Rozświetlający róż do policzków firmy MARIZA

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą kosmetyczną MARIZA. Pewnie większości z was mało mówi ta nazwa firmy ale mam nadzieję ,że wraz z moimi recenzjami poznacie ją bardziej i się do niej przekonacie.Wiecie dobrze ,że jestem ogromną miłośniczką róży i nie mogę bez nich się obejść. Dzisiaj kolejna recenzja typu: w różach zakochana.

 
  Rozświetlający róż do policzków o jedwabistej konsystencji, perfekcyjnej aplikacji i całodziennej trwałości. Delikatne perłowe drobinki nadają skórze promienny blask.
    
 
Na wstępnie zaznaczę że jest to produkt rozświetlający. Posiadam odcień malinowy ale gama kolorów jest bardzo duża i na pewno każda z was coś dla siebie odpowiedniego by znalazła.Róż zamknięty jest w plastikowym, odkręcanym opakowaniu o pojemności 4g.Ma przyjemny zapach chociaż nie umiem określić czym na prawdę pachnie.Bardzo delikatnie rozświetla dzięki minimalnym drobinkom, które praktycznie są ledwo widoczne na twarzy.
Kolor na buzi utrzymuje się długo i z tego faktu jestem ogromnie zadowolona.Róż nie zapycha i nie tworzy plam.Jest bardzo dobrze napigmentowany. Łatwo się go nakłada na policzki (ja używam zwykły pędzel do różu). Nie kruszy się.
Bardzo podoba mi się jego kolor bo takiego odcienia jeszcze nie miałam.Stwierdzam ,że jest wydajny bo odrobina starcza na pokrycie policzków.
Jak same możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu róż bardziej przypomina matowy niż rozświetlający. Mi to jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza.
Możecie zamówić go TUTAJ.
Zachęcam was do odwiedzenia strony MARIZY  oraz do zapoznania się z najnowszym katalogiem  tej firmy.Bardzo dziękuję za obdarzone mnie zaufanie i możliwość testowania kosmetyków MARIZA. Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie kosmetyków tej firmy i chciałybyście zostać konsultanktami to podaje wam e-mail na który możecie słać swoje zgłoszenia oraz różne zapytania mariza-polska@wp.pl. Zapraszam was także do polubienia fanpagu MARIZY na facebooku. Chcecie kupić ten róż lub inne kosmetyki Marizy? Podaję wam bezpośredni link do internetowego sklepu Marizy
Używałyście kiedyś kosmetyków MARIZA? Co o nich sądzicie? :)                                                                               

17 komentarzy:

  1. ladny odcien :) sama teraz taki posiadam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor :* zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć nie znam się na różach to widać, że ten jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ma kolorek, ja teraz mam odwyk różany bo mam ich trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma fajne opakowanie, lubię takie :) Przynajmniej nie zacina się pstryczek od zamykania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się odcień i opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ciekawy odcień otrzymałaś, jednak obawiam się, że nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardz ładny róż :) Nie mam zbyt dużego doświadczenie z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny, ale ja nie używam róży

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny, neutralny odcien... opak. przypomina cienie z Inglota i Paese

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z MARIZA - są bardzo dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ten róż :) bardzo mi sie podoba :) i gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie ich kosmetyki a katalog Marizy na 2013 rok bajeczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)