Perfumowane mydełka Alep Róża & Ylang-Ylang

8/12/2012 21 Komentarz

Dzisiaj recenzja mydełek KARAWAN Asmaa, które dostałam do testów od sklepu internetowego AlleDrogeria w ramach współpracy. Po raz pierwszy miałam okazję wypróbować mydła perfumowane nutą róży damaceńskiej.Uwielbiam poznawać nowe zapachy i próbować różne mydła. Zapraszam was do przeczytania poniższej recenzji.
                                                                                            
Tradycyjne mydło Alep wykonane w 95% z wysokiej jakości, czystej oliwy z oliwek wzbogacone w olejki eteryczne oraz naturalne wyciągi roślinne. Łączy w sobie tradycje wytwarzania syryjskich mydeł z Aleppo z metodami i know-how perfumowania wywodzącego się z francuskiego Grasse.
Fuzja pozwalająca Ci odbyć podróż do świata naturalnych zapachów w zaciszu własnej łazienki - od cytrusowych ogrodów, przez płonące słońcem stepy, po zarośla magicznego świata Orientu. 
 Zapach: zmysłowa nuta róży damaceńskiej, geranium i ylang-ylang.
 Fantazyjny orientalny kształt i wzór mydła są pięknych dodatkiem dekoracyjnym w każdej łazience.
 
Gama produktów przeznaczonych dla każdegoNajwyższej jakości oliwa z oliwek oraz szlachetny olej laurowy będące kluczowym składnikiem mydeł Aleppo to źródło niezbędnych dla skóry naturalnych kwasów tłuszczowych. Stosowane do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała mydła Alep są rekomendowane nawet w przypadku wrażliwej skóry. Zmiękczające właściwości oliwy z oliwek oraz oczyszczające i antyseptyczne właściwości oleju laurowego były znane i cenione od wielu wieków w rejonie Morza Śródziemnego ciesząc się tam niezmienioną popularności po dzień dzisiejszy. 
Składniki: oliwa z oliwek 95%, olejki eteryczne i naturalne ekstrakty roślinne 2%, woda, wodorotlenek sodu.
INCI: olea europaea, aqua, fragrance*, sodium hydroxide, linalool*, limonene**, geraniol**.
 Bardzo podoba mi się wygląd mydeł bo mają cudowny, antyczny styl. Do gustu przypadły mi także piękne wzorki.Bez dwóch zdań ta dwójka została ozdobą mojej łazienki.:) Mydełka mają bardzo delikatny , różany zapach, który uwielbiam.Skóra po używaniu mydełek est dobrze nawilżona i gładka.
Mydła bardzo dobrze się pienią.Muszę powiedzieć, że dobrze oczyszczają skórę i przy tym ją pielęgnują. Pewnego dnia postanowiłam mydłem zmyć makijaż i ku mojemu zdziwieniu wszystko wyszło doskonale.Pokochałam je przede wszystkim za to ,że w swoim składzie nie mają zbędnej chemii.Nie ściągają skóry w porównaniu do innych mydeł, które używałam.
Na pewno zaopatrzę się w jeszcze kilka mydełek Alep. Moim zdaniem są one idealne dla skóry i zasługują na miano idealnych.


Używacie mydeł Alep? Jakie są wasze odczucia po stosowaniu mydeł naturalnych?

21 komentarzy:

  1. Już kiedyś myślałam o takim mydełku, w dodatku są przeurocze :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno ślicznie pachną :)


    Założyłam Fan Page'a bloga, polubisz? ;)
    http://www.facebook.com/fashion.style.viola

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie pachnące cudowności :)
    trzymam kciuki za słońce nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fantastyczna ozdoba łazienki :) i zapach muszą mieć boski ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Musza byc ladnie pachnace :) bo wygladaja swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne jest te medyło aż szkoda by było go zużyc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością świetnie zdobią łazienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dosc ze musza ladnie pachniec to swietnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to wszystko opisałaś że poczułam te zapachy :)
    MMmm...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądają !!
    -------------------
    Zapraszam do mnie.
    incroyaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te mydełka!
    Oczywiście, że obserwuję, zapraszam do mnie - nowy post

    ------------------------------
    Mam do Ciebie pytanie. Jaki kod wpisałaś jeśli chodzi o translator, że Ci się pokazały takie kółeczka z flagami? Bardzo mi się podoba i nie wiem czy nie zastosować tego do mojego bloga..
    Czekam na odpowiedź ;):*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podobają!
    Dzięki za komentarz :* z chęcią dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne kształty;) Zapraszam do mnie xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodałam do obserwowanych i będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wypróbowałabym te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)