Puder z jedwabiem INGRID :)

5/08/2012 , , , 49 Komentarz

Jeszcze nigdy nie pisałam recenzji na temat pudru dlatego teraz przyszła na to pora :). Będzie nim puder z jedwabiem marki INGRID. Kosmetyk zapakowany jest w bardzo ładne i ozdobne opakowanie , które jest podzielone na dwie przegródki.Dodatkowo zawiera gąbkę i lusterko , które jest bardzo przydatne.Kosmetyk jest dostępny w trzech odcieniach: jasny, naturalny i  opalony.



Od producenta:
Delikatny puder z jedwabiem, którego kremowa formuła sprawia, że cera wygląda młodziej. Dzięki perfekcyjnie wyselekcjonowanym składnikom nadaje twarzy promienny, naturalny wygląd dla poprawienia samopoczucia i wyglądu każdej kobiety.  Aksamitna konsystencja prasowanego pudru zapewnia idealną, jedwabiście gładką cerę. Specjalnie dobrane składniki pielęgnują skórę i uelastyczniają ją, a umieszczenie gąbeczki w osobnej przegródce dodatkowo sprawia, że każda aplikacja jest jednocześnie dbałością o wygląd i stan skóry. IDEALIST POWDER idealnie maskuje wszelkie niedoskonałości i ewentualne zmarszczki, podkreśla i modeluje owal twarzy oraz powoduje, że cera zachowuje zdrowy i naturalny wygląd.



Moja opinia: 
Puder kupiłam przede wszystkim ze względu na piękne opakowanie, które ogromnie mnie urzekło.Wybrałam najjaśniejszy kolor idealnie do mojej karnacji.Ma bardzo fajną konsystencję i doskonale kryje na dość długo.Puder nie ciemnieje na twarzy a nadaje jej delikatny blask.Doskonale wtapia się w skórę i nie powoduje sztucznego efektu maski.Bardzo łatwo się zmywa.Za niską cenę dostajemy na prawdę wygodne opakowanie ,które pod żadnym pozorem nie otwiera nam się w torebce. Plusem jest jak już wspomniałam lusterko oraz gąbeczka, która jest zapakowana w drugą przegródkę. Niestety zauważyłam ,że jest mało wydajny ale dla mnie to najmniejszy problem.Powiem tak ,że jest to na prawdę bardzo dobry puder jak na swoją cenę i godny polecenia.


Cena:ok 7 zł/7g

Mieliście już do czynienia z tym pudrem? :) Macie innych swoich faworytów?

49 komentarzy:

  1. a gdzie mozna taki puder kupic? bo wlasnie szukam jakiegos jasnego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupowałam akurat na aukcji internetowej allegro ;)) za 6 zł bo była promocja

      Usuń
  2. nie mogę znaleźć żadnego dobrego jasnego podkładu ani pudru !! ale takiego extremalnie jasnego jak dla "trupa" : D
    Gdzie ten można dostać? bo na moj ulubiony na razie mnie nie stać niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jasny jest idealny przynajmniej dla mnie ;) Na prawdę polecam ;) Ten możesz dostać na allegro już od 6 zł bo tyle ja za niego dałam ale widziałam też pudry INGRID za 7 zł w różnych sklepach internetowych ;))

      Usuń
  3. Muszę spróbować... widziałam go nawet ostatnio-Twoja opinia mnie przekonała do jego zakupu :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie-do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że mogłam Ciebie przekonać abyś wreszcie kupiła ten puder ;))

      Usuń
  4. Wyglada super!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się świetny jak go spotkam zakupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro mało wydajny to niestety nie dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie praktycznie rozwiazanie z opakowaniem :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja przyjaciółka taki sam ma. :)

    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się dość fajnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam do czynienia z tym pudrem, ale moim ulubieńcem póki co jest Synergen :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nidy nic nie miałamz tej firmy, opakowanie rzeczywiście fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam 3 takie i w trzech lusterko "po zabawie" pękło. Dlatego też polecam te bez ;) Aczkolwiek nie każdy musi rzucać torebką na prawo i lewo tak jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście jest taniutki :) być może jak tylko natknę się na kosmetyki tej firmy to kupię :)
    dodałam do obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo ,że tanie kosmetyki to uważam że bardzo dobre jak na swoją cenę :)

      Usuń
  15. Macałam ten puder już kilka razy, ale jakoś nigdy mnie nie skusił... no ale jak znajde jeszcze najjaśniejszy odcień to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tego pudru uzywa moja siostra chwali sobie ;)


    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. coraz więcej słyszy się o tej firmie, ja jeszcze nie uległam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam cienie z tej firmy bardzo szybko się utleniły i skamieniały nie dało sie ich używć

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam dzisiaj ten puder na allegro, to chyba znak, że powinnam go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za tak miłe słowa :D A puder z postu rysuje się interesująco zwłaszcza, że żeby go kupić nie muszę nawet wychodzić z domu!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja teraz kupiłam sobie puder transparentny z essence i daje rade...głównie zalezy mi na matowieniu

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda super!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie wypróbuję za taką cenę;)
    dołączam do grona fanów i zapraszam serdecznie do siebie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. za taką cenę, to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena bardzo przytępna ale faktycznie pojemność malutka. Chyba go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. BARDZO CIEKAWA RECENZJA ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przypomniało mi się, że muszę wystawić recenzję swojego pudru, który jest na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. z geografii ;)
    jaki byś polecała kosmetyk do demakijażu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeszcze nigdy nie uzywalam pudru z jedwabiem:D rzeczywiscie jest lepszy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wiele lepszy od tych zwykłych :)

      Usuń
  30. moja siostra miała ten puder i przyznaje, że był dobry i jej go podkradałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mimo ze dosc tania forma jest calkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się ten jasny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy ;) mam kilka paletek cieni i są bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny kosmetyk :P
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. oj jaki taniutki ! :) a wydaje się być całkiem okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam firmy ale opakowanie zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze włąsnie nad nim sie zastanawiałam czy jest coś wart czyz nie i chyba go wypróbuje;)
    Obserwuje i pozdraiwam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. kto wie, może kiedyś zdradzę Eveline z Ingrid :P chociaż jeszcze nie widziałam tej firmy w moich małych drogeryjkach :/ ale jak znajdę to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nigdzie go nie widziałam. Muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też jest u mnie w sklepie i mamy go po 7,90zł ale rewelacyjnie sie sprzedaję szczególnie odcień nr.2 jest taki neutralny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)