Róże Everyday Minerals

Wiele słyszałam na temat doskonałych kosmetyków EVERYDAY MINERALS i w końcu miałam okazję je wypróbować dzięki współpracy ze sklepem Alledrogeria. Dostałam do testów cztery próbki róży i dwie pudrów rozświetlających. Jeśli jeszcze nic nie słyszeliście o kosmetykach EVERYDAY MINERALS to ta recenzja na pewno was zainteresuje.Zapraszam.

Składniki: Mica (CI 77019), Lauroyl Lysine. May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Ultramarines (CI 77007).


Tak Wegańskie
Bez pertochemikaliów
Bez parabenów
Bez oleju mineralnego
Bez silikonów
Bez retinolu oraz kwasów AHA
Bez karminu

Bez glikolu propylenowego
Bez barwników syntetycznych
Bez alkoholu
Bez Sodium Lauryl Sulfate (SLS)
Bez składników pochodzenia zwierzęcego
Nie testowane na zwięrzętach

               
Firma Everyday Minerals posiada ogromną gamę kolorów i na pewno każda z was znalazła by idealny róż dla siebie. Ja uwielbiam kolory ale chłodne też przyciągnęły moją uwagę.Muszę przyznać ,że róże są bardzo trwałe i utrzymują się około 7 h na twarzy.
Róże od EM pozostawiają skórę gładką i dają bardzo naturalny efekt.Najważniejsze - nie uczulają i w ogóle nie czuć ich na twarzy.Bardzo ładnie podkreślają kości policzkowe i nie tworzą plam.Nie pylą i łatwo jest je aplikować.Róże nie podkreślają niedoskonałości jak to robią niektóre kosmetyki.Wszystkie są bardzo dobrze napigmentowane i posiadają piękne kolory. Jedyny minus to dostępność bo można je zakupić tylko drogą internetową.Kosmetyki EM nie są testowane na zwierzętach.Cena jednego różu to 22 zł w sklepie internetowym Alledrogeria.
WAFFLE CONE -Jasny beżowo-brązowy róż o lekkim połysku.
 SNUGGLE- Promienny róż z odrobiną brzoskwini i o lekkim połysku.
 BOLLYWOOD-Koralowy różowy odcień o lekkim połysku. 
 AMBROSIA-Delikatny, różowo-czerwony ciepły odcień z lśniącym wykończeniem.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich róże, ale na razie mam tylko próbki plus mini bronzer. Z tym, że wolę te bez połysku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka róży ale nie wiem jak je stosować - bezpiecznie czekają aż się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam minerałów w mojej 'kolekcji', jakoś nie mogę się przekonać do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieram się od dawna do zamówienia próbek minerałków :) Waffle Cone rewelacyjny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam różu ale jestem ciekawa kiedy się to zmieni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie chciałabym zainwestować w tą firmę ale chyba bym musiała godzić studia z pracą ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm...zaciekawiły mnie te róże, mają bardzo fajne kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BOLLYWOOD i WAFFLE CONE bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)