Paczka od NIVEA

9/07/2012 , , , 31 Komentarz

Dzisiaj bardzo krótki post bo chciałam wam tylko powiedzieć ,że zostałam wybrana na testerkę NIVEA produktów IQ 10.Mogłam wybrać jeden kosmetyk z kilku dostępnych i postawiłam na ujędrniający balsam do ciała.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej na temat testów NIVEA to koniecznie wejdźcie na tą stronę.
W paczce oprócz balsamu znajdowała się urocza piłka i 20 próbek kremu przeciwzmarszczkowego.
Biorę się za testowanie! Recenzji możecie spodziewać się za kilka tygodni.

Brałyście kiedyś udział w testach NIVEA? Jakie macie zdanie na temat tej marki kosmetyków?

31 komentarzy:

  1. Gratulacje :)))
    Mam jedno mleczko do skóry suchej i bardzo je lubię. Dobrze nawilża i pięknie pachnie. Jestem ciekawa Twojego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię balsamy Nivea.
    Głównie za piękny zapach i bardzo dobre nawilżenie.
    Stosuję je jednak tylko na noc/wieczorem, gdyż dosyć wolno się wchłaniaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udziału w testach nie brałam, ale bardzo lubię firmę Nivea za ich ponadczasowy krem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy. Nie, nie brałam. Wszystkim znany krem Nivea nie ma w sobie nic dobrego ze składników, co mogłoby się przysłużyć cerze. Zarówno ten zwykły jak i soft. Kosmetyczki potrafią zauważyć kto używa kremu od Nivei.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje Ci z calego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, też brałam chyba udział, nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację współpracy, ja niestety się nie załapałam;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :)
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ogonie bardzo lubie produkty nivea jak dla mnie sa one bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty Nivea i również zoatałam ich testerką, dostałam ten balsam już jakiś czas temu i zrobiłam jego recenzję :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję;* nieraz myślałam, nad tym balsamem, ciekawe jakie będą efekty.

    OdpowiedzUsuń
  12. o gratuluje :)
    Napisz jaki sie sprawdzi Nivea ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi, obrigada por me seguir! Adoro os produtos da Nivea.

    Seu blog é lindo e já estou seguindo!! Beijos ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gracias por tu comentario en mi blog.He visto el tuyo y me gusta mucho, ahora te sigo yo.
    Un saludo.

    http://bloguntoquevintage.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te comento en español, he probado esa crema y no me gusto. Otras cremas de Nivea me han gustado mucho mas. Gracias por venir a mi blog, yo tambien te sigo
    Un beso

    http://esthermakeup78.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muchas gracias por visitar y seguir mi blog. Yo te sigo encantada. Un beso.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. gracias por visitarme y seguirme!!!

    A mi me encantan los productos de nivea

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hey, nice blog, follow each other?

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mega wielkie gratulacje kochana :) ciesze sie razem z Tobą :) jeszcze raz gratki i dizeki za odwiedzinki. Dodaje do obserwowanych :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję:) Nigdy nie brałam udziału w testach Nivea i w sumie obecnie nie mam żadnego kosmetyku z tej firmy ale swego czasu uwielbiałam klasyczny krem i soft

    OdpowiedzUsuń
  21. lubie kosmetyki nivea i do dzis uzywam kremu tradycyjnego Nivea (pod oczy) a zima na cala twarz jest mega niezastapiony i kocham jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Congrats!<3
    ja bardzo lubię ten balsamik:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię firmę . :D

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  24. HI pretty!! Thanks for the comment in my blog and for follow me!! I follow you too!!
    I love Nivea Q10, good post ;)
    Have you seen my new look??
    Kiss. V.
    http://infrontrowstyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)