Ziaja, Kozie Mleko - kremowe mydło pod prysznic

Pora na recenzję jednego z moich ulubionych mydeł (żeli) pod prysznic czyli KOZIEGO MLEKA firmy ZIAJA. Używam go już tak bardzo długo ,że postanowiłam napisać recenzję z nadzieją ,że może któraś z was się skusi na zakup. Na sam początek informacje od producenta:



Informacje od producenta:
Odżywia, wygładza oraz wyraźnie uelastycznia skórę.Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek. Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody. Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego. Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień, nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka. Zawiera kompleks składników koziego mleka – bogaty w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodany oraz witaminy A i D, który zwiększa elastyczność skóry, zapobiega wiotczeniu, opóźnia procesy starzenia. Odżywia i doskonale nawilża naskórek. D-panthenol - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.

 Skład:
 Aqua (water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocamide Dea, Styrene/Acrylates Copolymer, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Lactobacillus Ferment, Cyclodextrin, Panthenol, Dosidium Edta, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2nitropropane-1,, 3-Diol, Parfum (Fragrance), Citric Acid.
                    
Moja opinia:
Uwielbiam ten kosmetyk przede wszystkim za cudowny zapach! Kojarzy mi się z delikatnością. Dodatkowo bardzo łatwo się rozprowadza i ma ogromnie kremową konsystencję. Pozostawia uczucie świeżości przez dłuższy czas po kąpieli.Najważniejsze ,że nie wysusza skóry tylko delikatnie ją nawilża.Moim skromnym zdaniem mogłoby się bardziej pienić.Nie podrażnia skóry.Jest ogromnie wydajne bo taka butelka starcza gdzieś mniej więcej na około 3 miesiące.Zapakowane jest  w białą buteleczkę , która przyciąga swoją prostotą. Polecam wam wypróbowanie tego kosmetyku bo za taką cenę jestem pewna ,że nic lepszego nie znajdziecie.Niestety czasami ciężko jest z dostępnością tego mleczka.Na pewno wypróbuję inne produkty z Ziaji.

Cena: ok 6,50 zł /500 ml

Próbowaliście już tego mleczka? 

40 komentarzy:

  1. ta seria Ziaji jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię zapach tego mydła.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :D ja mialam krem do rąk z ziaji kokosowy i bardzo szybko sie wchlanial a zapach byl super:) zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pisałam już pisałam i zawsze chętnie odwiedzam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam już kilka produktów z tej linii Ziaji - zupełnie przyzwoite, zawsze byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie próbowałam, ale za taką cenę warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kozie mleko? używałam tylko balsamu nie wiedziałam ze mają też mydlo! balsam polecam :)
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chcę sobie kupić balsam bo słyszałam ,że też jest z tej serii :))

      Usuń
  8. Ja miałam kozie mleczko do ciała z Ziaji i nie sprawdziło się u mnie. Miało nawilżać, a tak na prawdę nic nie robiło i się tak strasznie lepiło..grr
    Paletkę ze Sleeka mam tylko jedną(jak na razie) mam zamiar kupić jakąś inną, kolejną. :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie teraz zamówię nowe paletki SLEEKA ;) U mnie się jakoś nie klei :)

      Usuń
  9. Lubie Ziaje Kozie Mleko : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam go nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ziaję w (prawie) każdej postaci, a ich żele pod prysznic szczególnie - tanie, dobre, skuteczne i pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o a ja ostatnio wąchałam go u koleżanki i miał bardzo przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to prawda zapach ma śliczny, ja w ogóle lubię mydła z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tego nie wąchałam,ale wiem,że inne żele z Ziaji pachną super ;) ogólnie według mnie to dobra firma. Zapraszam +
    Konkurs na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba się skuszę na żel z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koziego mleka jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubie Ziaje wiec moze sie skusze!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapach tej serii, niestety mnie odrzuca SLS w składzie... źle na niego reaguję przy dłuższym użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo nie miałam tego mydła :) A kocham Ziaję! W mojej ostatniej notce też komentuję różne produkty Ziaji http://gingered.blogspot.com/2012/05/ziaja.html

    Teraz może skuszę się na Kozie Mleko, miałam z tej serii krem do rąk i byłam baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio pani w Rossmannie polecała mi produkty z tej firmy,a konkretnie krem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kozie mleko zwłaszcza w kremie do rąk oraz w mleczku do ciała. Pod prysznic nie miałam jeszcze tego mydełka z koziej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fankom koziego mleka jest moja mama. A Ja tak sporadycznie może z wiekiem mi się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten płyn, jest świetny, polecam;)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez go bardzo lubie. ten zapach...:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. pieknie pachnie :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. kozie mleko jest cudowne, uwielbiam krem do rąk i do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam mysła do ciała z Ziaji szczególnie kakaowe <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ja uwielbiam cała kolekcje Ziaji kozie mleko :)
    dzięki za odwiedziny :) zdjęć na rzęsach nie ma bo robiłam szybko ten post :)
    dodałam do obserwowanych
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam krem pod oczy z tej serii. Okropnie mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię żele/płyny/mydła ziaja:) jak i inne ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam zapach serii Kozie Mleko! i w ogóle działanie tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tej serii mialam kremik do rak ktory sie niestety juz skonczyl i balsam.
    Jest to moim zdaniem najlepsza wersja ziajki a zapach poprostu mnie uwiodl. Gdybym miala wiekszy dostep do koziego mleczka pewnie bym sie z tymi kosmetykami nie rozstawała;)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam to kozie mleko :)
    fajny blog, dolaczam do obserwatorow ;)
    u mnie wymianka , zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam je :) <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Krem do twarzy mam z tej firmy i go uwielbiam, muszę spróbować mydło, pewnie będzie dobre bo ich produkty są znakomite!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam kosmetyki Ziaji, z kozim mlekiem miałam mleczko do ciała, jak i również inne mleczka i masełka do ciała tej firmy i z kazdego byłam bardzo zadowolona, naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)