Nowa kolekcja Sleeka

Dzisiaj zapraszam was na trochę dłuższą notkę na temat nowości od dobrze wam znanej firmy kosmetycznej. 26 września (data oficjalnie potwierdzona przez Sleeka) jest dniem w którym to rusza sprzedaż nowej, limitowanej kolekcji Sleeka.Firma oferuje nam swoje dwie nowe paletki do makijażu : i-Divine PPQ Shangri-La, które jak na razie będą dostępne tylko w Superdug (perfumeria angielska). Kolekcja zawiera także dwa błyszczyki z którymi możecie zapoznać się poniżej. Chociaż zdjęcia nie są dobrej jakości widzę ,że kolory błyszczyków są bardzo ładne. Mam nadzieję ,że z czasem kosmetyki te będą dostępne też na eBayu a nawet i w Polsce.

Paleta Supreme - tony ziemi połączone z błękitami i ciemnym niebieskim. Wzrok przyciąga wyróżniający się kolor żółty. Do paletki dołączony jest jasnoróżowy błyszczyk.
Paleta Respect- zawiera głównie ciepłe kolory : pomarańczowy, różowy, czerwony, brązowy, para fioletowy i czarny. Dołączony jest do niej wyrazisty , czerwony błyszczyk.

Pewnie zastanawiacie się czym jest Shangri- La? Czy w ogóle ta nazwa ma jakieś znaczenie? Pozwoliłam sobie umieścić dla was informację na temat Shangri- La :) ( źródło)

Shangri-La – fikcyjna kraina opisana przez Jamesa Hiltona w powieści "Zaginiony horyzont" wydanej w 1933.
Jest to odosobniona dolina, położona w Tybecie u stóp fikcyjnej góry Karakal (w miejscowym narzeczu "Błękitny Księżyc") wyższej od Mount Everestu. Dolina rządzona jest sprawiedliwie przez lamów z górującego nad nią klasztoru. Ludzie z Shangri-La są długowieczni, szczęśliwi, żyją w harmonii i oddają się kultywowaniu mądrości. Kontakty ze światem zewnętrznym są sporadyczne, ograniczają się do sprowadzania sprzętów uznanych za potrzebne (np. urządzeń sanitarnych), a także cennych dla ducha jak np. książki, czy instrumenty muzyczne. Wędrowcy, którzy przypadkiem trafili do Shangri-La, mają zakaz jej opuszczania.


Którą z tych dwóch palet bym wybrała? Oczywiście ,że Respect ponieważ w makijażu uwielbiam kolory ciepłe! Rzadko kiedy stosuję odcienie niebieskiego.


Chciałam wam jeszcze wspomnieć ,że Sleek zaczyna produkować swój własny BB krem "be beautiful Blemish Balm", który to już strasznie mnie zaciekawił.
Zauważyłam ,że teraz każda ceniąca się marka chce stworzyć swój własny BB krem i podbić nim rynek. Jak dla mnie to bardzo dobrze bo uwielbiam tego typu kremy! Dwa ostatnie odcienie zaciekawiły mnie najbardziej.

Jesteście zainteresowane nowościami od Sleeka? Co wybieracie?

33 komentarze:

  1. ooo, nawet sleek stworzył BB, masz rację każdy chce mieć swój :D
    Ciekawa jestem tej wersji , sama mam tą od garniera i nie narzekaam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przemieszałabym troszkę kolory z tych dwóch paletek i utworzyła swoją jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawa jestem tego nowego bb :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta respect jest fenomenalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jednej paletce widzę coś w kolorze bordowego... a poluję od dłuższego czasu na taki kolor! Więc liczę na to, że znajdziemy je w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  6. paleta z kolorami ciepłymi wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choruję na paletki sleeka mam tylko 3 i to te starsze wersje, szkoda, że ceny poszły tak mocno w górę.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje, ze dluugo beda, bo do Anglii wybieram sie dopiero w lutym/marcu, moze uda mi sie zapolowac haha:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak powoli przymierzam się do zakupu palety ze Sleeka, ale sama nie potrafię się zdecydować na którą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mam ochotę na obydwie paletki bo kolorystycznie wypadają bardzo ciekawie i inaczej niż wszystkie pozostałe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie podoba się ten jasno różowy błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też zaciekawił krem bb ;). Może za jakiś czas będą dostępne na Allegro ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się paletka Paleta Respect.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy błyszczyk i druga paletka ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. sleek have the best eye shadows!! i use it all the time!
    this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  16. sweety colours!

    bubblesandwindmills.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. te palety sa niesamowite! :)
    jakbys widziala gdzies dostepne to daj znac! :)

    pozdrawiam i rowniez obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post.^^
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, dziękuję za komentarz i dodanie do obserwowanych - również dodałam Twój blog:)

    Fajne te palety, a szczególnie ta respect~~

    Pozdrawiam
    xoxo
    ( http://d2304.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  20. Notka jest naprawdę fajna!:) Musiałaś się przy niej napracować!:)


    Zapraszam do konkursu, gdzie możesz wygrać dowolnie wybrane buty ze sklepu:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy post ;)

    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne palety :)
    Dziękuje za odwiedziny, ja również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam Kochana :*

    Dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego Bloga i pozostawienie miłego komentarza :) piekne cienie pomimo że ich nie uzywam zawsze podobały mi sie kolorowe makijaże :)
    Może wiec obserujemy >???

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam jedną paletkę Sleek i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. These palets look so great!
    http://lovestylemagic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for visiting. I like your blog so you have new follower.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi! Thanks for your comment!
    And great Blog! =)
    I'm following you now...
    xoxo

    http://makeupglowonline.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)