O kremie dla dzieci i dorosłych - SUDOMAX

Na samym początku muszę was przeprosić ,że tak długo nie pisałam ale na prawdę nie miałam czasu. Sesja tak bardzo długo trwała...Na szczęście wczoraj napisałam ostatni egzamin z filozofii i oficjalnie zaczęłam upragnione wakacje. Dzisiaj chcę się z wami podzielić opinią na temat kremu SUDOMAX, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Sudopharma.Dziękuję bardzo za możliwość przetestowania tego produktu. Otrzymałam jedno pełnowymiarowe opakowanie i 5 malutkich próbek.Zapraszam do przeczytania całej recenzji.


Jeśli ktoś chce więcej informacji na temat tego kremu to warto zajrzeć tutaj

Ulotka informacyjna ,którą otrzymałam wraz z kremem:

 Krem zapakowany jest w opakowanie o pojemności 55g. Plastikowe pudełko jest bardzo szczelne i łatwe do otworzenia.Sudomax ma bardzo gęstą konsystencję. Niestety przez to bardzo długo się wchłania i pozostawia po sobie delikatne ślady.Zapach kojarzy mi się z zapachem ziołowych herbatek. Mi on osobiście nie przeszkadza ale niektórych mógłby drażnić.Krem jest bardzo wydajny ,gdyż nie używamy go codziennie ale w razie potrzeby.Miałam ogromne zmiany trądzikowe na twarzy i muszę przyznać ,że Sudomax poradził sobie z nimi dość dobrze. Nie zniknęły one całkiem ale się pomniejszyły i stały się mniej widoczne. Stosowałam go także na otarcia ale tu jego działanie jest genialne. Zdecydowanie złagodził ból oraz przyśpieszył gojenie. Sudomax nie podrażnia , nie wysusza jak to robią niektóre kremy. Krem jak na razie jest tylko dostępny w internecie i aptekach. Z czystym sumieniem mogę go polecić ni tylko dzieciom ale także dorosłym.

Cena : ok 8 zł/ 55 g.

Testowałyście ten krem? Jakie są wasze opinie?
                                                                     

39 komentarzy:

  1. właśnie jestem w czasie testowania tego kremu, również mam go z współpracy :)
    Zdanie mam identyczne co do twojego, ciężko się wchłania i pozostawia taki jakby biały ślad, na rany działa super, szybko się goi :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją opinię na temat SUDOMAXU ;)

      Usuń
  2. Lubię produkty Sudomax, idealnie działają na wszelkiego rodzaju odparzenia czy inne niespodzianki :) W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywałam :) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie mi nie znany, dobrze, że przeczytałam Twoją recenzję bo opakowanie tak skromne, że absolutnie nie zachęca do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) Opakowanie nie przypomina mi kremu :D

      Usuń
  5. nigdy nie używałam Sudomaxu, ale jeśli jest dobry na otarcia i odparzenia to chętnie kupię, dobrze mieć taki specyfik w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam ;). Fajna cena, ale raczej nie mam zmian trądzikowych więc nie wiem czy skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałyśmy tego produktu! Jednak twoja recenzja dała nam do myślenia! :)
    Wydaje się być bardzo przydany na bardzo nie lubiane przez wszystkich odparzenia !

    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam jest świetny na wszelkiego rodzaju otarcia, ja stosowałam również na siniaki i działał^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę koniecznie spróbować. Nie przyszło mi do głowy ,że na to też może działać ;) U mnie znakomicie sobie poradził z otarciami i odparzeniami.

      Usuń
  9. chyba jestem jedyną dziewczyną która tego nie testowała :D muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie ;) Bo warto jest mieć taki krem na nagłe przypadki.

      Usuń
    2. nie jesteś jedyna:P ja też jeszcze nie miałam go w swoich rękach

      Usuń
  10. Super. Pierwszy raz słyszę o czyś takim - musze wypróbować!

    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu.Do wygrania wybrana sukienka:)!

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/06/giveaway-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki krem , wydaje się być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tyko Sudocrem używałam z tego typu, ale jak widzę ten tez się bardzo dobrze sprawuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sudomax jest chyba odpowiednikiem Sudocremu ;) Ja Sudocremu nigdy nie używałam.

      Usuń
    2. Ja już mam dzieciaczka ;) wiec kilogramy chyba go zużyłam :P ale wtedy tyko o sudocrem słyszałam

      Usuń
  13. za taką cenę warto mieć taki kremik na niespodziewane wydarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda tym bardziej ,że przy takiej pogodzie często występują odparzenia. Na całe szczęście łagodzi ból i przyśpiesza gojenie.

      Usuń
  14. Chętnie też bym go przetestowała bo ostatnio wyszły mi jakieś paskudne chrosty w okolicach brody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno sobie by z tym poradził :) U mnie na twarzy dwa dni temu coś wyskoczyło i widzę ,że się pomniejsza odkąd nakładam na noc SUDOMAX.

      Usuń
  15. Ja wlasnie jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją opinię o tym kremie ;)

      Usuń
  16. Ciekawa recenzją, a miała bym pytanie jak nawiązałaś współpracę??
    daj mi znać na blogu, pozdrawiam i będe tu częstym gościem

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem w trakcie testowania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie jestem ciekawa twojej opinii :)

      Usuń
  18. Ja mam akurat z innej firmy. ale ten sam krem. Na otarcia rewelka...W sumie to on jest na takie odparzenia itp. Zapach własnie ma taki dziwny, ale przez to fajny heheh pozdrawaiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach mi się kojarzy z taką typową maścią leczniczą :)

      Usuń
  19. swietna cena kremu. Nigdy o nim nie slyszalam . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam o nim wiele dobrego, nawet ostatnio znalazłam go w apteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. testowałam ten kremik :) niedawno też u mnie pojawiła się o nim recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kojarzy mi się z 'sudocremem' ;) i opakowanie wygląda podobnie tyle, ze kolory inne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)