ACNE MASK od Novaclear

Dzisiaj chciałam wam przedstawić produkt, który dostałam do testów.Chodzi o Novaclear Acne Mask. Maseczka, którą otrzymałam niestety ma krótki termin ważności bo tylko do końca listopada. Firma chciała szybko się pozbyć produktów o krótkiej przydatności i postanowiła "hojnie" obdarować nimi blogerki. Firma po wielu protestach postanowiła wysłać do każdej blogerki jeszcze po jednym kosmetyku o dłuższym terminie ważności ale niestety to w żaden sposób nie poprawiło mojej opinii o tej firmie.Moim zdaniem firma Novaclear zakpiła sobie z poważnych blogerek w ten sposób! Większość z was pewnie jest takiego samego zdania. Dobrze koniec mojego lamentu a pora na recenzję kosmetyku o krótkiej dacie ważności.

Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.
Maseczka zapakowana jest w tubkę o pojemności 50ml.Zapach kosmetyku jest przeciętny i nie przepadam za nim.Maska jest przezroczysta i dość szybko ścina się na twarzy.Bardzo łatwo się ją zmywa.
Muszę powiedzieć ,że maseczka w ogóle mi nie pomogła i tylko wysuszyła skórę twarzy. Nie wiem jak to się stało ale mam więcej wyprysków.

Niestety nie widzę żadnych pozytywów wynikających ze stosowania tego kosmetyku.
Cena kosmetyku: 50 ml/50 zł.

Dostałyście też jakieś kosmetyki do testów z tej firmy? Używacie maseczek przeciwtrądzikowych?

26 komentarzy:

  1. Używam ;) Ostatnio zakupiłam z avonu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę niesprawiedliwie oceniasz firmę - kosmetyk był ważny cały deklarowany czas testowania. :)
    u mnie również nic nie pomogło, raczej pogorszyło sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dostałam tą maseczkę ale miałam z długim terminem bo prawie do końca 2014 roku.Niestety ja mam cerę sucha a ona jest do cery tłustej więc nałożyłam ją tylko raz bo nie chciałam sobie narobić kłopotów z cerą.Po tym razie miałam gładką skórę ale czytałam inne opinie to przeważnie dziewczyny są zadowolone.Jeśli chodzi o ten zapach to jest coś pod taki szpitalny jak to ja mówię ale mi to pasowało ponieważ czuć jak by był takie lekarski:)Ja swoją maseczkę oddałam jednej blogerce żeby sobie przetestowała i mam nadzieję że jej posłuży:)
    Może też masz suchą cerę albo mieszaną i dlatego Ci nie służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta blogerka właśnie siedzi z tą maseczką na twarzy! :D już raz ją nakładałam i skóra była gładziutka po niej, zobaczymy jak sobie radzi z różnymi niespodziankami na dłuższą metę ;]

      Usuń
  4. Ja nie używam, bo nie mam problemów z trądzikiem, więc po co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale warto wszystkiego poprobowac az znajdzie sie cos skutecznego
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja testowałam ją jakiś czas temu i byłam bardzooo zadowolona! Nietety już dawno się skończyła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam cere mieszana i jak dostalam ten kosmetyk w 2 serii to bylam zachwycona.Naprawde działa, świetnie oczyścił mi pory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa ja maseczki z avonu najbardziej lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dont have acne, so i dont need it, but seems a good cream :)
    Thnakkkksssss for eeach coment on my blog!
    Kissesssss
    My blog By Joyce ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całego serca życzę Ci powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadam, wpadam i z przyjemnością czytam:) Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w sumie za różowym aż tak bardzo nie przepadam, ale jakoś mnie podkusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. great blog!!! i follow you too :)
    thanks for the comment
    kisses :)
    http:/blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks 4 your lovely comment!! I'm now your follower!! Follow back?!?? Xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  16. great post honey , nice product :P

    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc nie znam tej firmy i jest to strasznie nie poważne co ta firma zrobiła;/

    OdpowiedzUsuń
  18. sure that we can follow each other...I just start to follow you...I hope that you'll follow me back...
    kiss
    vendy

    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy... Ale wiesz czasami to zależy od typu skóry itd... nie wszystkim może pomóc, ale myślę że ktoś taki się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful Blog ,follow new :)
    mind follow back?

    Lovely Greetings ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. ofcourse we can follow!
    Followed you with GFC + twitter and Like on FB!
    Now waiting for you :-)

    You look great btw!
    maybe you can join my Give Away?

    www.linlicious-style.nl

    OdpowiedzUsuń
  22. Everyone loves what you guys tend to be up too. This type of clever work and reporting!
    Keep up the wonderful works guys I've included you guys to my personal blogroll.

    Also visit my website best herbal hair loss remedies

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)