Wellaflex - pianka i lakier do włosów

8/10/2012 24 Komentarz

Dzisiaj chcę wam przedstawić moje dwa ulubione produkty do stylizacji włosów. Moim zdaniem niektóre produkty do włosów firmy WELLA są rewelacyjne a inne zaś beznadziejne! Pianka i lakier pochodzą z linii SATIN STYLE.

 
Kosmetyk ma bardzo wygodny dozownik.Pianka nie obciąża mi włosów ani nie skleja.Nakładam ją na lekko wilgotne włosy a następnie je modeluje.Plusem jest ,że dodaje objętości włosom i je podnosi.Posiada bardzo ładny , delikatny zapach.Pianka ma zbitą , gęstą konsystencję.Nie zauważyłam żeby wysuszyła mi włosy jak poprzednie pianki, które stosowałam.
Niestety o lakierze do włosów mam już trochę gorszą opinię. Bardzo trudno jest po nim rozczesać włosy.Nie utrwala na zbyt długo i koniecznie trzeba poprawiać kilka razy w ciągu dnia.Posiada bardzo duszący zapach.Jak dotykam swoich włosów po aplikacji lakieru , czuję jakbym dotykała siano... Bardzo ciężko schnie.
 Jakie kosmetyki do stylizacji włosów używacie? Stosowałyście kiedyś lakier i piankę Wellaflex?

24 komentarze:

  1. Ja nie używam takich rzeczy, natomiast moja mama lubi Taft, zarówno piankę jak i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś miałam piankę z Taft i u mnie się ona w ogóle niestety nie sprawdziła :(

      Usuń
  2. miałam piankę i użyłam może...z 2 razy, hah, oddałam bratowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to bratowa będzie miała fajny kosmetyk do stylizacji włosów ;) Ja zawsze muszę użyć chociaż troszkę pianki :) Nie przypadły Ci do gustu kosmetyki Wellaflex? ;>

      Usuń
  3. oo wypróbuję na pewno! :** zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wypróbować :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wchodzę ;) Mam nadzieję ,że mi się poszczęści :>

      Usuń
  5. Używałam tego lakieru i stwierdziłam, ze to porażka :( użyłam go na wesele, poszłam na żywioł i użyłam go po raz pierwszy, efektem była masakryczna skorupa na głowie;/
    Okropnie się czułam, bo efekt był strasznie sztuczny. Natomiast pianki używa moja koleżanka z cienkimi włosami i faktycznie zwiększa objętość :)
    Ja od siebie polecam lakiery Elnett i piankę Syoss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier z Wellaflex to na prawdę porażka.... pianka spełnia moje wszystkie oczekiwania. Szkoda ,że nie użyłaś wcześniej tego lakieru bo na weselu miałabyś piękną fryzurę a tak... Ja bym się bała użyć niesprawdzonego kosmetyku na taką uroczystość. Muszę w końcu spróbować kosmetyki do stylizacji włosów Syoss :)

      Usuń
  6. jak dla mnie pianka jest bardzo dobra, znów mam zamiar sobie ja kupić:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam ,że jest bardzo dobra ale niestety tego samego nie mogę powiedzieć o lakierze do włosów :)

      Usuń
  7. Używam tej pianki i też jestem z niej zadowolona ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a lakieru jeszcze nie próbowałaś? :)

      Usuń
  8. Ja miałam jakiś lakier z niemieckiej firmy ale to dawno.Staram sie nie niszczyc lakierami włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam różnych lakierów ale aż takiego siana nie robiła jaka ten z Wellaflex :O Nie zauważyłam żeby mi wcześniejsze lakiery niszczyły włosy :) Czasem trzeba użyć jakiś produktów do stylizacji włosów :)

      Usuń
  9. mam piankę ze Schwarzkopft, ale nie uzywam jej nawet, nie lubię stylizatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować piankę z Schwarzkopfa :)

      Usuń
  10. Mam podobną ;D
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uzywam tego lakieru :) oczywiście bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdził się u Cb? :) Bo u mnie niestety nie...

      Usuń
  12. Ja nie używam kosmetyków do stylizacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz fajnie ;) Mi bez takich kosmetyków włosy nigdy by się nie ułożyły...

      Usuń
  13. Nie używam pianki ani lakieru ale moja mama używa dokładnie tych samych już od kilku dobrych lat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)