Puder UNIVERSE od Joko a raczej bronzer

Dzisiaj przyszła pora na recenzję pudru wypiekanego Universe firmy Joko.W wakacje bardzo lubię mieć policzki muśnięte złocistym brązem. U mnie w roli bronzera sprawdza się idealnie!  Ja posiadam akurat odcień J372 z 3 dostępnych odcieni.



Puder znajduje się w kwadratowym , czarnym , plastikowym opakowaniu, które otwiera się z lekkim oporem. Moim zdaniem puder w tym opakowaniu wygląda bardzo elegancko.
Odcień który posiadam wpada delikatnie w kolor pomarańczowy.Bardzo ładnie wygląda w świetle. Na skórze puder daje piękny efekt delikatnej opalenizny. Ja mam jasną karnację i u mnie daje bardzo naturalny efekt. Posiada delikatne drobinki.
 Puder na twarz zawsze nakładam pędzlem. Moim zdaniem można także go używać jako cień do powiek. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Najważniejsze ,że po nałożeniu na buzi nie tworzy smug.
Jest dość trwały i utrzymuje się na twarzy przez 8 godzin.
Nie przesusza skóry ani nie uczula. Szkoda tylko ,że kosmetyk nosi nazwę pudru a nie pudru brązującego ,gdyż puder nakłada się na całą buzię a tego produktu nie da się tak nałożyć. Wyobraźcie sobie jakby nasza cała twarz była pokryta takim miedzianym , błyszczącym się kolorem. Totalny odblask (!) ;) Jako bronzer i cień do powiek idealny ale nie jako puder.

 Jeśli chcecie mieć delikatną opaleniznę na policzkach to na prawdę warto jest się przyjrzeć tym pudrom z bliska.

Cena: ok 30 zł/9 g

Używacie pudrów brązujących w lecie dla podkreślenia opalenizny?

86 komentarzy:

  1. Kolor ma ładny, ale ja bronzerów nie używam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :) Ja zaczęłam używać od tego roku :D Na prawdę dają bardzo fajny efekt ;)

      Usuń
  2. Swatcze ładnie się prezentują ;)) a no szkoda ze nie ma truskawek przez cały rok.fajnie by było ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze znajdę gdzieś truskawki u siebie ;)

      Usuń
  3. Kolor rzeczywiście piękny! Podobny efekt daje mój Rimmel Match Perfection- bronzer, tyle, że nie taki połyskujący:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tego bronzera ale na pewno wypróbuję ;) W lecie kocham bronzery ;) Pięknie podkreślają kości policzkowe ;)

      Usuń
  4. kolor wspanialy ja też mam bardzo jasną karnację więc może by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba kolor :) Taki delikatny miedziany. Na pewno będzie Ci pasować ;)

      Usuń
  5. Śliczny kolor. Szkoda tylko, że to nie dla mnie ;c W upalne dni cały makijaż dosłownie spływa ze mnie i chyba wyglądałabym jak czarownica z rozmazanym bronzerem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle jak są upały to najchętniej bym się nie malowała i nie wychodziła z domu :))

      Usuń
  6. Zachęcająca opinia :)
    Na razie używam perełek brązujących z Avonu-u lub pudru brązującego z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam puder brązujący z Virtual i używam go na przemian z tym :))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. szkoda :( bo uważam ,że w lecie lepiej używać bronzer niż róże ;)

      Usuń
  8. Jako bronzer na pewno prezentuje się świetnie :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako bronzer tak ale nie wiem dlaczego nadali mu nazwę puder :O przecież nie da rady nałożyć go na całą twarz :D Efekty byłyby wtedy komiczne ;)

      Usuń
  9. tez miałam podobny bronzer, ale już nie pamietam z jakiej firmy ; )

    A włosy farbuje od jakiś 2 lat ; ) ogólnie miałam prawie kazdy kolor na głowie ; ) (prócz tęczy )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja farbuje od 3 lat :O ale bardzo żałuję ,że zaczęłam farbować :(

      Usuń
  10. kocham bronzerki a ten jest śliczny :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham :) Na lato są idealne <3

      Usuń
  11. Mi się jakoś nie podoba, nie w moim stylu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a używasz w ogóle pudrów brązujących ? :))

      Usuń
  12. wygląda wybitnie kusząco, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny puder, ja lubię kosmetyki tej firmy :)
    Tutaj jest link, wystarczy dać lubię to :D Z góry dzięki!

    http://www.tally-weijl.com/one-in-a-million.html?tx_twonemillionlikes_view[users]=83&tx_twonemillionlikes_view[action]=show&tx_twonemillionlikes_view[controller]=Users&cHash=67ac936dbc48e02eaf47a7d0387ac0fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten puder to mój pierwszy kosmetyk tej firmy ;) Ok już wchodzę :)

      Usuń
  14. bardzo ładny kolor, jak patrzy się na opakowanie może wydawac się zbyt złoty ale po nałożeniu niema już tak intensywnego efektu - piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie w pudełku wygląda na bardzo ciemny :) ale po nałożeniu już taki nie jest.

      Usuń
  15. Jakoś teraz malo sie maluje... w sumie nie mam okazji... a ten puder wyglada zachecajaco .. zlotko :) a ja lubie blyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz pudry brązujące to ten kosmetyk jest idealny dla Ciebie ;) Ja bardzo lubię i u mnie się on sprawdził :))

      Usuń
  16. Wygląda naprawdę super ale nie wiem czy nie wyglądałabym w nim dziwnie:)ja to chyba potrzebuje czegoś bardzo delikatnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On na policzkach po rozprowadzeniu wygląda bardzo delikatnie i naturalnie :)

      Usuń
  17. piękny kolor <3 lubię bronzery :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam nawet jednej rzeczy z Joko, ale kusi mnie bardzo bronzer Marrakesch od jakieogoś czasu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer jest moją pierwszą rzeczą z Joko :))

      Usuń
  19. Strasznie podobają mi się te puderki, nie ważne, czy to zwykłe czy brązujące, po prostu wyglądają ślicznie i kiedyś się skuszę, żeby je nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Wyglądają pięknie jak złoto w pudełku :)

      Usuń
  20. Ja jednak wolę róże do policzków. Mam 1 bronzer Rimmela i chyba do końca życia mi starczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja róże też bardzo lubię ale bronzery wygrywają z różami w lecie ;)

      Usuń
  21. super wygląda, poważnie :D i tani!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny kolorek. Również lubię bronzery, ale nie tylko latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lato i początki jesieni a później już nie :D W zimie jakoś dziwnie bym wyglądała :O

      Usuń
  23. ładnie wygląda w opakowaniu, cieszy oko :D chyba też w końcu zacznę używać bronzerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no lato to idealna pora na przetestowanie bronzerów ;)

      Usuń
  24. Ja latem zawsze używam bronzerów i ten bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam ;) Jaki jest Twój ulubiony bronzer? ;>

      Usuń
    2. Teraz mam Rimmela Natural Bronzer with minerals :) Bardzo go lubię.

      Usuń
  25. uwielbiam brązery;) niestety ten ma Paraffinum Liquidum,który lubi zapychać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście nie odczułam efektu zapychania ;) Ja też uwielbiam bronzery ;) Na lato są fantastyczne ;)

      Usuń
  26. Kończy już się mój bronzer z Golden Rose i muszę poszukać tego z Joko. Chociaż czuję, że w moim mieście będzie ciężko dostępny. Wypiekany, czyli powinien starczyć na długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie używałam z Golden Rose ;) Mam tylko bronzer z Virtual ;) ale chętnie wypróbuję Golden Rose ;)

      Usuń
  27. o, bardzo mnie do niego zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy choć ja nie używam raczej bronzerów a już tym bardziej nie połyskujących ;) Inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny kolor ;d Nie używałam bronzera, jakoś wolę róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. oo dzięki za tą recenzje, jakoś nie umiem znaleźć bronzera. A używasz samoopalacza?

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję:)) świetny blog :)) zajrzyj do mnie jeśli Ci sie spodoba dodaj mnie tez bedzie mi bardzo miło :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie używam bronzerów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny kolor.
    Lubię patrzeć na te wypiekane kosmetyki, bo mają ciekawą fakturę :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały odcień. Żałuję tylko, że w tym roku lato nie serwuje pogody, która zostawiłaby opaleniznę, którą warto podkreślić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety nie używam, gdyż jestem za blada :D Jakoś słoneczko mnie nie lubi :D (obserwuję ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny kolor. Ja jednak z bronzerami nie zaprzyjazniona bo blada jak sciana jestem i nie da rady sie opalic :(

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny bronzer :)

    obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor wyglada fantastycznie, chetnie zobaczylabym caly makijaz
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny:) nie znam tej firmy:)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja używam bronzera nowego z Joko i jestem niesamowicie zadowolona, ten wygląda całkiem całkiem, jednak masz rację, bardziej puder brązujący do konturowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny kolor:)

    niestety padł mi dysk, ale mam nadzieje ze nie długo znów bede miała komputer.

    OdpowiedzUsuń
  43. u Mnie niestety nie ma nigdzie JOKO , jakieś pojedyńcze cienie jakaś kredka i podkład,..nic szczególnego..a znajde JOKO w Rossmanie albo Naturze?

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za odwiedzinki i oczywiście że obserwuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)