Odżywka do włosów farbowanych- Wella Pro Series

Kupiłam tą odżywkę bo bardzo często farbuję włosy. Niestety przez to stały się suche i splątane.Stosowałam już wiele odżywek do włosów farbowanych i dzięki temu mam lepsze rozeznanie. Jedne pomagały bardziej a drugie mniej. Jeśli miałabym odpowiedzieć na pytanie : czy widzę jakieś zmiany stosując tą odżywkę ? powiedziałabym ,że widzę ale o tym przekonacie się sami czytając poniższą recenzję.
               
Opis odżywki: 

Moja opinia:
Odżywka ma bardzo ładny i intensywny zapach.Mi on osobiście w ogóle nie przeszkadza.
Po regularnym stosowaniu odzywki zauważyłam ,że moje włosy są gładsze i przyjemne w dotyku.
Prawdą jest ,że ułatwia rozczesywanie bo z tym już nie mam  żadnego problemu.Nie mogę jednak powiedzieć ,że w pełni nawilża bo w dalszym ciągu mam trochę przesuszone włosy.Najważniejsze : nie wypukuje koloru. Nie zauważyłam żeby kolor był intensywniejszy.Nawet na to nie liczyłam.
Ma gęstą konsystencję dzięki czemu nie leje się przez palce i łatwo jest ją nałożyć na włosy. Osobiście uwielbiam odżywki z taką konsystencją!. Zauważyłam ,że dobrze się pieni.

Odżywka jest dość wydajna i starcza na długi okres czasu. Plusem jest niska cena jak za taką pojemną butelkę. Jak ją zużyję to na pewno kupię jakąś nową odżywkę do wypróbowania.

Cena: 13zł/500 ml

To tyle bo nie chcę wam zamęczać w taki ładny sobotni wieczór ;)
Stosowałyście już tą odżywkę? Macie swoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów?




52 komentarze:

  1. miałam odżywkę z Welli, ale chyba do włosów suchych i zniszczonych, super efektów nie zauważyłam, ładnie włosy pachniały i dobrze się rozczesywały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam z Hegronu ;) bez Slsowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo brzmi ciekawie,jak zafarbuję włosy to może się w nią zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli warta uwagi - bardzo mnie to cieszy ze natrafiłam na Twoją recenzje bo szukam jakiejś odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę ,że mogłam pomóc ;)

      Usuń
  5. zastanawiałam się nad jakąś fajną odżywką- może się skuszę : )

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam odżywkę regenerację z tej serii i też bardzo sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie ufam odżywkom z Welli czy Syossa ;] bo dla mnie to jest to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja. krótka, zwięzła i .. pozytywna :) masz bardzo przydatnego bloga ^^

    pzdr.
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to szczęście że nie farbuję włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam :) Ale szukam dalej ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna jest ta seria, miałam inne produkty z niej,

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście ja nie mam problemów z włosami i nie muszę stosować żadnych odżywek itp ( poza piankami ) ;p
    Ale moja siostra używa tej samej i raczej jest z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam niestety straszne problemy z wlosami :( czesto mi wypadaja i kolor bardzo predko po farbowaniu robi sie taki nijaki. Pewnie od farbowania i anemii mam tak zniszczone wlosy.

      Usuń
  13. Dziękuję za komentarz u mnie! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo,
    http://themintmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też używam szamponu Wella tylko jakiegoś takiego w czerwonym opakowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na razie tylko odzywke ale zamierzam sobie kupic szampon :))

      Usuń
  15. Jakoś nie jestem przekonana do tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  16. A coś do włosów długich i suchych, intensywna regeneracja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze inna odzywka :) nie do wlosow farbowanych tylko do zwyklych i suchych

      Usuń
  17. Kciuki bardzo pomogły , polski zdany ! ; )
    Dziękuję bardzo ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam ale brzmi ciekawie:) może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam inna z tej serii i była ok;P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w ogóle nie używam takich produktów :) obserwujemy? :)) zapraszam do siebie, gdzie trwa rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam tych odżywek, też z innych serii, dla mnie są w porządku;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam do grona obserwujących .Właśnie takie blogi lubię przejrzyste i czytelne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie lubię Welli, bo kocham wszelkie naturalne produkty :)) Ale wąchałam w sklepie i faktycznie pachnie świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy jej nie miałam :). Ale jak zużyje Ziaje to może spróbuję, ciągle jestem w poszukiwaniach tej które najlepiej by mi odpowiadała! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam przyjemności używać tej odżywki :) zresztą ostatnio coś ciężko idzie mi zużywanie tego co mam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie używałam takiech odżywek, ale chyba czas zacząć . ;)
    Obserwuję . ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa recenzja.
    nigdy nie miałam tej odżywki.
    pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. jak będę się zastanawiać nad odżywką to może będzie to ta;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie cena mi się podoba... : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię swój kolor włosów i nie zamierzam farbować więc na szczęście nie będę potrzebować takiej odżywki, przynajmniej w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sesja zdjęciowa ;D
    nauka mi pozostała ponieważ nie udało mi się zdać ustnego niemieckiego i w sierpniu czeka mnie poprawka.
    Komiczne, bo pisemny zdałam/ napisałam bardzo dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  32. Z welli nigdy nic nie mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie słkyszałm o tym nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo wszystkich pozytywny opinii nie lubię Welli :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce. Nie mam włosów farbowanych, więc raczej nie zaopatrzę się w nią.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja tez farbuje wlosy i to byl moj blad zycia :) moze zakupie sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. ja rownież używam odżywki do włosów firmy nivea ale teraz nie pamiętam całej nazwy ;) jest na blask i objętosć i cos tam jeszcze :P ;)) super masz bloga obserwujemy ?:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja teraz ratuje moje włosy Seboradinem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę tą odżywkę to spróbuję ;)

      Usuń
  39. na szczescie ja nie mam pofarbowanych :P

    OdpowiedzUsuń
  40. tez farbuje wlosy i ostatnio kupilam wlasnie ta odzywke z szamponem. jest okoej choc chyba jednak wole syossa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja syossa nigdy nie używałam to nie będę się wypowiadać ;)

      Usuń
  41. no to dodaje do listy zakupów za to ze nie przecieka między palcami :)



    Zostaw u mnie adres maila w konkursie na butki i zapraszam na nowy post ♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią wypróbuję tę odżywkę, bo sama też często farbuję włosy, które przez to są w nieciekawej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze nie używałam tej odżywki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię szampony i odżywki z Welli bo super pachną:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)