Matująca perełka od GARNIERA

Dzisiaj kolejna recenzja dotycząca kremu matującego z Garniera. Ostatnim kosmetykiem tego typu o którym tutaj pisałam był krem "Siarkowa Moc". Ja osobiście za bardzo nie lubię GARNIERA ale czasami ma świetne kosmetyki i przykładem tutaj może posłużyć ten krem.


 
Aqua, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Montmorillonite, Glyceryl Stearate SE, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Stearyl Alcohol, Zinc PCA, Camphor, Carbomer, CI 42090, Disodium EDTA, Niacinamide, Octyl Methoxycinnamate, Panthenol, Salicylic Acid, Sodium Hydroxide, Triclosan, Xanthan Gum, Methylparaben, Chlorphenensin, Butylparaben, (B3684/1) 

 Kosmetyk zamknięty jest w pięknej ,niebieskiej tubce z odkręcanym korkiem.Bardzo podoba mi się opakowanie, gdyż od razu przyciąga wzrok ze względu na swój piękny kolor.Moim pierwszym kremem matującym był Siarkowa Moc ale jeśli chodzi o ten kosmetyk to na pewno zostanie ze mną na dłużej.Krem faktycznie bardzo dobrze matuje i do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Idealnie nadaje się pod podkład.Skóra po nałożeniu kosmetyku jest gładka i lekko nawilżona.
 Krem pachnie ogórkami. Nie wiem czemu ale uwielbiam ten zapach mimo ,że nie przepadam za tymi warzywami :).  Niestety jeśli chodzi o minusy to muszę powiedzieć ,że lekko zapycha i długo się wchłania mimo mało gęstej konsystencji. Nigdy nie stosowałam tego kremu na noc. Jest bardzo wydajny i jedno opakowanie starcza mi na kilka miesięcy. Odkąd go stosuję efekt tłustości na mojej skórze zniknął.
Używacie kremów matujących? Jakie są wasze ulubione?

116 komentarzy:

  1. jakoś gdy byłam młodsza to nałogowo szukałam słowa matujący w nazwie teraz stawiam bardziej na nawilżanie bo u mnie matowienie było błędnym kołem matowiłam byłam zadowolona potem skóra i tak bardziej się przetłuszczała z wysuszenia i tak w kółko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tłustą skórę i ten krem nie dość ,że matuje to jeszcze trochę nawilża ;) Jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  2. tyle już o nim słyszałam dobrego że mam chęć :D własnie między nim a siarkową mocą sie zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci polecam ten krem bo ma wiele lepszy zapach , matuje a w dodatku doskonale nawilża ;) Miałaś kiedyś jakiś krem matujący? ;>

      Usuń
  3. ja na święcenie używam pudru transparentnego i nie mam żadnego problemu, a do tego nie zapycha
    ostatnio nawet pisałam recenzje tego pudru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przeczytać bo takiego pudru jeszcze nie miałam w swojej kolekcji. Niestety ten Garnier mimo tylu swoich zalet lekko zapycha :(

      Usuń
  4. Używałam go,niedawno zużyłam cały.To prawda nawet dobrze matował ale miałam po nim efekt pieczenia na twarzy więc musiłam go zmywać wodą.Poza tym rolował mi się trochę na twarzy.Wątpie czy do niego wróce ale efekt matujacy miał przyzwoity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam tego efektu pieczenia ;) Pewnie zależy od rodzaju cery.U mnie efekt matujący i nawilżanie - dwie rzeczy z których jestem ogromnie zadowolona ;) Szkoda,że trochę zapycha ale to jestem w stanie mu wybaczyć.

      Usuń
  5. Musze nad nim pomyśleć, gdy skończy mi się siarkowa moc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odstawiłam swoją siarkową moc i zaczęłam używać GARNIERA :) Porównując mogę powiedzieć ,że krem matujący z GARNIERA jest lepszy :)

      Usuń
  6. ooo nie miałam tego kremu a mam tłusta skore, ale skoro zapycha to nie wiem czy to dobry wybor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak ja jego lekkie zapychanie wybaczam bo doskonale nawilża i matuje ;) Jeszcze ma piękny zapach nie to co siarkowa moc ( pachnie cifem).

      Usuń
  7. pierwszy raz słysze o tym kremie z garniera

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi zachecajaco, bardzo lubie kremy do rak Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do rąk nie mam ;) Nie wiem czemu ale jeszcze nie zwróciłam uwagi na kremy do rąk Garniera.

      Usuń
  9. szczerze mówiąc wcześniej go nie widziałam
    A lubie kosmetyki z garniera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się mu koniecznie bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  10. Gdzie i za ile można kupić to cudo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogeriach i większych supermarketach. On kosztuje około 13 zł :)

      Usuń
  11. nie znam, nawet nie potrzebuję:) fajnie, że Tobie służy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałaś nigdy kremu matującego? :)

      Usuń
  12. lubię te nowości z Garniera, choć akurat ostatnio wolę produkty rozświetlające a nie matujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś produkt rozświetlający godny polecenia? :)

      Usuń
  13. Bardzo zachęcający jest ten krem i chyba się na niego skusze i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go nigdy, ale nawet ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj oj nie slyszalam o tym co to takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym kremie, może go wypróbuję :)
    A na wakacjach byłam 6 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak do tej pory to najlepszy krem, który stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka jest jego cena? ;>
    Ja do tej pory używałam żelu z aloesu, ale trzeba było go nałożyć z 20 minut przed makijażem, więc gdy na szybko musisz się pomalowac i wyjść to niestety nie spisywał się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On kosztuje około 14 zł :) Ten szybko schnie i się nie roluje ;))

      Usuń
  19. Używałam go, ale raczej mnie nie zadowolił.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupuję tej marki świadomie, ze względu na podejście do testów na zwierzakach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,że GARNIER testuje na zwierzętach :O

      Usuń
  21. Nie używałam :) Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni . Spodobało nam tutaj ^^ . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wpadnę zobaczyć wasz blog ;))

      Usuń
  22. rok temu używałam tego kremu i bardzo dobrze matowił :) lubiłam go bardzo, był Ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię ten krem, mam go nawet u siebie w kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie słyszałam o nim jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam teraz Siarkową Moc, świetnie matuje, ale chyba za bardzo mnie wysusza, potrzebuję czegoś, co z jednej strony by nawilżyło, a z drugiej zmatowiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam Siarkową Moc i niestety za bardzo mnie wysuszał dlatego przerzuciłam się na GARNIERA :))

      Usuń
  26. Nie używałam jeszcze żadnego kremu matującego :)
    Ten wydaje się być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Garnier kilka razy mi podpadł, ale skoro oceniasz ten produkt pozytywnie, to może i ja się na niego skuszę. Lubię takie lekkie kremy nawilżające :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania jest 50$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GARNIER jeśli chodzi o pielęgnacje włosów i szampony w ogóle się u mnie nie sprawdza a kremy są znakomite ;) Chętnie wpadnę ;))

      Usuń
  28. ja woski Yankee Candle zamawialam w sklepie swiatzapachów.pl tak wiec polecam:) A ten krem Garniera uzywalam jak jeszcze chodzilam do liceum czyli jakieś yyy...7 lat temu:P i pamiętam, ze strasznie mi sie podkład na nim ważył:/ dlatego już do niego nie wracałam.

    Dodaje do obserwowanych i serdecznie zapraszam do mnie:)

    blackberry-lipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie zamówić te woski :)) Już wchodzę w stronę sklepu :>

      Usuń
  29. HEJKA. miałam to znaczy mam z Nivea i też bardzo buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. oo, poszukuję jakiegoś dobrego kremu nawilżająco-matującego i chyba po przeczytaniu twojej recenzji skuszę się na ten:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie pożałujesz :) Jak mi się ten skończy to z pewnością kupię następne opakowanie :)

      Usuń
  31. ja zmagam się właśnie z błyszczeniem się twarzy. szczególnie rano, po nocy.. tego nie było jeszcze z miesiąc/dwa miesiące temu. wypróbuję ten krem. szczególnie na noc jeżeli się sprawdzi - polubię go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się bała ,że jak na noc to będzie jeszcze bardziej zapychać :(

      Usuń
  32. Miałam go kiedyś, ale teraz korzystam z kremu Siarkowa Moc i jestem bardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw miałam Siarkowa Moc a teraz używam tego ;)

      Usuń
  33. muszę sb taki sprawić :D
    Gdzie i za ile go kupiłaś?;D
    obserwuję♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w drogerii Natura za około 14 zł :) Już dokładnie nie pamiętam ceny :D

      Usuń
  34. Nigdy nie używałam. Mam raczej suchą skórę, więc nie mam aż takiego problemu z błyszczeniem, wystarczy puder :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za komentarz ;) oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki ;) Zaobserwowałam ;) Powiem ci, że jeszcze nie raz tu wpadnę xd poocna strona ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwszy raz gdziekolwiek o nim czytam..

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakoś nie jestem przekonana do kosmetyków Garniera, ale może kiedyś skuszę się na ten krem :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam akurat tego, ale generalnie lubię kosmetyki od Garnier:)

    OdpowiedzUsuń
  40. a, i dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy nie uzywalam kremow matujacych, sprobuje :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Może kiedyś spróbuję ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Może wypróbuję :)
    ~~Obserwuje~~
    http://annie-and-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja używam kosmetyków z Garniera i mam też ten krem , świetny jest :)
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak matujący może by sie sprawdził na mojej mieszanej cerze bo już sił do niej nie mam przy tych upałach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by się sprawdził :) Ja go też używałam podczas tych wielkich upałów i czułam ogromną świeżość na twarzy :O Siarkowa Moc mnie bardzo wysuszała :(

      Usuń
  46. Może wypróbuje ;) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  47. może przyszedł czas na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też nie lubię kosmetyków o zapachu ogórka :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię takie blogi :)
    Obserwuję i czekam na rewanż :D
    pozdrawiam kajkablog.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  50. nie próbowałam jeszcze niczego z garniera oprócz szamponów i jestem zadowolona;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie próbowałam szampony i strasznie przesuszały mi włosy :( Ostatnie nowości GARNIERA ULTRA DOUX do włosów uważam ,że też są lipne :(

      Usuń
  51. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do konkursu u mnie na blogu,gdzie możesz wygrać bransoletkę ze swoim imieniem :) = http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-she-bijou.html

    OdpowiedzUsuń
  52. ja już obserwuję, liczę na to samo :)
    fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  53. osobiście tylko maseczke miałam z Garniera i byłam zadowolona ;) zapraszam do siebie. OBSERWUJEMY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś wypróbować maseczkę z GARNIERA :)Jak się u Ciebie sprawdziła? ;>

      Usuń
  54. Ja z garniera używam jedynie maseczek, są dość dobre :)
    Ciekawy blog, obserwuję, pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  55. Garnier ma badziewne dezodoranty , nie polecam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na całe szczęście nie miałam jeszcze dezodorantu z GARNIERA :))

      Usuń
  56. Ja raczej kremów matujących nie używam ;)
    Z przyjemnością obserwuję również ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny blog. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)) http://bombelkixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej, mialam ten krem ale na dzien sie za bardzo nie nadawal bo walkowal mi sie na nim podklad :( Mam teraz Siarkowa moc i wydaje mi sie, ze lepiej matuje. Ale MATEM WSZECHCZASOW bzl krem z Ponds, ktory sie juz chyba niestety nie produkuje :( Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że już nie ma tego kremu bo chętnie bym go wypróbowała ;) U mnie Siarkowa Moc strasznie przesuszała cerę :(

      Usuń
  59. tez lubie zapach ogórkowy;-)
    ogórki też;-)
    brzmi ciekawie
    pozdrawiam i zapraszam...obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajnie tu a nawet bardzo fajnnie.?
    Obserwujemy ?
    Bardzo mi zależy .
    http://fashion-our-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo DZIEKUJE za odwiedziny na moim blog i obserwacje. Ja rozwiez z WIELKA przyjemnoscia dolaczam do Twoich obserwatorow :)
    Gardnier nie ma nic dobrego oprucz kremo zelow nawilzajacych i rolki pod oczy ktora jest SUEPR. pokaze ja na moim blogu jak zrobie zdjecie :) To juz moja 3 i jest super bo jest razem z korektorem.
    Szampony i odzywki nei przypadly mi do gustu tez ale hej kazy jest inny :))

    Bardzo SERDECZNIE pozdrawiam z upalnego nadal (to juz ponad miesiac) Chicago :) ... IwonKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam kremy GARNRIERA a kosmetyki do pielęgnacji włosów z tej firmy kompletnie się u mnie nie sprawdzają :(

      Usuń
  62. Posiadam u mnie sprawdza się dobrze ...

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja już jakiś czas temu dodałam Cię do obserwowanych:):):)

    Ja używam tylko i wyłącznie kremów aptecznych takie jak Iwostin, bo się najlepiej sprawdzają na mojej cerze:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawy post ^^

    +Obserwuję.
    Sennierealny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny blog. ; )

    Obserwuję . ; D

    OdpowiedzUsuń
  66. Ty jesteś obserwatorką mojego bloga, więc ja twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  67. oj świetny krem :D używałam go kiedyś, jak skóra mi się bardzo świeciła, teraz już od kilku lat nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny blog ! :>
    Zapraszam na mój prowadzony wraz z przyjaciółką na temat kosmetyków dla nastolatek :>
    kosmoda.blogspot.com :>:>

    OdpowiedzUsuń
  69. oooooo : D ładnie tu i krem też spoczi : D nie na moją skóre ale okey ; )a co do komentarza u mnie , życze udanych wakacji ; *
    równiez obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  70. mam ten krem ^^ i potwierdzam zapach ogórków :D i zapraszam do mnie już dziś u mnie nowy post ^^
    http://wonderlandse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Beautiful color!!! nice blog! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo fajny blog! dziękuję za odwiedziny - tak, byl konkurs. Trzeba bylo narysować KORĘ i zdobyć jak najwięcej "lubię to". Ja niestety nie dostalam nagrody :c no ale cuż ... :)
    Co do tego wpisu to bardzo przydatny, już wiem, gdzie szukać pomocy w poszukiwaniu kosmetyków! Będę OBSERWOWAĆ :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  73. O prosze, moze bede musiala sie przekonac do Garniera...

    OdpowiedzUsuń
  74. Lubię Garniera, ale tego kremu nie używałam, a nawet nie widziałam :P
    będę wpadać częściej, dodaję :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Szukałam opinii o tym kremie, noszę się z zamiarem zakupu bo potrzebuje matu jak diabli,
    Kupie i zobaczę jak u mnie się sprawdzi :)
    Fajnie i mądrze piszesz, Jeśli sie nie obrazisz to będe podglądać
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. W takim razie muszę się w niego zaopatrzyć! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)