Mydło różane i solne z zieloną glinką

Jakiś czas temu przedstawiłam wam kilka mydełek, które dostałam od Magdy z SoapBakery, więc przyszła pora na recenzję dwóch ostatnich. Mianowicie mowa o pięknym mydełku w kształcie róży oraz o mydle solnym z zieloną glinką. Oba mydła zresztą tak samo jak pozostałe są doskonałe! Chcecie wiedzieć czym mnie uwiodły? Zapraszam na poniższą recenzję.
Wiele razy czytałam o bardzo pozytywnych właściwościach mydeł solnych ale nigdy ich nie używałam i muszę przyznać ,że to był mój ogromny błąd.
Mydło ma bardzo delikatny zapach, który przez krótki czas pozostaje na skórze. Szczerze to nie lubię mydeł o wyrazistym zapachu, więc mi ono w 100 procentach odpowiada.Mydła używałam zarówno do mycia twarzy jak i całego ciała. Nie zauważyłam ,żeby podrażniało, szczypało ( jeśli chodzi o oczy),i wysuszało skórę. Moja skóra na twarzy jest mniej tłusta!
Czytałam ,że mydła solne są bardzo dobre dla cery trądzikowej i faktycznie to prawda! Jeżeli któraś z was ma cerę trądzikową lub mieszaną to szczerze mogę polecić do codziennej pielęgnacji.Produkt pieni się mniej niż pozostałe mydła, ale mimo tego dobrze myje.
Kolejnym przetestowanym przeze mnie produktem jest mydło w kształcie róży. Mydło ma kolor jasno różowy ( jak możecie zobaczyć na zdjęciu) i pachnie nieziemsko. Uwielbiam zapach różany w kosmetykach do mycia! Mydło ma naturalny skład tak samo, jak jego poprzednicy. Pieni się zdecydowanie lepiej od mydła solnego.Doskonale oczyszcza skórą, a przede wszystkim jej nie wysusza i nie podrażnia.
Jak już wcześniej napisałam to już ostatnia recenzja mydeł od Magdy z SoapBakery ,ale w dalszym ciągu będę śledzić jej nowe wpisy na blogu i na pewno nie raz się skuszę na wypróbowanie jakiegoś nowego , naturalnego mydełka. Was też serdecznie zachęcam do odwiedzenia jej bloga tutaj.

Używacie od czasu do czasu naturalnych mydeł? Co sądzicie o mydle solnym z zieloną glinką?

46 komentarzy:

  1. wyglądają bardzo zachęcająco! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa wyglądają świetnie, od jakiegoś czasu zachwycają mnie naturalne mydełka :) Na razie testuje aleppo, ale pewnie niedługo zdecyduje się na jakieś wyroby naszych zdolnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę koniecznie wypróbować aleppo :) Skończyłam testowanie tych , więc muszę koniecznie zakupić jakieś inne ;))

      Usuń
  3. Czeeeść! Dzięki za miłe słowa! ;*

    + mi się mega podoba twój napis w nagłówku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Niedługo nowy nagłówek i wygląd bloga ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny blog!
    Obserwujemy?
    http://somewhataboutmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają cudownie :) kusi mnie to różane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różane ma piękny zapach, więc zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  6. Ja właściwie nie używam mydeł, poza myciem rąk oczywiście :) Zarówno na twarzy jak i na ciele mam skórę z tendencją do przesuszania, więc mydła raczej u mnie się nie sprawdzą. Kusi mnie czarne mydło peelingujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze o czarnym mydle peelingującym nie słyszałam ale chętnie się z nim zapoznam :)

      Usuń
  7. mydło różane ma prześliczny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mi szkoda zaczynać testowanie tego mydła ;) Różyczka to najpiękniejsze naturalne mydło jakie miałam :)

      Usuń
  8. kupiłam wczoraj mydło solne z błotem z morza martwego:p Telepatia :)) Po pierwszym użyciu na prawdę fajne, cera gładka i nie ściągnięta, a czarne i pięknie pachnące mydełko aż zachęca do użycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować koniecznie :) Gdzie można dostać te mydło? :)

      Usuń
  9. Ooooh! Es precioso y seguro que huele genial!!! ^^

    Besiitos desde amayaT.!
    www.amayat.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. uwierz mi ,że pachnie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  11. Skusiłabym się na takie. Twoja recenzja bardzo mnie zachęciła szczególnie jeśli chodzi o mydło solne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydło solne jest idealne jeśli masz cerę z problemami :) Bardzo dobrze działa na trądzik

      Usuń
  12. Nice post!

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Molto carina quella a forma di rosa (: Reb, xoxo.

    *Ho appena pubblicato un post dedicato al mio
    ultimo acquisto, fammi sapere cosa ne pensi ;)
    http://www.toprebel.com/2012/10/zara-bag-like-olivia-palermo.html

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie ręcznie robione mydełka, nie dość, że mają z reguły świetny skład to jeszcze sprawiają frajdę podczas używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam skład mydeł naturalnych :) Używając te mydła wiem ,że nie mam czego się obawiać :)

      Usuń
  15. Pierwsze słyszę o takim. :) Ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalie to miło ,że dzięki mnie mogłaś poznać mydła SoapBakery ;))

      Usuń
  16. może skusze się na mydło solne,bo mam problemy z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to mydło idealne dla Ciebie :) Musisz koniecznie wypróbować!

      Usuń
  17. mydło o którym pisałam kupisz w Rossmanie za ok.7zł. Szukaj mydła "mydło błotno- solne z morza martego" i dalej "do każdego rodzaju cery również wrażliwej i ze skłonnościami alergicznymi"

    Pudełko beżowe z błękitnym dołem i kawałkiem mapy po prawej stronie. kosztuje ok.7zł

    Zrobię zdjęcie i wrzuce na bloga w najbliższym czasie, postaram się:)

    Jak na razie wrażenia pozytywne, ale bardzo mocno czyści i ściaga skórę, mocniej niż Alepp. Jest czarne i przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To solne mnie zainteresowało bardzo, mam cerę skłonną do krostek:P

    OTAGowałam Cię, jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mydło w kształcie roży jest swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. to mydło solne mnie zainteresowało,skoro sprawdzi się przy cerze mieszanej to jest w sam raz dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your blog! This was my first time here and it definitely won't be my last! I'm your newest follower on GFC! I'd love it if you'd follow me back :)

    www.allthingskma.com

    xo

    Kate

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wyglądają. Dziękuję za wizytę na moim blogu. Również dołaczam do grona obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale te mydełka pięknie wyglądają...aż się chce je zjeść;)
    Alex

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)