Próbki Johnson's Baby

Wczoraj otrzymałam próbki od firmy Johnson's Baby. Uwielbiam produkty kosmetyczne dla dzieci ale to już wiadomo nie od dziś. Próbki można zamówić na stronie Johnson's Baby . Trzeba wypełnić formularz i zaznaczyć ,że jest się w ciąży albo podać datę urodzenia dziecka.Maksymalnie można zamówić cztery. Na podany adres dostaniecie jedną wysyłkę w ciągu roku.

W mojej paczce znalazły się próbki takich kosmetyków jak:
1)Mleczko intensywnie pielęgnujące
2)Krem intensywnie pielęgnujący
3)Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 
4)Ochronny krem przeciw oparzeniom  


Teraz trochę o każdym kosmetyku: 
 1) Mleczko intensywnie pielęgnujące
Stworzone specjalnie dla skóry noworodka. Wzbogacone wysokiej jakości olejem parafinowym, intensywnie nawilża i natłuszcza, chroniąc skórę dziecka. Jest hipoalergiczne. Rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Delikatna konsystencja mleczka doskonale nadaje się do masażu noworodka.
 
2) Krem intensywnie pielęgnujący 
JOHNSON’S® Baby Krem intensywnie pielęgnujący stworzony zostały przez specjalistów z myślą o delikatnej i wrażliwej skórze noworodków. Sprawdzany jest ponad 300 razy, aby potwierdzić jego bezpieczeństwo, łagodność i hipoalergiczność.

 3) Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1
JOHNSON'S® Baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 jest tak łagodny dla skóry, że może być stosowany u dzieci już od pierwszej kąpieli. Delikatny płyn do mycia całego ciała nadaje się do stosowania bezpośrednio na skórę lub jako płyn do kąpieli, a także do mycia włosów dziecka. JOHNSON'S® Baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 jest idealny dla wrażliwej skóry, nie wysusza i nie podrażnia jej. Pierwszy płyn do mycia dla niemowląt przygotowany według formuły 3 w 1: płyn myjący, płyn do kąpieli, szampon

4) Ochronny krem przeciw oparzeniom 
Eksperci JOHNSON’S® Baby, stworzyli hipoalergiczny, ochronny krem przeciw odparzeniom. Już od 1-go użycia, pomaga on odbudować naturalną barierę skórną i łagodzi podrażnienia, chroniąc najmłodszych przed pojawieniem się stanów zapalnych okolic pieluszkowych. Blisko 50% niemowląt cierpi na pieluszkowe zapalenie skóry. To jedna z najczęstszych chorób skóry niemowląt i małych dzieci. Pojawia się zazwyczaj między 1 a 2 miesiącem życia.


Mam pytanie ;) O którym z tych z czterech kosmetyków chcielibyście przeczytać recenzję? 1,2,3 czy może 4?

68 komentarzy:

  1. Też ostatnio zamówiłam te probki :D
    Czekam na paczuszkę, ile na nią czekałaś ? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio modne stały się te próbki. Używałam, płyn do mycia polubiłam za wszechstronność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też je mam, poleżą sobie chyba, ale płyn do mycia stosuję do czyszczenia pędzli :P

    OdpowiedzUsuń
  4. żel 3w1 polecam do mycia włosów- próbkę zuzyłam na mycie twarzy i włosów i tak przypadła mi go gustu, że własnie wykańczam pełnowymiarowy produkt. Ten żel jest lepszym (bo ma lepszy skład, zapach i konsystencję) zamiennikiem Babydream'a! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie nie mam żadnego maluszka w rodzinie, hehe ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego testowania :) też już je dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wizytę u mnie ;]

    hm.. hm.. chciałabym przeczytać chyba o każdnym produkcie ;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak długo Ci szły te produkty? ja zamówiłam je w grudniu, a nadal ich nie mam :( www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z jakiś miesiąc ;) Myślałam ,że już ich nie otrzymam.

      Usuń
  9. też od nich dostałam :)
    pozdrawiam słoneczo-niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez sobie w czwartek zamówiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je i szukam zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też niedawno zamówiłam te próbki i jestem ciekawa kiedy je dostanę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam na nie prawie miesiąc , więc trzeba uzbroić się w cierpliwość ;)

      Usuń
  13. W takim razie polecam wypróbować ten żel :) I dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  14. A byłaby mozliwosc przecyztania recenzji kazdego? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaby :) Najlepiej chyba jakbym w jednym poście napisała małą recenzję na temat każdego kosmetyku ;)

      Usuń
  15. Ja również przeczytałabym recenzje wszystkich produktów:) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. lubiłam tę firmę do czasu kiedy gdzieś przeczytałam że testują produkty na zwierzętach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o tym :( nie lubię firm , które testują swoje kosmetyki na biednych zwierzętach.

      Usuń
  17. Nie mam jeszcze dziecka więc nie będę zamawiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam i bardzo lubię kremik pielęgnujący :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej się dziecka nie spodziewam i nie zamówię żeby nie wykrakać:P. Ale produkty dla dzieci ubóstwiam i korzystam z nich bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  20. ach jak super!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog:):) Wybrałabym recenzję o mleczku nawilżającym i kremie na odparzenia:) Wydaje mi się, że to są takie podstawowe kosmetyki do pielęgnacji dzidziusia:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. również zamawiałam i są fajne :) zapraszam do siebie
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo fajnie wiedzieć :) też zaraz sobie coś zamówię :)))
    dzięki za komenta ;) daje subka :* i również zapraszam do obserwowania mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że jest możliwość zamówienia takiego mini zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również zamówiłyśmy próbki :):) teraz oczekujemy na paczuszki !

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com Poleć znajomym !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej! Ale Ty jesteś sprytna! :P Ja bym chciała przeczytać o 1, chociaż o 3 pewnie byłaby zabawniejsza. :-)
    Czekam na następne niusy!

    Pozdrawiam
    Kasia
    http://jest-mi-dobrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. "Wzbogacone wysokiej jakości olejem parafinowym" - raczej nie będę tego próbować, bo parafiny unikam ;) szczególnie się dziwię, że notorycznie dodają ją do produktów dla dzieci...

    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię blogi o kosmetykach :) będe tu często zaglądać :)


    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też miałam te próbki :) I również je uwielbiam :)

    Ciekawy blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za komentarz i zapraszam na kolejną porcję smakowitości:)
    http://smaki-kuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam młodszą siostrę i jeszcze pamiętam jak podbierałam czasami jakieś kremy czy olejki i siebie smarowałam ^^ I dla mnie są wszystkie super i tak miło pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. heh ja też sobie zamówiłam te próbki, ale narazie grzecznie leżą w szafie jeszcze, bo mam kolejkę kremów do testów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurcze, a moja babcie nie przyjęła paczki :O bo myślała ze to naciągacze!!!! ggggggrrrrr....
    a przy okazji zapraszam cie na rozdanie
    http://duszyzwierciadlo.blogspot.com.es/2012/06/ogaszam-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. siostra również używała tych olejków dla mojego siostrzeńca i jest bardzo zadowolona;)
    PS:Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post:D.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekamy czekamy na produkty..xD
    Już nie możemy się doczekać !

    Zapraszamy do nas na "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. dobra firma ;) mam mydło z tej firmy i nie wysusza skóry,chyba jako jedyny ;o
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. niestety ta seria uczuliła moją córę

    OdpowiedzUsuń
  38. numerek 3:) chetnie tez bym wyprobowala:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja z Johnsona uwielbiam balsam lawendowy tuli do snu idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rowniez testowalam te probki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zamawiałam jakies próbki na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie mialam okazji tesować pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ha a ja próbki zamówiłam xD Tylko nie wiem dlaczego nie zamówiłam szamponu;o ;) ale kremy sa bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też sobie zamówiłam próbeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  45. tez zamowilam nie dla siebie tylko kolezanki co urodzila dziecko to wszystko jest w 100% darmowe:)?<<????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak darmowe ;) Niby raz w roku na podany adres otrzymujesz takie próbki ;)

      Usuń
  46. uwielbiam te kosmetyki dla dzieci... ten zapach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach mają bardzo delikatny i przyjemny ;)

      Usuń
  47. u mnie mleczko świetnie sprawdziło się jako maska na włosy przed myciem. dobrze je nawilżyło i wygładziło : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję zastosować to mleczko w takim celu i zobaczę czy u mnie też się sprawdzi ;) Niedługo napiszę recenzję wybranego kosmetyku z tej 4 ;)

      Usuń
  48. A mi niestety przyslali w rozerwaznej kopercie i to tylko jeden produkt, mimo, ze zamawialam 4..;/;/


    dodaje Twojego bloga do moich ulubionych blogow :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja już dwa razy dostałam te próbeczki. Są świetne

    OdpowiedzUsuń
  50. Już wysłałam swoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Krem przeciw odparzeniom ma cudowny zapach:D Uwielbiam 'pudrowe' nuty zapachowe;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)