GARNIER - Ultra Doux. Szampon odbudowujący.

Kupiłam ten szampon ze względu na olej z awokado w jego składzie. Mam włosy długie ale niestety cienkie z rozdwajającymi się końcówkami.Większość szamponów ,które używałam nie przynosiło oczekiwanych efektów. Niestety szampon Garnier u mnie nie spełnił się w 100 procentach.Zapraszam na przeczytanie recenzji.



Butelka jest piękna jak widzicie ale niestety strasznie trudno ją otworzyć.Otwór moim zdaniem też zbyt duży. Wiele szamponu się wylewa i idzie na marne.Kosmetyk ma kolor ciemno żółtawy i jest bardzo wodnisty.Dodatkowo mogę powiedzieć ,że dobrze się pieni. Jak jest z zapachem? Tu ogromny plus bo pachnie pięknie!Po myciu włosy strasznie się przetłuszczają! Jeszcze nigdy nie spotkałam takiego szamponu ,który by tak negatywnie działał na moje włosy.Mimo tego nie odstawiłam go po pierwszym myciu i stosowałam dalej.To był mój ogromny błąd. Włosy stały się suche i strasznie ciężkie. Nie miałam jeszcze takiego efektu po stosowaniu nowego szamponu.Zaleta tego szamponu to chyba tylko wielka butelka i wydajność ale i tak nie wiem po co jak go odstawiłam po kilku myciach.W najbliższym czasie na pewno nie kupię szamponu tej marki.Szczerze nie polecam. Jest wiele innych kosmetyków do mycia włosów wartych przetestowania.

Cena:ok 8 zł /250 ml

Stosowałyście kiedyś ten szampon?Miałyście już do czynienia z jakimiś szamponami Garniera?

35 komentarzy:

  1. lubię Garniera, więc jak mój szampon się skończy to chętnie go przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam ten szampon, ale od kiedy wiem, że firma GARNIER testuje na zwierzętach już ich nie kupuję ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie się z Tobą zgadzam. Najbardziej denerwowało mnie opakowanie, bo zawsze miałam trudności z otwarciem butelki.prócz tego to ma naprawdę śliczny zapach, ale co z tego jak strasznie oblepial włosy. Jestem również na nie :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach ma cudny... ale niestetty moich oczekiwań nie spełniał, podarowałam prawie całą buteleczkę siostrze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie samo zdanie o szamponach tej firmy. Mialam kiedys taki czerwony do objetosci. KOSZMAR.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szampony z Garniera nie narzekam, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kupić i spróbować, teraz mam obawy, lubię szampiony Garniera, nic złego mi nie robią, ale są takie zwykłe

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama używa wersji czerwonej (z olejkiem arganowym i żurawiną) i jest zadowolona, widocznie wzmocnił jej i tak zniszczone farbowaniem włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam Garniera Fructis i jestem zadowolona. :)
    Na ten się nie skuszę, przetłuszczanie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten szampon ;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze nigdy ale zapach ciągnie, oj ciągnie do siebie
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach jest boski :) Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten szampon i na moje suche gęste wlosy sie sprawdzas, wygladza je i nawilza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego nie używałam, ale używałam tych zielonych z tej firmy.

    Zapraszam --> http://modaponadwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś nie ufam ich szamponom..

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam kiedyś Garniera i były całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tego szamponu, zapraszam do siebie http://makeuplista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za kosmetykami z Garniera :)

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam z tej serii ale z drożdżami- fajowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie używam. bardzo fajny blog. obserwuję i liczę na to samo :** zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Cieszę się ,że przypadł Ci do gustu mój blog :)

      Usuń
  22. zapraszam do mnie na rozdanie- do wygrania podkład firmy VERSACE :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zaproszenie ;) Chętnie wezmę w nim udział :)

      Usuń
  23. Lubię kosmetyki z Garniera,na pewno sięgnę po niego w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię ten szampon :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię szamponów z tej firmy, testowałam kilka i żaden mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam z tej serii odżywywkę i bardzo ja lubię. Najlepsza jaką dotąd miałam. Ale szamponu nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam z tej serii odżywkę i byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  28. o kurde, a ja mam w kolejce ten szampon do używania, lezy na wannie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. mimo, że odżywkę z tej samej serii lubię - na szampon jakoś od zawsze nie miałam ochoty :) i widzę, że dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja wlasnie pierwszy raz umylam nim wlosy i nawet odzywki nie potrzebowalam super.miekkie wlosy i blyszczace.a mam blond suche i zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  31. matko kochana umyłam tym szamponem włosy na wieczor wygladałam jak zmoczony pies ze smalcem na głowie nie polecam MASAKRA zostaje przy szamponie timotei z nowej serii

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten szampon urządził mi na głowie jakąś totalną masakrę. Włosy były takie tłuste, oblepione i po przejechaniu szczotką po włosach, zostawały na niej tłuste kawałki razem z moją czarną farbą. Nigdy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Używałam tego szamponu i byłam bardzo, bardzo zadowolona. Ale musze zaznaczyć, że mam bardzo zniszczone włosy (wielokrotnie rojaśniane). Na bardzo wysuszone, zniszczone włosy ten szampon jest doskonaly, wygładza włosy, nadaje im fantastyczną miękkość, ułatwia rozczesywanie, włosy wyglądaja na zdrowe, są gładkie i lśniące, jestem bardzo zadowolona z tego szamponu, szczerze powiedziawszy to jeden z nielicznych, który faktycznie mi pomaga, wszystkie maski ceramidowe i jedwabie się przy nim chowają. Tak więc - doskonały dla bardzo suchych włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)