Essence Wild Craft Collection

Bardzo lubię przedstawiać Wam nowe edycje kosmetyków. Tym razem padło na Essence. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować nową , limitowaną kolekcję tej firmy.Wild Craft jest edycją typowo jesienną i dziką złożoną z kolorów takich jak fiolet, zieleń czy brąz.Kolekcja składa się z trzech cieni do powiek, zestawu do brwi, pudru rozświetlającego, podwójnego pędzla, dwóch szminek i czterech lakierów.Przegapicie taką cudowną edycję?Z tego co wiem nie jest ona jeszcze dostępna w Polsce.
                                               CIENIE DO POWIEK                                 
             Rosewood Hood, Out of The Forest i Mystic Lilac
POMADKI
Mystic Lilac i Rosewood Hood
PUDER ROZŚWIETLAJĄCY
Let’s Get Wild
ZESTAW DO BRWI
Wooden Allen
LAKIERY DO PAZNOKCI
Tree Hugging, Out of the Forest, Mystic Lilac 
i Rosewood Hood
PODWÓJNY PĘDZEL
Fluffy Vests Dressed
Już nie mogę się doczekać kiedy ta kolekcja wreszcie pojawi się w Polsce.Coś przypadło Wam do gustu? Jest coś co koniecznie musicie mieć? :)
Mnie ogromnie zaciekawił zestaw do brwi oraz puder rozświetlający.


62 komentarze:

  1. lakiery chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna kolekcja, ja niestety mogę się tylko poślinić patrząc na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? :) Myślę ,że bardzo szybko ta kolekcja pojawi się w Polsce.

      Usuń
  3. hmm, uwielbiam essence i ta 2 pomadka zapowiada sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga pomadka także przypadła mi do gustu bo ma delikatniejszy kolor ;)

      Usuń
  4. Świetna ta limitowanka pewnie sporo rzeczy z niej kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby szybko pojawiła się w Polsce chociaż im dłużej się na coś czeka tym potem większa radość :D

      Usuń
  5. ja pewnie skuszę się na lakiery, ciekawi mnie też pędzel (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wszystko prócz tego kosmicznego odcienia pomadki :D
    Oby limitka pojawiła się u nas :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten ciemny odcień pomadki też nie przypadł do gustu ;) Jest straszny :D
      Oby bo lista zakupów już gotowa :>

      Usuń
  7. Thanks so much for your lovely comment dear :) I'm excited to be your newest follower! Hopefully you stop back by my blog so we can stay in touch!
    xoxo Darby
    Obviously Obsessed

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ten zestaw do brwi ; d

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for following!
    Awesome blog!

    I am your newest follower :)

    xx, Martha

    OdpowiedzUsuń
  10. You have a nice blog, this Wilf craft collection is really great!I like it!
    of course I ´m following you, I hope to see you in my blog!
    kisses
    Duapara

    OdpowiedzUsuń
  11. interesting blog! I'll follow you too ヾ(@^▽^@)ノ

    I want this double brush! ಥ‿ಥ

    greets
    Majinrin

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam dwa lakiery, fiolrtową szminkę i wszystkie cienie, które naprawdę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie muszę wejść na Twojego bloga i przeczytać recenzję bo mam nadzieję ,że jakieś zamieściłaś :)) Ta fioletowa szminka akurat mi się nie podoba :(

      Usuń
  13. Podobają mi się cienie i paletka do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola gracias por la visita en mi blog.. me encanta esta colección de Essence, en España tenemos también Essence y tienen cosas muy bonitas.. me gusta tu blog..Te sigo.. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. En Polonia tambien tenemos cosas de Essence pero esta colección no. Espero que llegue muy pronto! ;) Besos

      Usuń
  15. idealna na jesień ;D czekamy aż pojawi się w Polsce.

    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy ;) Szukałam na allegro czegokolwiek z tej limitki ale niestety nic nie ma :(

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. A mi me gustan todos tambien! Toda la colección es muy bonita! Besos

      Usuń
  17. Hola guapa!
    encantada de seguirte, me encanta tu blog!!
    Besitos

    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchisimas gracias Voguecita ;) Es un placer.Besos

      Usuń
  18. I want it all :D I love the natural colours and the packaging looks so cute and special.Fab post and blog.Thanks so much for stopping by my blog and for your lovely comment,and of course Im following your wonderful blog too x
    Hope you had a wonderful weekend x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love natural colours also! This collection is perfect for me :)

      Usuń
  19. Mam nadzieje że ta limitka pojawi się wkrótce w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję i już nie mogę się doczekać tego pięknego dnia :))

      Usuń
  20. Looks like a great collection!
    Nice blog:)

    Following!

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  21. hmm czekam na nią już od jakiegoś czasu, mam ogromną chęć na puder, pędzel i zestaw do brwi. NO i może jeszcze fioletowy cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa drugiego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę obowiązkowo poszukać tego zestawu do brwi !!

    OdpowiedzUsuń
  24. I am now your new follower..Thank you for your comment on my blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! ;] również obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post, i have read it and i like it! Last week, i talked in my blog about last product i have bought of Essence. They really are great to me!

    xoxo

    http://godsavesfashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. łądny ten podwójny pędzel chyba zakupię :) i może jakiś cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się kilka rzeczy z tej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Una marca que me esta gustando poco a poco. Es bastante interesante.

    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  30. I didn´t know this brand. thanks for follow me.

    xoxo

    http://annchic.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi dear.. this makeup line looks great too bad I won't find it in my country :( thanks for your comment on my blog. xoxo
    http://teammode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. que tonos de sombras mas bonitos!!! gracias por tu comentario y seguirme!!! te sigo tb!!! muack bella!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jess a mi me gustan esos tonos tambien! Esa colección es mejor de Essence! Espero que sea muy pronto en Polonia. Besos

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Mój też i już nie mogę się doczekać kiedy ta kolekcja pojawi się w końcu w Polsce :D

      Usuń
  34. Lovely blog.. following you from now and hope u'll follow back <3

    kiss

    http://stylehyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam lakier z tej limitki, pewnie niedługo pojawi się jego recenzja:) Kusi mnie jeszcze ten podwójny pędzel :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopiero odkryłam Twojego bloga a już stwierdziłam, że nie mogę na niego wchodzić, bo pokazujesz i przedstawiasz za ładne rzeczy :P żartuję :) Przy każdej rzeczy z tej limitowanki wzdychałam i mówiłam: ,,ooo muszę to mieć" :) najbardziej spodobała mi się paletka do brwi, bo ta standardowa ma okropne opakowanie, ta wygląda porządnie. I jeszcze spodobał mi się rozświetlacz, podwójny pędzel i szminka ta jasna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)