Pudry rozświetlające Everyday Minerals

Moje Drogie dzisiaj prezentuję wam recenzję pudrów rozświetlających Everyday Minerals, które dostałam do przetestowania od sklepu internetowego AlleDrogeria. Jeśli są tu osoby, które uwielbiają kosmetyki mineralne na pewno będą zainteresowane tą recenzją. Powiem ,że każda z was powinna kiedyś wypróbować minerały.


Dostałam do przetestowania dwa odcienie: Wet Sand i Natural.
 
Wszechstronny, mineralny puder rozświetlający do jasnej lub średniej karnacji.
Mica (CI 77019), Lauroyl Lysine. May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).
Efekt rozświetlania jest bardzo delikatny.Nie posiadają zbyt dużej ilości brokatu, który czasami wygląda okropnie na twarzy.Nie stosowałam jeszcze rozświetlaczy ale te bardzo mnie do siebie przekonały. Są bardzo trwałe i wytrzymują cały dzień na policzkach i dekolcie.
Nakładam je bez problemu i uważam że są idealne dla zielonych w kwestii pudrów rozjaśniających. Nie uczulają i nie tworzą ciężkiej powłoki na twarzy.Nie kruszą się ani nie pylą. Nadają się do nakładania punktowo. Powiem wam ,że moja buzia pokochała kosmetyki mineralne.

 


WET SAND- Uniwersalny odcień rozświetlacza, tworzący efekt błyszczącej tafli jeziora. Użyty nad kośćmi policzkowymi pięknie podkreśli kształt twarzy a jego odrobina nałożona nad ustami delikatnie je powiększy!


NATURAL-Puder rozświetlający. Idealny, delikatnie różowy odcień dla osób o jasnej i średniej karnacji. Może również służyć jako niezwykle subtelny róż do policzków.
  
Jaki odcień spodobał wam się najbardziej?Używałyście kiedyś pudrów rozświetlających?

12 komentarzy:

  1. Wet sand jest piękny:)tak delikatnie sie mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam różu z tej firmy. Miał fajny kolor a i również brokat. Duużo brokatu ! :P

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bede musiala sprobowac:)
    a mniejwiecej w jakiej cenie mozna kupic i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wet Sand pięknie iskrzy :) Aż boję się wchodzić na stronę, żeby przyjrzeć im się dokładniej, bo minerały bardzo wciągają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam pudrów rozświetlających, ponieważ mam cerę mieszaną, która często się błyszczy. Odziwo mam ochotę kupić jakiś i wybróbować, może będzie mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem w fazie testowania próbek podkładów jak juz dobiorę to na pewno i te przetestuje
    moja cera kocha minerały
    wolę minerały niż normalne podkłady bo pięknie wygląda twarz i nie ma chemii, nie wyskakują mi pryszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, muszę się w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no wglądają oby dwa ślicznie :)
    jak gwiezdny pył - wet sand :)0

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)