Przepiękne mydełka od SoapBakery!

9/24/2012 , , 24 Komentarz

Witam was bardzo serdecznie! Dzisiaj chciałam pochwalić się współpracą z SoapBakery.Jestem ogromnie szczęśliwa z otrzymanej przesyłki. Zapraszam was na stronę pani Magdy, która zajmuje się produkcją różnego rodzaju mydeł link.

Od teraz zaczynam ich testy i jak najszybciej postaram się przedstawić wam tutaj recenzje poszczególnych mydełek.
1.Mydło Poppy z makiem
2.Mydło miętowe
 3.Mydło solne z zieloną glinką
4.Mydło kastylijskie
5. Piękne mydełko różyczka
6.Mydło miętowe babeczka 
 

Słyszeliście kiedyś o SoapBakery? Podobają wam się te mydełka?

24 komentarze:

  1. Wszystko wygląda cudownie aż żal zużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ,że aż żal ;) Muszę jednak je użyć aby potem napisać dla was recenzje ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. są przepiękne, faktycznie szkoda ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli działają tak jak wyglądają to na pewno zamówię dodatkowo inne mydła z SoapBakery :)

      Usuń
  3. o rany... to wszystko wygląda pysznie :P ja to bym na to ciągle patrzyła ;:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę oderwać oczu od różyczki i miętowej babeczki :)

      Usuń
  4. Te mydla są poprostu swietne:)
    Nie mogłabym ihch chyba użuwać są za fajne, chyba byłyby u mnie ozdoba;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełak są świetne :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne muszą być piękną ozdóbką łazienki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. no super są! jako prezent i jako ciekawy element ozdóbkowy w łazience;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prezent nadają się fantastycznie! Sama chciałabym dostawać takie prezenty w postaci mydełek co jakiś czas :))

      Usuń
  8. oooooooo ale slicznie wyglada:):)

    zapraszam do mnie jesli masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne te mydełeczka:)To w kształcie babeczki szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się to podoba najbardziej ;) Jest przecudne!

      Usuń
  10. od dawna mi się marzą takie mydełka, chyba muszę w końcu je dorwać ;d

    super blog ! :) obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wzięłam się za ich testowanie, więc nie długo pojawią się recenzje na temat tych cudownych mydełek :)

      Usuń
  11. Prześliczne są, aż by mi było szkoda używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. thnx for following me
    im following back
    April
    http://freakdelafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękności:))Uwielbiam takie ,,inne" mydła:)Miłego mydlenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. It looks like cake,nice soap.
    I wonder if you would like to follow each other : ).

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)