teraz trochę o składzie i o tym co obiecuje nam producent:

Moja opinia: Przede wszystkim rewelacją kremu jest to ,że bardzo dobrze nawilża. Szybko się wchłania. Ma przepiękny zapach, który zachęca a nie odpycha jak niektóre kremy. Po wchłonięciu pozostawia dłonie gładkie. 
 Krem posiada kremową konsystencję dzięki czemu dobrze się wchłania i rozprowadza.Najważniejsze ,że nie podrażnia mi skóry.Ma bardzo ładne i praktyczne opakowanie jak na krem do rąk , które przyciągnęło moją uwagę.Jest wydajny bo stosuję go kilka razy dziennie i starcza mi na około 3 miesiące.Myślę ,że warto go wypróbować. 
To tyle bo nie będę przecież się za bardzo rozpisywać o kremie do rąk :) 
 
Cena:ok 11 zł/150 ml

Stosowała któraś z was już ten krem? Macie może inne swoje ulubione kremy do rąk?

40 komentarzy:

  1. nie stosowałam ale opakowanie i zapach są bajeczne ♥ ja mam Isanę w płaskim pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ale ciekawie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za cudowny komentarz;))))) jest mi bardzo miło;)
    blog bardzo ciekawy;) będę odwiedzać;)





    i jeżeli mogę to bardzo serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie;))))
    http://easystylee.blogspot.com/2012/05/rozdanie-otwarte.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam silikonowy krem do rąk z avonu- działa cuda. Mogę zmywać, sprzątać i nic nie dzieje się moim dłoniom :) Nawet mróz i wiatr im nie straszny !

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc na stan moich dłoni przydałby mi się taki krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam a ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja także zawsze miałam z tym problem, kremem który jakiś czas temu skończyłam, ale uważam ze był najlepszy jaki posiadałam to isana z 5% mocznikiem (czerwony) 5 zł a nawilżenie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ale używam biedronkowski i jest bardzo dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam , ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bardzo lubię kremy z Sorayi : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ladne ma opakowanie :):)
    i kusi zapachem bo wiekszasc kremow do rak ma nieladne zapachy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam jeszcze tego kremu, nie mam aż tak bardzo suchych i zniszczonych dłoni i mam na razie jakieś kremy do rąk które mi wystarczą, jednak jak się skończą to kto wie, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja teraz codziennie siedzę w morskiej wodzie i mam tragiczne ręce;/ na razie spisuje się smarowanie dłoni olejem ryżowym albo kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście ładne opakowanie ma :) jeszcze nie stosowałam kremu do rąk firmy Soraya:)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne opakowanie,które samo w sobie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam go, ale myślę że w najbliższym czasie wypróbuje ;) zapraszam także do mnie( jestem tu nowa) http://www.lejdis-cosmetics94.blogspot.com/ buziaki, pozdrawiam i daje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. dzisiaj akurat kupiłam sobie krem do rąk z jakiejś mało znanej firmy i pierwsze stosowanie i jestem zachwycona ;D
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też szukam idealnego kremu, bo ostatnio dłonie zaczęły się mnie wysuszać. Może go spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze go nie miała. Teraz używam kremu z Alterry i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy, jeszcze nie miałam okazji stosowania tego kremu. Ciągle szukam ideału :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ciągle stosowałam różne kremy do rąk ale ten według mnie u mnie się sprawdził najlepiej

      Usuń
  22. nie miałam, ale zachęcający szczególnie opakowanie, tylko, że ja z Soraya mam przeważnie kłopoty:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremy do twarzy z tej firmy mnie nie zachwycają ale ten krem do rąk jest na prawdę dobry ;)

      Usuń
  23. Hmm tego jeszcze nie próbowałam :) ale może się skuszę :) uwielbiam kremy do rąk, bo woda strasznie wysusza moje dłonie i koniecznie muszę je "namaścić" po myciu. Buźki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również nie słyszałam nawet o kremie do rąk z tej firmy, a nóż spróbuję :)
    piszesz ciekawe posty. obserwuję i pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę przyznać,że opakowanie mnie bardzo zachęca ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dawna mam ochotę kupić ten krem i chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup bo warto w niego zainwestować ;))

      Usuń
  27. Muszę kupić
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedyś stosowałam i u mnie sprawdził się bardzo dobrze. I zapach bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie stosowałam jeszcze, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten krem to faktycznie rewelacyjny wynalazek do ochrony rąk, Głownie dla kobiet, które robią w domu wszystko i nie używają do tego rękawic ochronnych - taka jak ja. Jak wiadomo wiek najbardziej widac po rękach a detergenty najbardziej niszczą nam rączki a ten krem pięknie te zniszczenia naprawia. Wysuszoną i spierzchniętą skórę szybko nawilża i wygładza, Pachnie delikatnie i bardzo miło, szybko sie wchłania i jest bardzo wydajny. Skora pozostaje po nim mięciutka i o bardzo młodym wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie widziałam go nigdzie, ale jak wykończe moje trzy obecne kremy do rąk i znajdę ten to chętnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię ten krem. Sprawdza się nawet w czasie dużych mrozów. Mam jednak wrażenie, że jest mało popularny, a szkoda, bo warto go używać, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostępny jest we wszystkich drogeriach i zawsze mam go w zapasie. Super nawilża i odżywia dłonie, zmęczone i zniszczone, środkami chemicznymi czy pracą w ogrodzie. Ma lekki zapach i fajną konsystencje, mógłby być w mniejszym opakowaniu w wersji torebkowo samolotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)