Pędzel Flat top i korektory mineralne od Anabelle Minerals

Dzisiaj ostatnia recenzja kosmetyków, które dostałam od Anabelle Minerals do przetestowania. Mianowicie pora na recenzję pędzla Flat Top oraz korektorów mineralnych.

Pędzla Flat Top używam do nakładania pudrów oraz podkładów mineralnych Anabelle Minerals. Pędzel wykonany z syntetycznego włosia z bambusową , grubą , lakierowaną rączką.Jestem pod wrażeniem jego bardzo delikatnego włosia.
Bardzo łatwo rozprowadza się nim zarówno podkład mineralny jak i wszelkiego rodzaju pudry.Pędzel nie gubi włosia nawet podczas czyszczenia (!). Nie schnie długo i łatwo się myje.
Korektory mineralne dostępne są w trzech odcieniach. Ja posiadam MEDIUM oraz LIGHT.
 
"Średni odcień korektora. Polecany do podkładów w odcieniu medium.Wysyp odrobinę korektora na wieczko słoiczka, a następnie nałóż za pomocą cienkiego pędzelka na miejsca które chcesz zatuszować, jak np. cienie pod oczami, wypryski czy przebarwienia. Nadmiar kosmetyku usuniesz używając pędzla do podkładu. Pamiętaj, że korektor którego używasz powinien być o ton jaśniejszy od koloru Twojego podkładu."
Medium- korektor, który zdecydowanie wpada w żółtawy odcień.

Light - bardzo jasny odcień wpadający w biały.Świetnie maskuje przebarwienia na skórze twarzy.

Korektor aplikuje zawsze przed nałożeniem podkładu.


Używałyście korektorów mineralnych? Jakie są wasze wrażenia?

65 komentarzy:

  1. mam w sumie 6 próbek i 2 pełnowartościowe produkty... a nawet pędzel do różu

    3 próbki podkładu miały być dla mojej bratowej, ale ona stwierdziła że to puder a nie podkład...

    3 próbki moje: 2 podkłady, natural light rozświetlający, begie light oba ciemne, róż - rose bardzo ładny

    Gifty od firmy: 2 pełnowartościowe produkty, znów podkład natural light rozświetlający oraz znów róż rose... niestety podkładów odpowiednich dla odcienia mojej skóry nie mają, ale róż fajny polecam

    i leżący pędzelek do różu... może kiedyś go użyje albo wrzucę do rozdania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różami też jestem zachwycona ;) Najbardziej Rose bo Coral jak dla mnie za ciemny. Podkłady mineralny na mojej twarzy nawet bardzo ładnie się dopasowują chociaż też mam jeden ulubiony odcień bo pozostałe są albo za ciemne albo za jasne ;) Szkoda ,że nie jesteś zadowolona ze swojego pędzelka :(

      Usuń
  2. muszę się skusić na kosmetyki mineralne bo jeszcze z nimi do czynienia nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuś się bo na prawdę warto ;) Szczególnie mogę polecić róże mineralne bo są genialne!

      Usuń
  3. zaciekawiłaś mnie tym pędzlem :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel na prawdę godny polecenia ;) Jest podobny do pędzla z Everyday Minerals tylko ten jest tańszy :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawy ten pędzęl

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajnego bloga, a posty są w pełni profesjonalne :) Mam się od kogo uczyć! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jakie ciepłe słowa ;* Dziękuję Ci bardzo ;)

      Usuń
  6. ciekawe produkty faktycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam obecnie korektora Lily Lolo w odcieniu Barely Beige i w sumie go lubię, ale mógłby być lepszy. Wcześniej miałam doświadczenia z kremowymi Pixie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie niestety nie miałaś doświadczenia z kremowymi Pixie ale czytała już bardzo dużo recenzji i chyba nareszcie wypróbuję ;)

      Usuń
  8. Ja testuję podkłady, ten pędzel wydaje się być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam recenzję testowanych podkładów ;) Nie dostałaś pędzla do testów? ;>

      Usuń
  9. własnie chciałabym zacząć uzywac pudru mineralnego i nie wiem jaki kupić;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup ten z Anabelle Minerals tylko musisz dobrać odpowiedni odcień do swojej skóry twarzy :)

      Usuń
  10. Flat top zawsze mnie interesował, muszę chyba w końcu zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze jeden pędzelek do różu na stronie Anabelle Minerals ;) Ja wolałam wybrać sobie do testów Flat top ;) Ten pędzel jest podobny do pędzelka z Everyday Minerals tylko taniej kosztuje :))

      Usuń
  11. Ciekawią mnie podkłady Annabelle Minerals, muszę się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz przyglądać się podkładom to nie zapomnij o różach, którym poświęciłam osobną recenzję ;)

      Usuń
  12. Moja buzia kocha minerały, więc chętnie bym się skusiła na ten korektor...i puder też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie ;) Moja twarz też pokochała minerały :) Nie tylko puder czy korektor ale przede wszystkim piękne róże mineralne ;))

      Usuń
  13. Czytam coraz więcej pozytywnych recenzji tych kosmetyków ;) Trzeba będzie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie byłam przekonana do kosmetyków mineralnych ale teraz zawsze znajdą swoje miejsce w moim codziennym makijażu :)

      Usuń
  14. najbardziej chyba podoba mi się pędzel ;) chociaż te pudry wydają się naprawdę ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel mi bardzo przypadł do gustu ;) Jest podobny do pędzla z Everyday Minerals ;)

      Usuń
  15. nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami mineralnymi ale recenzja zachęca do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie bo Anabelle Minerals to moje pierwsze kosmetyki mineralne ;) Warto spróbować.

      Usuń
  16. Pierwszy raz się spotykam z tą firmą, ale wszystko wygląda naprawdę kusząco! :) Twoje opinie też pozytywne, więc jak tylko będę miała okazję to przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie tak dawno wpadłam na tą firmę ;) Wcześniej też o niej nic nie słyszałam. Jedyną firmą z kosmetykami mineralnymi była Everyday Minerals a teraz się to zmieniło :) Anabelle Minerals robi co raz to większą furorę :))

      Usuń
  17. miałam próbke rózu, podkładu kryjącego i korektora light- podkład i róż poszedł do blogerki (nie przypadły mi do gustu, a podkład pomarańczowiał w zastraszajacym tempie na mojej twarzy)..za to korektor light- który okazał sie b.jasna zielenią de facto był strzałem w 10... rewelacyjnie kryje naczynka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mim zdaniem ten korektor light też jest idealny do krycia naczynek. Ja miałam wiele odcieni róży i wybrałam kilka odpowiednich dla siebie ;) Szkoda ,że róż nie spełnił Twoich oczekiwań :(

      Usuń
  18. ja jeszcze nie używałam ale być może się skuszę, myślałam o tych próbkach ale nie byałam pewna czy kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jeszcze jest taka możliwość zamówienia tych darmowych próbek to warto spróbować bo nie wiadomo ile ta promocja będzie trwała ;)

      Usuń
  19. Muszę wypróbować ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj bo moim zdaniem korektory mineralne są zdecydowanie lepsze od tych zwykłych :)

      Usuń
  20. juz jakis czas temu zamówiłam darmowe próbki z annabelle minerals, i jestem bardzo zadowolona :) Co prawda to dopiero początek mojej przygody z mineralnymi kosmetykami ale z tych jestem naprawde zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki mineralne Anabelle Minerals przypadły mi do gustu także ;) Teraz muszę wypróbować minerały od Everyday Minerals bo słyszałam ,że też są świetne ;)

      Usuń
  21. kurcze chciałabym taki pędzel, ale boję się o swoje naczynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pędzel jest bardzo delikatny :) Nie masz się czego obawiać :)

      Usuń
  22. Odcień light byłyby chyba idealny dla mnie. A pędzel świetny, moje wołają już o wymianę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten pędzel Flat Top jest taki miękki w dotyku i bardzo dobrze rozprowadza się nim kosmetyki ;) U mnie korektor mineralny light też na pierwszym miejscu bo idealnie zakrywa ;)

      Usuń
  23. Nigdy nie używałam mineralnych kosmetyków... jakoś nie mogę się przekonać do tego, że będę tak dobrze kryły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze kryją ;) Moim zdaniem nawet lepiej niż zwykłe. W końcu musisz spróbować :)

      Usuń
  24. Kurcze, muszę dorwać w swoje łapy coś od Anabelle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamów próbki na ich stronie póki jeszcze są dostępny ;) Chociaż i tak chyba te najlepsze już poszły :O

      Usuń
  25. myślę, że ten medium będzie odpowiedni dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam te minerały
    korektor dobrze kryje, podkłady też
    na lato idealne
    a róże to istna bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róże kocham i to wszystkie ;) Cudownie wyglądają na twarzy. Anabelle Minerals ma na prawdę dobre minerały :)

      Usuń
  27. Jeszcze nie próbowałam minerałków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba wypróbować :))

      Usuń
  28. Ja się już od jakiegoś czasu zastanawiam nad produktami mineralnymi ale jakoś dalej mi nie po drodze do ich zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak raz spróbujesz kosmetyków mineralnych to się na pewno do nich przekonasz :))

      Usuń
  29. My miesięcznice obchodzimy tylko niektóre jak akurat tego dnia jesteśmy razem bo niestety mieszkamy ponad 300km od siebie i nie widzimy się tak często jakbyśmy chcieli :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post: sounds like a fantastic make up product!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a pair of custom denim shorts by Khojo Vintage!!

    OdpowiedzUsuń
  31. nie używałam, ale chyba zdecydowanie musze zacząć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. korektor z Miss Sporty kosztował jakieś 10 zł, a posiadam odcień LIGHT i jestem bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam jeszcze korektorów Miss Sporty ;)

      Usuń
  33. ja mam jeden ale jakoś nie mogę przekonać się do sypkiego korektora wolę jednak płynne :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wolę korektory sypkie ;) Nie wiem czemu ale wydaje mi się ,że maskują jeszcze lepiej niż płynne ;)

      Usuń
  34. Mam ten korektor w wersji medium i jest rewelacyjny. Nie zamienię go już na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzel wyglada bardzo obiecująco , ciekawa jestem czy nie bedzie sie odkształcał po kilku myciach :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba w końcu skuszę się na minerałki. ale najpierw w formie próbek

    obserwuje
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie ten podkład się totalnie nie sprawdził, moja skóra bardzo źle w nim wyglądała. Ech :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)