Hipoalergiczne żele pod prysznic Apart preBIOtic

Dzisiaj przyszła pora na recenzję hipoalergicznych żeli do kąpieli firmy APART , które dostałam do testowania w ramach współpracy z portalem Urodaizdrowie. W paczuszce, którą otrzymała oprócz 4 żeli pod prysznic znajdował się przecudny kuferek na biżuterię.

Hipoalergiczny żel pod prysznic APART NATURAL zawiera naturalne prebiotyki,które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowiek florę bakteryjną.Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami,podrażnieniami,starzeniem oraz utratą wilgoci.Proteiny jedwabiu tworzą ochronną warstwę,broniącą skórę przed niepożądanym wpływem środowiska zewnętrznego oraz utrzymują wysoki poziom wilgoci.Noni zapobiega cellulitowi oraz starzeniu się skóry oraz pomaga naprawiać mikrouszkodzenia naskórka.Stymuluje podział komórek oraz zwiększa poziom ich dotlenienia,dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna.Chroni naskórek przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego.Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę.Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.


Hipoalergiczny żel pod prysznic – oliwka i buriti
Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natural-oliwka i buriti zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Oliwka natłuszcza i zapobiega nadmiernej utracie wody, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Wygładza oraz wzmacnia lipidowe bariery ochronne naskórka. Tworzy na skórze delikatny film chroniący ją przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Buriti chroni przed wolnymi rodnikami odpowiedzialnymi za przedwczesne starzenie się komórek, natłuszcza, odżywia, wygładza i uelastycznia skórę. Jest bogatym źródłem karotenoidów (prowitaminy A), tokoferoli (witaminy E) i niezbędnych dla skóry kwasów tłuszczowych. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.
Kocham oliwki zarówno w kuchni jak i w kosmetykach, więc ten żel jest stworzony dla mnie! Żel zamknięty jest w plastikowej buteleczce z klapką, która łatwo się otwiera.Uważam ,że każdy z żeli ma bardzo ładny design. Ma przepiękny, delikatny zapach, który utrzymuje się przez dłuższy czas po kąpieli.Doskonale nawilża i nie potrzebuję stosować już po kąpieli dodatkowych balsamów  nawilżających. Musze powiedzieć ,że do tej pory nie spotkałam żelu ,który tak dobrze nawilża.Nie podrażnia i nie przesusza skóry. Po kąpieli jest ona sprężysta i przyjemna w dotyku.Doskonale się pieni i jest wydajany.

Hipoalergiczny żel pod prysznic – jedwab i noni
Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natural- jedwab i noni zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Proteiny jedwabiu tworzą ochronną warstwę, broniącą skórę przed niepożądanym wpływem środowiska zewnętrznego oraz utrzymują wysoki poziom wilgoci. Noni zapobiega cellulitowi oraz starzeniu się skóry oraz pomaga naprawić mikrouszkodzenia naskórka. Stymuluje podział komórek oraz zwiększa poziom ich dotlenienia, dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna. Chroni naskórek przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.
Jedwab zawsze kojarzy mi się z delikatnością i gładkością.Tak samo jak poprzednik żel zapakowany jest w plastikową buteleczkę ale o innym kolorze.Zauważyłam ,że po stosowaniu tego żelu moja skóra stała się jędrna i bardziej gładka.Chyba zbyt krótko używałam ale nie zauważyłam żeby zapobiegał cellulitowi.Doskonale się pieni i ma obłędny zapach, który kojarzy mi się z bardzo drogimi perfumami.Nie wysusza skóry.Nawilżenie jest wystarczające aby po nim nie używać balsamu.

Hipoalergiczny żel pod prysznic – algi i goji
 Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natura-algi i goji zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Algi morskie z uwagi na bogactwo mikroelementów, białek, aminokwasów i witamin działają antyrodnikowo, wspomagają proces regeneracji i odnowy skóry, pobudzają syntezę kolagenu oraz nawilżają. Ekstrakt z tybetańskiego „superowocu” goji rewitalizuje oraz zapobiega starzeniu się skóry, która jest narażona na szkodliwe działanie wolnych rodników. Jagody Goji odżywiają i regenerują naskórek, gdyż zawierają proteiny, aminokwasy, minerały oraz witaminy: B1, B2, B6, C, E. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna .masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.

Algi w kosmetykach zawsze dobrze wpływały na moją skórę.Zapakowany w plastikowe opakowanie z którego łatwo jest go dozować.Żel ma wspaniały orzeźwiający zapach,który utrzymuje się bardzo długo.Kosmetyk tak samo jak poprzednicy doskonale nawilża skórę.Nie podrażnia.Bardzo wydajny.Wystarczy niewielka ilość aby dobrze namydlić całe ciało.


Hipoalergiczny żel pod prysznic – figa i irys
Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natura-figa i irys zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Figa zapewnia długotrwale nawilża i odżywia skórę. Dzięki witaminie C stymulującej produkcję kolagenu, posiada właściwości przeciwstarzeniowe. Irys pobudza metabolizm regeneracji komórek skóry przez co jest doskonałym środkiem wygładzającym i ujędrniającym. Hamuje działanie enzymów odpowiedzialnych za rozkład cząsteczek kolagenu i elastyny, uelastycznia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.
Jedyny zapach,który nie przypadł mi do gustu.Pozostaje on na skórze przez całą noc.Żel nie wysusza ani nie podrażnia skóry. Po  kąpieli dodatkowo nie używam balsamu bo moja skóra jest w wystarczającym stopniu nawilżona.


Jeśli chodzi o konsystencję i kolor to wszystkie żele w tej kwestii są identyczne.  Żele mają gęstą , kremową konsystencję! Są to idealne kosmetyki do kąpieli.

Żele APART w swoim składzie mają wiele składników, które odżywiają i polepszają stan naszej skóry. Musicie koniecznie je wypróbować. Któraś z was już używała żeli pod prysznic firmy APART?

68 komentarzy:

  1. dla mnie te żele po prostu śmierdzą, a że dla mnie najważniejszy jest zapach w żelach pod prysznic, zawsze odkładam je na półkę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię żele tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś w stanie podać ich skład chemiczny?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ale kręci mnie oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawił mnie ten z algami;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, muszę spróbować;) Kuferek świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele pod prysznic z olejkami

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam ich nigdy ... muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe polaczenia zapachow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak, te zee sa naprawde fajne, po kapieli pozostaje takie mile uczucie gladkiej skory;)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne żele ;p super na zimę, bo na lato nie lubię kremowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. JA jeszcze tych żeli nie stosowałam ale być może skuszę za niedługo na jakiś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba wypróbuję:)

    ZApraszam!
    http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się na jakiś koniecznie zdecydować. Tylko na który.... hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne recenzje! z chęcią wypróbuję ten z algami!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych żeli :) muszę je powąchać przy najbliższej okazji i może któregoś przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji ich używać. Ale na pewno się skuszę;)

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem używam tych żeli ;)
    Rózowy to mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również miałam przyjemność testowania tych żeli i uważam,że są bardzo bardzo bardzo fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze żeli tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używałam jeszcze żeli z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszą być dobre skoro mówisz ze nie wysusza bo zazwyczaj po normalnych wychodząc z kąpieli mam nadal suchą skorę :/

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba zdecyduję się na ... figę i irysa :) ale kto wie, może na jednym się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiscie ich nie znam, ale recenzja interesujaca.
    Zapraszam na ROZDANIE u mnie:-)
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!
    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  25. no skusiłaś mnie tą recenzją do zakupu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie używałam, ale mam ochotę spróbować czytając o tych żelach:D.
    pozdrawiam serdecznie, dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jeszcze nie mialam przyjemnosci sprobowac tych zeli, ale mam nadzieje ze kiedys je bede miaala;D
    dziekuje za obserwowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za wizytę na moim blogu ;)
    Wszystkie żele kuszą, ale zainteresował mnie ten z jedwabiem. Chętnie wypróbuję :)
    Obserwuję i pozdrawiam, modishness!

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy nie widziałam chyba tych żeli.. przy najbliższej okazji "powącham" :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o nich a firma kojarzy mi się z czymś innym ;) Ale wygooglałam że mają całkiem fajną cenę ;) Może się więc skuszę. Szczególnie ten jedwab brzmi fajnie :)
    Zapraszam na www.tuar-ceatha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jeszcze nigdy nie korzystalam z takich zeli, ale mysle ze to swietna sprawa!
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuję za miły komentarzyk ;) być może po przeczytaniu Twojej recenzji skuszę się na taki żel, ponieważ jestem alergiczką i muszę bardzo uważac w doborze odpowiednich kosmetyków. Skoro jednak żel jest hipoalergiczny to znaczy, że idealny dla mnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta figa wydaje się być ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie miałam żelu z ej firmy jeszcze
    obserwuje i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie tylko Hipoalergiczny żel pod prysznic – algi i goji.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten z Noni ;) pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam jeszcze chyba nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zainteresowal mnie ten z algami :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. MAM JEDEN, ALE CO S NIE SĄ W MOIM GUŚCIE NIESTETY.

    OdpowiedzUsuń
  40. nigdy nie słyszałam o tych żelach ale połączenia zapachowe bardzo mi się podobają zwłaszcza figa i irys ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. kuszą mnie zapachy, jeszcze nie miałam żeli z tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy ich nie miałam,ale co do żelu serdecznie polecam! :) żel nie jest drogi! :) a są po nim cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. o ja nie slyszlam nigdy i nie uzywalam,ale moze sie skusze:)


    zapraszam:):)


    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. mam plyn do kapieli z tej serii i jest bardzo fajny wiec zele tez powinny byc dobre :) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. ten z jedwabiem bym przygarnęła, skoro tak pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ten z jedwabiem lub algami wypróbowałabym chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. dobra recenzja :-)
    WPADAJ DO MNIE NA KONKURS DO WYGRANIA JEST SUKIENKA! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję liczę na rewanżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. lubię żele z tej firmy właśnie

    OdpowiedzUsuń
  50. lubie te zele, nie wysuszaja skory, a zapachy sa obledne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo lubię te żele i płyny do kąpieli też :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedyś na 100% wypróbuję
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  53. Używałam płynu do kąpieli z tej firmy i byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  54. To masz zapas świetnych żeli :) super sprawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. polubiłam się z jednym żelem z Apartu o zapachu aronii i jeżyny, piękny zapach:))

    OdpowiedzUsuń
  56. ostatnio bardzo dobrze mi służy Lumi Magique L'Oreala, lekki, rozświetlający, dla mnie boski na lato, używam też BB Garniera, niezły ale to już druga klasa :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  57. nie używałam tych żelków.. może kiedyś je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć ! Nie wiem czy masz ochotę :))
    Zapraszam do zabawy .. Otagowałam Cię. ( pytania u mnie na blogu http://czarodziejkazksiezycaa.blogspot.com/2012/08/nowe-nabytki.html )
    Ja osobiście podchodziłam mało chętnie ale się przemogłam ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)