Virtual - Summer Chic. Idealny bronzer na lato!


Lato już w pełni dlatego też przychodzę do was dzisiaj z recenzją pudru brązującego Virtual z serii Summer Chic. Bardzo lubię mieć efekt dopalonej buzi .Muszę powiedzieć ,że kosmetyk urzekł mnie swoim pięknym zapachem. Posiada odcień 132 Secret Bronze ale w sprzedaży są jeszcze dwa : Desert Gold  i Egyptian Sand.
 

                                                                             
Puder zapakowany jest w ogromne plastikowe opakowanie o pojemności 16g. Nie mam pojęcia kiedy wykorzystam ten bronzer. Szkoda tylko ,że nie posiada lusterka.Bronzer ma delikatne drobinki, które na twarzy pięknie się błyszczą. Kosmetyk ma piękny kakaowy zapach. Powiem wam ,że do tej pory nie spotkałam jeszcze pachnącego pudru brązującego.Trzeba uważać przy nakładaniu pudru bo jest na prawdę bardzo dobrze napigmentowany.
Bardzo go lubię za to ,że się dobrze rozprowadza na skórze i nie robi okropnych plam.Jeśli chodzi o trwałość to może się utrzymać na twarzy cały dzień.Puder nie jest kruchy i dzięki temu łatwy w aplikacji. W opakowaniu wydawał mi się być dość ciemny ale na twarzy wygląda dobrze. Efekt na twarzy spokojnie można stopniować.
Same widzicie jak bardzo ładnie wygląda w świetle. Na prawdę polecam ten bronzer każdej z was. Jeśli ktoś nie miał styczności z bronzerami i w końcu chce wypróbować to ten puder brązujący jest właśnie stworzony dla takiej osoby. Jeśli miałabym powiedzieć,który kosmetyk jest moim idealnym na lato bez wątpienia puder brązujący Virtual. Jeśli kiedyś go dokończę to z pewnością kupię inny odcień z tej samej serii.

Cena: 23 zł/16 g

Stosowałyście kiedyś pudry brązujące? Próbowałyście bronzery od Virtual?


60 komentarzy:

  1. uwielbiam go! mam go od tamtych wakacji i nie widzę żeby zaczynał ubywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest bardzo pojemny ;) Jaki masz odcień?

      Usuń
  2. Nie pasują do mnie pudry brązujące, wolę róże :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w lecie na przemian używam ;) Jednego dnia róż a drugiego dnia bronzer ;)

      Usuń
  3. lubię kosmetyki virtuala, mam swój ulubiony puder ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam pudru z Virtuala ale na pewno wypróbuję , gdyż zachwycił mnie już bronzer z tej firmy :)

      Usuń
  4. a ja tak caly miesiac sie krece wokol niego kupic nie kupic :D i chyba w koncu bedzie haslo :KUPIC ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup , kup ;) Na pewno nie będziesz żałować swojej decyzji :)

      Usuń
  5. nigdy nie miałam pudru brązującego:) może właśnie na taki pora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lato to idealny okres żeby zacząć używać pudry brązujące ;)

      Usuń
  6. jakoś nie używam takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny :) lubie bronzery ja mam Vollare, Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam bronzer z miss sporty ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładny, taki złotawy - na lato powinien być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do tej pory nie używałam takich kosmetyków, ale może czas to zmienić :p

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam kosmetyków z firmy virtual ;) może kiedyś coś od nich wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero będę testować mgiełkę, bronzer musi świetnie na opalonej buźce wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wygląda ;) Niestety nie zaprezentowałam na twarzy bo brak czasu na robienie zdjęć :D

      Usuń
  13. Jak ładnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny jest ten bronzer, chociaż ja zawsze używam matowych:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. JA też z pewnością będę to oglądać hihi :0
    Może się skusze na ten bronzer bo jeszcze żadnego nie mam

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda świetnie,faktycznie zasługuje na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. http://karmel-ciastko-czekolada.blogspot.com/
      zapraszam :))

      Usuń
  18. Nigdy nie miałam bronzera i raczej w przyszłym czasie to sie nie zmieni, ale jakby co, będę o nim pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  19. ojj chyba muszę kupić i wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba się skuszę, od dawna poszukuję jakiego bronzera;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bronzer jest idealny ;) Możesz wybrać najlepszy odcień dla siebie z 3 dostępnych :)

      Usuń
  21. Całkiem fajny ten bronzer

    P.S obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w Polsce lato pelna para to taki bronzer jak znalazl :) w uk... hmmm... coz za oknem pada, jest, mgla, ponuro, zimno na dodatke leze w lozku po wypadku wiec nic tylko sie dobic... ale nie bede sie uzalac i porobie cos co sprawia mi przyjemnosc czyli powedruje po Waszych blogach bo nic innego mi nie pozostalo :)
    i czemu ja jeszcze cie nie obserwowalam??? w kazdym badz razie juz to robie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda zachęcająco i tak słonecznie ;) pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. z tej firmy nigdy nie miałam bronzera, ale ogólnie lubię je, ponieważ nadają ładny opalony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny odcień ma ten puder.
    no truskawki się już kończą niestety.

    OdpowiedzUsuń
  27. podczas mojej niedawnej pierwszej w życiu blogowej wymianki wzbogaciłam się o bronzer z LOVELY, który wygląda identycznie, jak ten Twój i jestem nim oczarowana. Myślalam, że nic nie przebije mojej ziemii egipskiej, którą męczę ponad rok, a tu kurcze taki niepozorny klocek z rossmanna, daje MEGA efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem oczarowana tym bronzerem :)

      Usuń
  28. Kiedyś używałam pudru brązującego, twarz wygląda świetnie;) chociaż obecnie używam różu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używam bronzerów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zaczynam uczyć się kształtować twarz bronzerami:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam jeden brązujący z rimmel i drugi do mnie leci z Joko, może kiedyś się skuszę na ten virtual też :)

    A ten podkład Joko kosztuje 43 zl :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam jeszcze bronzera. Jaki odcień polecasz do bardzo jasnej cery? Nie chcę się świecić na złoto;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie kolor jest zbyt dziwny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam już ten bronzer i również jestem z niego zadowolona :)

    Dzieki za omentarz u mnie, mam nadzieję, że bedziemy sie obserwowac nawzajem :) http://honniess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy produkt. Choć przyznam, że jeszcze nigdy nie używałam bronzera :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak opaliłam sobie twarz, że już chyba nie potrzebuje bronzera. xD
    Ogólnie to fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest świetny choć ja ostatnio męczę podróbkę Hoola:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny;) Ja używam perełek brązujących z Avonu;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja jednak wole słońce, chociaż pomimo tego że taka pogoda to dalej blada jestem :)

    Serdecznie zapraszam na moje rozdanie, do finału zostało jeszcze 3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. oo, ładnie rozświetla. gdzie go można dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam go :)
    Bardzo mi się podoba efekt ale ja... zawsze się boję, że zrobię sobie nim krzywdę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja używam perełek z Avonu :)
    Nie używałam go :<
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę koniecznie wypróbować perełki z Avonu :)

      Usuń
  44. Dziękuję :) Nie używam pudru w wakacje, najczęściej przed wyjściem w te upały maluję tylko rzęsy ;d

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdy pracowałam w drogerii, namiętnie macałam tester tego brązera! Niestety dla mnie kolory są zbyt jasne. :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)