Miętowa babeczka czyli mydło moich marzeń od SoapBakery

10/12/2012 , , 32 Komentarz

Odkąd zaczęłam studia nie mam czasu na nic.Myślałam ,że w sobotę i niedziele chociaż trochę odpocznę ale widzę ,że nic z tego.Listy na ćwiczenia są przytłaczające.Będę się starała pisać jak najwięcej recenzji ale same rozumiecie ,że w takim natłoku nie będą one umieszczane regularnie.Dzisiaj recenzja kolejnego jakże pięknego mydełka, które dostałam w ramach współpracy z SoapBakery.Spójrzcie tylko na tą przepiękną miętową babeczkę! Jestem pełna podziwu dla pani Magdy za wytwarzanie tak przepięknych mydeł.Zapraszam was na recenzję!
                                                 
Kosmetyk był zapakowany w przezroczystą folię do której była przyklejona etykietka ze składnikami.Jak widzicie mydełko ma kolor zbliżony do pistacjowego. Perełki dookoła mydła skradły moje serce.To dzięki nim wygląda ono tak fantazyjnie! Napis przy składnikach Nie do spożycia! wcale nie dziwi.Jak widzicie produkt ma bardzo prosty skład a co najważniejsze nie zawiera szkodliwych dla skóry substancji chemicznych.Jeśli chodzi o zapach to pachnie lekko miętą ale niestety ta woń długo na naszej skórze się nie utrzymuje.To jest chyba jedyna miętowej babeczki ale jestem w stanie jej to wybaczyć.
Dosyć dobrze się pieni i nie podrażnia oraz nie wysusza skóry.Mydło idealnie nadaje się do mycia twarzy. (sama próbowałam :P).Dobrze oczyszcza i daje bardzo fajny efekt świeżości z nutką mięty.

Mydło te oraz inne wyroby pani Magdy z SoapBakery znajdziecie na jej blogu:
http://soapbakery.blogspot.com/
Serdecznie was zapraszam!

Miałyście kiedyś do czynienia z mydełkami od SoapBakery? Kupujecie od czasu do czasu podobne mydła?

32 komentarze:

  1. jej, ale słodko wygląda, a ja kocham kolor miętowy swoją drogą ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks yummy, can't believe its a soap:)


    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  3. Que jabon mas rico dan ganas de comerlo .
    Besoos !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymałabym na ozdobę w łazience *.*
    Zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że da się ją zjeść, ale doczytałam, że mydło i zrobiło mi się szkoda, nie miałabym serca go używać, ha ha :p

    OdpowiedzUsuń
  6. heh tak babeczka to piękna ozdoba:) szkoda by ją używać! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To ewidentnie niesamowite mydło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne mydło! nie widziałam jeszcze takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada nieziemsko :) z checia bym znalazla takie w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chce takie ♥

    http://artistic--disorder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w nim, zwłaszcza że mam szczególną słabość do mięty pod każdą postacią:D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne:D
    ale szkoda było by mi go zużyć;p

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmmm
    sweet!!
    xo xo from spain
    http://lahuelladeaidabarrutia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your pic
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda, ale nie lubię mięty;)

    OdpowiedzUsuń
  16. what a darling soap! I love this idea. it looks edible and so pretty!

    would love it if you could come checkout my blog and follow each other if you'd like!

    MOIOLOGY

    OdpowiedzUsuń
  17. qué delicia de jabón! Gracias por tu visita, un saludo!
    http://eintagmitpepa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Love to follow each other! Started and waiting for you! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. I am following you now :). Love your blog :). http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. That pretty soap! Wow! Translate your blog but think he was a very finely decorated cup cake charm me lol!

    xoxo beautiful
    We Love Accessories

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama nie wiem czy wolałabym je zjeść czy sie niem umyć

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm az by się je chciało zjeść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)