Szampon do włosów farbowanych Natei

Dzisiaj  zaprezentuję Wam szampon , który kupiłam na promocji w Biedronce. Wcześniej nie zwracałam na niego uwagi ale zobaczyłam najnowszą ulotkę Sekrety Urody i stwierdziłam ,że muszę go mieć. Na początku bałam się wypróbować ten szampon bo nie jestem przychylnie nastawiona do bardzo tanich kosmetyków.Chcecie wiedzieć jak się sprawdził na moich włosach szampon za 3,99? Zapraszam na recenzję :).


Szampon zapakowany jest w piękną, plastikową buteleczkę. Bardzo spodobał mi się design. Jest prosty ale właśnie tym przyciągnął moją uwagę.Produkt pachnie cudownie a jego zapach nie jest tak nachalny jak w przypadku innych szamponów.Szampon bardzo dobrze się pieni i wystarczy niewielka jego ilość żeby dobrze umyć włosy. Nie przesusza ich i nie obciąża. Odkąd zaczęłam używać tego szamponu zauważyłam ,że kolor z farbowanych włosów schodzi wolniej niż wcześniej.Kosmetyk ma gęstą konsystencję i nie spływa z ręki.
Muszę koniecznie wypróbować jeszcze inny szampon z tej serii do włosów suchych i zniszczonych. Przekonałam się do szamponów Biedronkowych :D. Muszę wypróbować jeszcze wiele innych biedronkowych kosmetyków. Mam nadzieję ,że zaskoczą mnie tak samo pozytywnie jak ten.

Używacie kosmetyków z Biedronki? Miałyście kiedyś do czynienia z szamponami Natei?

19 komentarzy:

  1. lubię szampony z biedronki :)

    klikniesz w reklamy na moim blogu? ( pierwszy gadżet po prawej stronie ) z góry dziękuję bardzo :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam dawno temu szału nie ma, zwykłe szampony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kiedyś kupić ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam go ale jakoś nigdy mnie nie kusiło aby spróbować, teraz moze jednak się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie farbuje włosów więc taki szampon nie będzie mi juz potrzebny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam z tej serii zielony dla syna ale nie był z niego zadowolony. Sama nie uzywałam więc nie mam zdania na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam bądź używalam wielu produktów z Biedronki. Tych szamponów jeszcze nie miałam i też właśnie zamierzam kupić ten do włosów zniszczonych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używałam tego z olejkiem makadamia (o ile się nie mylę) i moim zdaniem jest całkiem niezły. Tak jak pisałaś - tak samo, dobrze oczyszcza włosy, dość dobrze się pieni i pachnie nieziemsko, no i cena 3,99!

    OdpowiedzUsuń
  9. a dla mnie to są zwyklaczki :) ale przyjemne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę kiedyś przetestować skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam zielony i go bardzo lubię :) pisałam recenzję niedawno :) Tego również muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam ten do włosów nierabowanych i sobie cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jest może do tego odżywka ?
    super blog.
    obserwuję i liczę na rewanż.
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. moja mamuska go używa i tez nie narzeka;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon jak szampon ale zadziwiło mnie, że szampon za 4 złote nie podrażnił mnie i dlatego ma ode mnie piątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)