Flormar Pretty Compact Blush-on P115

8/01/2012 81 Komentarz

Witajcie kochane ;) Dawno mnie tu nie było ale w międzyczasie postaram się nadrobić zaległości i w miarę możliwości odpowiedzieć na wasze komentarze do poprzednich postów. Dzisiaj krótka ale treściwa recenzja na temat małego cudeńka z Flormara.

 
Lekka struktura sprawia, że róż łatwo się rozprowadza. Pozostawia rozświetlający efekt, który utrzymuje się na skórze przez cały dzień. Mikro technologia sprawia, że skóra staje się aksamitnie gładka i promienna. 

 
Kosmetyk zapakowany jest w białe, plastikowe opakowanie, które jest podzielone na dwie części. Bardzo podoba mi się róż kolarowo - brzoskwiniowy, którego kolor mnie zachwycił. Posiada delikatne drobinki ale po nałożeniu na twarz matowieje (!) i wygląda dziwnie. Jest idealny do stopniowania koloru ale i także może służyć jako cień do powiek.Bardzo ładnie modeluje kości policzkowe. Mogę dodać ,że jest trwały i utrzymuje się praktycznie cały dzień na twarzy.

Nie podoba mi się za to bronzer! Jak dla mnie jest zbyt ciemny. Połączenie kawa z mlekiem nie sprawdza się w ogóle na moich policzkach.Uwielbiam bronzery bo są idealne na lato pod warunkiem ,że są jasne i pięknie się błyszczą.

Zarówno róż jak i bronzer delikatnie pachnie perfumami różanymi. Kosmetyki nie pylą i idealnie się nakładają.

Cena: ok 14 zł/14 g

Używałyście? Jakie są wasze wrażenia? Może mieliście inne róże marki Flormar?

81 komentarzy:

  1. Wygląda super, bardzo podobają mi się kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej róż bo niestety bronzer u mnie na policzkach wygląda strasznie :(

      Usuń
  2. Ja przeważnie używam tylko róży, nigdy nie miałam bronzera jestem bardzo blada i boje się że każdy by u mnie okropnie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś blada to ten bronzer jednak by był nie dla Cb :O U mnie ciemno wygląda a co dopiero na bardzo bladej skórze ;)

      Usuń
  3. Nie używam różu i bronzera, zapewne z lenistwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu musisz zacząć używać :))

      Usuń
  4. ja chyba nie umiem się malować różem bo zawsze zostają smugi :(
    również dodaje ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś nakładać róż pędzlem Flat Top? ;>

      Usuń
  5. pomożecie? wejdżcie na strone http://shinybox.pl/?ref=fb51506 i zalogujcie się

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o nim :) Zainteresowały mnie kolorki, szczególnie bronzer :>

    OdpowiedzUsuń
  7. mi podobają się oby dwa odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzę o tym produkcie :D ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzysz? :)) Na prawdę tak Ci się spodobał? ;>

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze wybrać sobie inne wersje ;) Popatrz na ich stronie :>

      Usuń
  10. wygląda to cudnie, szczególnie ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się właśnie bronzer nie podoba ;) Bardziej do gustu przypadł mi róż :)

      Usuń
  11. bardzo fajnie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygląda ale mim zdaniem bronzer powinien być bardziej jaśniejszy :)

      Usuń
  12. Wydaje się fajny!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no kochana bardzo mi się podobają ale ostatnio mam fazę na róże :D :D a ja własnie wróciłam z brązu do czerni bo mojemu Tż tak najbardziej się podobałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja miałam czerń przez dwa lata :O I w końcu na wakacjach postanowiłam coś zmienić :D Ja w lecie to tylko bronzery :))

      Usuń
  14. bardzo mi sie podobają kolorki:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. dostałam do testów, jest jeszcze drobnoziarnisty '

    ciekawy kosmetyk, ja dostałam ostatni bronzer z Bourjois zobaczymy jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam ,że jest jeszcze drobnoziarnisty :)

      Usuń
  16. nie spotkałam się jeszcze z tą firmą( aż wstyd się przyznać) a kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest moje pierwsze spotkanie ;)) Mają katalogi na swojej stronie i wiele ciekawych kosmetyków można w nich znaleźć ;)

      Usuń
  17. Rzadko używam bronzera i różu ale ten chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kojarzę markę, ale nigdy nic z niej nie kupiłam, ale ten róż i bronzer z chęcią bym używała :)
    A tak odbiegając od postu... masz przepiękny szablon na blogu, jestem zachwycona!!!! *__________*


    przy okazji, pozdrawia dwieście czterdziesta pierwsza obserwatorka:*

    OdpowiedzUsuń
  19. róż ma rzeczywiście genialny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować ;p Bardzo żadko używam różu, a brązera to już w ogóle. Czas zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używałam jeszcze nigdy brązera...

    OdpowiedzUsuń
  22. nie używałam ;P w ogóle jakoś nie znam tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  23. super blog ! :P



    http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny :) Najbardziej mi się podobają opakowania, takie białe nie brudzi się tak szybko jak czerń wszechobecna...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda świetnie, podobają mi się kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dostępność mnie zniechęca:P

    OdpowiedzUsuń
  27. bronzer ma ładny kolor:) przynajmniej w moim monitorze;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kosmetyk ciekawi mnie już od pewnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  29. kolorystycznie mi bardzo odpowiada, od kiedy potłukł się mój róż z którego korzystałam półtora roku nie potrafię znaleźć idealnego by nie akcentował się za bardzo na twarzy.. zwłaszcza, że twarz mam bardzo bladą ;<



    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena bajeczna :) nie lubię róży (różów?! :)) w odcieniach mocno różowych i ogólnie preferuję bronzer, dlatego to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgadzam się z Tobą, za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  32. hmm , tak, za ciemny. Sama preferuje jaśniejsze, bardziej, jakby to ująć , lalkowe odcienie :)

    Zapraszam do siebie http://eye-asian-teen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. trochę za ciemny :) obeserwuję oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje sie ciemny ale na opalonej skórze może będzie fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  35. ciemny ale na lato super ;D
    wpadniesz ?:*

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam takie <3
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudeńko, cudeńko nie ma innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  38. zapowiada sie swietnie :-) roz wyglada bardzo ladnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie za bardzo używam różu bo uważam że dość komicznie wyglądam;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam nic z tej firmy.
    Ładnie wygląda. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda super :D

    _____________________
    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Ja skomentowałam to może i ty ...?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki śliczny blog, taki estetyczny przejrzysty:) Po za tym uwielbiam recenzje kosmetyków:) Już się odwdzięczyłam i obserwuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoja opinia jest zachęcająca, a opakowanie tych cudeniek kusi, bo jest naprawdę takie... z klasą i prostotą ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  44. fajna rzecz ;D zastanawiam się nad zakupieniem xD

    a u mnie nowy post ;D zapraszam i pozdrawiam http://paradise-women.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne Fajne . :D
    Trzeba spróbować
    ZAPRASZAM DO MNIE !

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę chyba wypróbować :)
    Już obserwujemy :)
    Pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny blog:) tu mzna naprawde dowiedziec sie co warto kupic co nie:D

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny blog ^^
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam blogi o kosmetykach dlatego będę go odwiedzać regularnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  50. róż wydaje sie fajny,ale ja wolę bardziej różowe kolorki,a ten taki pomaranczowy troche :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślę że na opalonej skórze ten róż będzie się prezentował bardzo ładnie. W opakowaniu wygląda super.
    Dziękuję za komentarz na na moim blogu. Twojego dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawe :DD
    fajnie wygląda :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawe, ciekawe. chciała bym zobaczyć na kimś ten kosmetyk .
    zapraszam
    http://perfectlifeina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję. Ja również dodaje.;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ten róż ma śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja się właśnie naczytałam, że ten produkt jest dobry dla takich chłodnych karnacji typu Lato - bo raz, że chłodny bronzer, a dwa - że nienachalny róż. Więc jak tylko zacznie się rok akademicki i wrócę do dużego miasta to lecę właśnie po ten duet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)