Tonik Soraya przeciwtrądzikowy antybakteryjny

Już dawno nie było recenzji na temat kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Dzisiaj pora na tonik przeciwtrądzikowy od Sorayi, który jest moim ulubieńcem. Można go dostać w wielu drogeriach ( ja swój zakupiłam w Naturze). Każda z was w swojej kolekcji kosmetycznej posiada bądź posiadała jakiś tonik w związku z tym zapraszam do przeczytania całej recenzji.


Kosmetyk zapakowany jest w plastikowe, poręcznej buteleczce.Tonik posiada ładny i niedrażniący zapach. W swoim składzie nie posiada alkoholu i to już czyni go tonikiem bezpiecznym dla skóry twarzy.Nie wysusza i doskonale odświeża. Zauważyłam ,że poprawia koloryt skóry. Muszę powiedzieć ,że łagodzi podrażnienia ale to pewnie dzięki zawartości pantenolu. Przede wszystkim doskonale oczyszcza. Zawsze zmywa cały makijaż.
Jeśli chodzi o działanie przeciwtrądzikowe to nie zauważyłam żebym miała nowe krostki. Bardzo szybko radzi sobie z zaskórnikami. Plusem może być też cena ( ok 10 zł/ 200 ml). Moja skóra twarzy bardzo polubiła ten tonik i na pewno ta przyjaźń potrwa długo.

Żałuję ,że tak mało uwagi poświęcałam tonikom bo moimi zdecydowanymi faworytami były płyny miceralne.



54 komentarze:

  1. nie miałam, nie znam, ale jakoś nie dla mnie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam i nie mam trądziku hehe ;) ale musi być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może się skuszę, bo walczę z problematyczną cerą. zapraszam na nową notkę. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam teraz dobrego toniku tylko nie mam problemu z trądzikiem ;) i pytanie w takim razie czy będzie on dobry dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze inny tonik z Sorayi z tej samej serii odświeżająco -łagodzący ;) Ten byłby idealny.

      Usuń
  5. Nie mam trądziku, ale stosuję zapobiegawczo takie preparaty i pewnie dlatego nie mam. Tonik ciekawy chyba się z nim zapoznam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie preparaty stosujesz zapobiegawczo? Ja używam tylko tej serii z Sorayi ;)

      Usuń
  6. Miałam ten tonik ale niestety nie zdziałał u mnie zbyt wiele ;/ Jednak bardzo lubię krem z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremu nie mam ale pewnie spróbuję bo tonik uwielbiam ;) Pięknie pachnie trawą cytrynową :D

      Usuń
  7. Problemów z trądzikiem już nie mam, ale czasem warto zapobiegawczo stosować takie produkty. Tonik bardzo interesujący jeszcze go nie miałam okazji wypróbować ale może przy najbliższych zakupach się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię bardzo ten tonik za działanie ;) Dodaje ogromnej świeżości mojej skórze każdego dnia :)

      Usuń
  8. trądziku całe szczęście udało mi się uniknąć ;) teraz testuję tonik Bourjois na zmianę z nagietkową Ziają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nagietkowy tonik z Ziaji chętnie bym przetestowała ;) Lubię toniki tym bardziej takie przeciwtrądzikowe bo trądzik to niestety moja największa zmora :(

      Usuń
  9. Ja jednak chyba sie do toników nie przekonam. Używam płynów micelarnych + hydrolatów i to się chyba u mnie najlepiej sprawdza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię płyny mineralne ale czasem muszę się przestawić na jakiś dobry tonik :)

      Usuń
  10. nigdy nie miałam nic z tej firmy ;P obecnie jako toniku używam micel z AA. Nawet wczoraj zrobiłam o nim recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam go kiedyś :) nie pamietam juz mojego zdania na jego temat :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz nie używam toników. Kiedyś używałam, ale w końcu zrezygnowałam całkowicie. Teraz używam innych kosmetyków do oczyszczania twarzy i odkąd zmieniłam sposób pielęgnacji nic "nowego" nie pokazało się na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam płynów miceralnych ale postanowiłam trochę od nich odpocząć ;) Pewnie po mojej przygodzie z tym trądzikiem do nich wrócę ;)

      Usuń
  13. Musze się za nim rozejrzeć bo aktualnie nie mam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat trądzik, to już nie mój problem. Tak wpadłam poczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że zagościłaś na moim blogu :))

      Usuń
  15. Używasz toniku do zmywania makijażu ? Wydaje mi się, że toniki stosuje się już na oczyszczoną skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tak ;) Wcześniej do zmywania makijażu używałam tylko płynów miceralnych :)

      Usuń
  16. Dziękuję ;* Ciekawa recenzja, nie miałam z nim styczności ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny ten tonik :D ja mieszkam w wielkiej brytani, w miescie ktore jest polozone nad morzem i moj chlopak mieszka zaraz kolo plazy gdzie z okna widac morze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję pięknie ...już na szczęście nie muszę używać przeciwtrądzikowych toników , zostaje przy nawilżających :)


    pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji go testować, ale zawsze po demakijażu używam jakiegoś toniku :-) Recenzja ciekawa, na szczęście nie mam trądziku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. idealna dla mnie są kosmetyki Garniera, więc zostanę im wierna :D
    zapraszam na nowego pościaka ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. brzmi zachecajaco, obecnie jednak wole toniki , ktore nawilizaja moja skore :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. mialam go i nie narzekalam;) u mnie nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Konczy mi sie akurat tonik to moze sie na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kończy mi się tonik ogórkowy, może pomyślę o nim;). Można jeszcze poznać cenę? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupowałam w Naturze za 10 zł ;)

      Usuń
  25. Nie znam go ale jestem wierna na razie tonikowi ogórkowemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej firmy masz ten tonik ogórkowy? :)

      Usuń
    2. z Ziaji:) mojej ukochanej firmy:)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. Metodami prób i błędów jakoś w nich człapię :D
    Akurat te butki są bardzo wygodne mimo wysokości :))

    hmm.. ten tonik brzmi dobrze, szukam ostatnio idealnego i mam taki jakiś owocowy i ogórkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam do siebie www.madziulex.blogspot.ie ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki :*
    nie miałam, ale ostatnio sporo czytam o tonikach i w końcu zbieram się, żeby jakiś kupić, więc wybór może padnie na ten:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sb wybrać jeszcze inny z tej samej kolekcji ;) Ja akurat wzięłam trądzikowy bo mam straszne problemy z trądzikiem :(

      Usuń
  29. już dłuższy czas nie miałam żadnego tego typu kosmetyku :) muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie ;) Ja też i się skusiłam w końcu na tonik bo miałam już dosyć płynów miceralnych :)

      Usuń
  30. dość fajny tonik, może go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam i nie zamienię na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Może się skuszę tym bardziej, że mój aloesowy /nic nie robiący/ tonik z ziaji właśnie się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też jest moim numerem jeden! Dla mnie ma same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tego toniku nie znam, miałam kiedyś ze soraya tonik z algami, też miał podobne niebieskie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele kosmetyczek w moim mieście poleca ten produkt... Ja używam żelu i toniku z tej serii, muszę przyznać, że ejst okey :)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)