ESSENCE home sweet home

Na przełomie listopada i grudnia Essence wypuści swoją limitowaną edycję kosmetyków: Home sweet home.Ta kolekcja jest sygnałem ,że nadchodzi zima i nigdzie nie jest tak ciepło jak w domu w ciepłym golfie:).To właśnie zimowe swetry są bohaterami tej limitowanej edycji Essence.Jeśli nie boicie się zimna i chcecie poznać kosmetyki z nutką zimy to zapraszam Was do przeczytania tego postu.
Na sam początek cienie do powiek,które będą dostępne w trzech kolorach:  01 Happy couching, 02 Light the fire, place! i 03 My home is my castle.
Cienie przypominające sweterki! Dla mnie boskie!Będą dostępne one w dwóch wersjach kolorystycznych:
różowy-czerwony rubin oraz morelowy-różowy.Ich nazwy to: 01 Knits for chicks y 02 Wool-d you cuddle me? Który podoba wam się bardziej? Ja muszę mieć te oba!
Trwałe szminki z błyszczącym zakończeniem:01 Red-y to relax y 02 Berry me home. Błyszczyk z ultra wykończeniem oraz mentolem żeby powiększyć objętość ust:01 Mugs & kisses
Naklejki na paznokcie oraz kolekcja czterech lakierów:01 Caramel cheesecake, 02 Red-y to relax, 03 Hot fruit punch i 04 Berry me home.
Słodka zimowa kosmetyczka:

Już się nie mogę doczekać ,kiedy ta cudowna kolekcja zawita do Polski. Mam nadzieję ,że chociaż w połowie grudnia będziemy mogli nabyć wymarzone kosmetyki Essence.Koniecznie muszę mieć cienie przypominające sweterki oraz kosmetyczkę !Jest bardzo słodka i nie mogę oderwać od niej oczu.



Co wam przypadło najbardziej do gustu? Co musicie koniecznie kupić?

81 komentarzy:

  1. Jak sweet kosmetyczka ♥
    Zapraaszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka też mi się bardzo spodobała :) Typowo zimowa :D

      Usuń
  2. Great post!!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery zapowiadają się bardzo fajnie :) Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej przypadł mi do gustu brzoskwiniowy lakier ;))

      Usuń
  4. Śliczna kosmetyczka! Ładne pomadki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki też muszę mieć dwie i przede wszystkim błyszczyk :))

      Usuń
  5. Najbardziej podobają mi się cienie, róże, lakiery i ta cudowna, słodka kosmetyczka. Na szczęście nie mam nigdzie pod ręką produktów tego producenta, bo znowu wydałabym kasę na coś, co nie do końca jest mi potrzebne i niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz limitka Wild Craft essence jest w Naturze ;) Mam nadzieję ,że Home sweet home też zagości w naszym kraju ;) Oj tam na święta zrobisz sb przyjemność i nakupujesz dużo kosmetyków z tej limitki :) Raz na jakiś czas można :)

      Usuń
  6. Ta kosmetyczka musi być moja :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne kosmetyki a kosmetyczka boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczkę muszę mieć bo na zimowe dni wymiata :))

      Usuń
  8. coś bym dla siebie na pewno wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dwa cienie przypominajace sweterki to róże :)) Ja chętnie zakupię dwa cienie brązowy i pomarancz oraz róż ten po prawej :) jakos żaden lakier nie wpadł mi w oko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najchętniej kupię wszystkie cienie jak tylko ta edycja będzie w Polsce ;)

      Usuń
  10. eh też będę jej wyczekiwać z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieje ,że w grudniu pojawi się u nas ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) On najbardziej podoba mi się ze wszystkich lakierów ;)

      Usuń
  12. Uwialbiam te kosmetyki, maja super palete kolorow
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty w Hiszpanii to prędzej je zdobędziesz niż my w Polsce :( Buziaki :*

      Usuń
  13. I love the nail colors :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 



    Elle xoxo

    www.thehighfeather.com 
    High Feather Twitter
    High Feather Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolorki lakierów ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery i róże :D
    czekam już na tą kolekcję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Oby na święta była już w sklepach ;D

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. lakiery i kosmetyczka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lakiery róże i szminki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne :D lakiery... to to na co czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z niecierpliwością czekam i mam nadzieję ,że szybko ta kolekcja pojawi się w Polsce ;)

      Usuń
  20. Me gustan los colores .
    Besos !

    OdpowiedzUsuń
  21. lakiery i kosmetyczka są naprawdę fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie słodkie te sweterkowe cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice collection.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki słodki wpis:) czapka super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, I love it!!!
    Kisses, RA

    http://www.mysweetpeque.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny wpis, kosmetyczna jest przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. :)) pierwszą rzeczą, którą kupię z tej limitki to będzie na pewno ta kosmetyczka ;))

      Usuń
  28. ¡Esta colección tiene unos tonos preciosos! Besos.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice post!

    Thanks for your comment and of course we can follow each other. I'm following you on GFC, now it's your turn to follow me back.

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for your comment :) I just followed you on GFC!

    Pastel Bokeh

    OdpowiedzUsuń
  31. frustrated that I can't read your blog :( but I think based off of the photos, I like what I see :)
    thank you for your sweet comment on my blog. following each other sounds perfect! following you now.

    xo
    osmiuminlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. que buena coleccion si señor
    interesante post
    mil gracias por tu comentario !!
    y si claro que te sigo !!
    muaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchisimas gracias ;* Colección es preciosa i quiero tenerla! :) Todo es tan bonito :)

      Usuń
  33. great post honey, i really love these photos and the house!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi dear, thanks for visit! I’m glad to follow you back

    ♥ Margherita ♥

    Frivolezze Provinciali

    OdpowiedzUsuń
  35. Here I am following back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  36. ¡Hola! Creo que puedes entender el español...
    ¡¡Gracias por seguir mi blog!! (www.lillibitsnaw.blogspot.com). No entiendo lo que escribes en el tuyo, pero es bonito :-)
    Ya te sigo.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchisimas gracias ;) Si! Entiendo todo perfectamente. Besos

      Usuń
  37. I like this post so much: great idea!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 30$ gift voucher at Vivilli!!

    OdpowiedzUsuń
  38. great post and thanks for following ;)
    i follow back :)
    xox :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post. Thanx for dropping by my blog. Now follow u via GFC and Bloglovin!
    Your turn :-D

    allthingsdesirable.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  40. lovely colecction!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  41. ohhh i like your post, here in Italy I haven't seen yet these cosmetics!!!!! they are news for me!!!
    i follow you!!!!
    follow me back!!
    kisses
    mavi
    http://myfashioncornerr.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks so much for the lovely comment and for following. I love your blog and I'm following back! x

    http://callmenames.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. urzekł mnie jeden lakier i sweterkowe cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweterkowe cienie koniecznie muszę mieć w grudniu :) Jak ta limitka nie pojawi się w Polsce to je wydobędę z innego kraju :>

      Usuń
  44. cienie sa urocze poszalalabym na stoisku essence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ta limitka będzie dostępna w Polsce to możesz być pewna ,że będę miała wszystkie te cienie :)) Nie mogę od nich oderwac oczu :)

      Usuń
  45. Odpowiedzi
    1. Ja muszę koniecznie mieć dwa pierwsze ;) Ten kolor brzoskwiniowy i oczywiście czerwony :)

      Usuń
  46. Oj tym to mnie zaciekawiłaś :)
    dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa a'propo moich filmów!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jakie to wszystko słodkie i cudowne! chcę już tą limitkę w drogerii! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Przejrzałam kosmetyki i pomyślałam, ze fajne, słodkie itp, ale jak zobaczyłam kosmetyczkę to padłam. Jest śliczna i cudowna! :)
    Znając życie ta limitowanka nie dojdzie do mojego miasta :/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładne kolory lakierów!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Najbardziej podoba mi się kosmetyczka!!
    Reszta nie przypadła mi do gustu.

    A "sweterkowe cienie" to są róże, a nie cienie do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)