Mydło kastylijskie i After Eight

Dzisiaj recenzja kolejnych mydełek od SoapBakery. Na pierwszy ogień idzie moje ulubione mydło kastylijskie, a na drugi After Eight.Przypominam Wam ,że wszystkie mydełka pani Magda wyrabia ręcznie. Możecie odwiedzić jej blog tutaj. Serdecznie Was zapraszam, bo na tym blogu znajdziecie wiele więcej  rodzajów mydeł. W takim razie do dzieła!

Zawiera 70% oliwy z oliwek plus tłuszcz kokosowy i olej
 rzepakowy oraz wosk pszczeli i to jest skład wzorowego mydła.Zapach jest bardzo łagodny.Mydło dzięki temu ,że zawiera tłuszcz kokosowy i oliwę z oliwek doskonale nawilża.
Pieni się niezbyt obficie, ale ,za to dobrze myje.Mydło jest bardzo delikatne ,dlatego też stosuję je do higieny intymnej i mycia twarzy.Kosmetyk na pewno też się sprawdzi na skórze alergików i małych dzieci.
Jestem bardzo zadowolona z używania tego mydełka :) Z czystym sercem mogę je polecić każdemu.
Teraz pora na After Eight.
Jak widzicie mydło ma kolor miętowy. Pachnie delikatnie miętą co zalicza się na ogromny plus, bo zapachy nachalne mi nie odpowiadają.Mydło lekko się pieni ,ale bardzo dobrze myje i pielęgnuje. Nie wysusza skóry.


Co sądzicie o tych mydełkach? Które podoba Wam się najbardziej? Używacie mydeł ręcznie robionych?

68 komentarzy:

  1. To pierwsze chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zdecydowanie polecam ze względu na bardzo bogaty skład ;)

      Usuń
  2. What kind of soaps are these?


    Follow me- I'll follow you too- let me know if you want too :)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesting soaps from a blogger? wow! :)

    follow eachother?

    www.dailydisguise.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko miętowe? Fajne:) Ja ostatnio dostałam od przyjaciółki, która była na wakacjach w Grecji mydełko z oliwy z oliwek:) Ale jeszcze go nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz je wypróbować bo już z niecierpliwością czekam na jego recenzję ;) Uwielbiam mydła, które zawierają w swoim składzie oliwę z oliwek.

      Usuń
  5. Chętnie wypróbowałabym drugie, bo niestety pierwsze by mnie uczuliło- wosk pszczeli ;)
    Co to za ciemne fragmenty w miętowym mydełku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełko czekoladowo - miętowe z chęcią wypróbowałabym. Poza tym pięknie wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze mydło miętowe i jestem nim oczarowana ;) Piękne wygląda ale jeszcze pięknej pachnie ;)

      Usuń
  7. Que bueos parecen esos jabones , ya se sabe lo bueno que es el aceite de oliva .
    Bessoss !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. el aceite de oliva es el procudto mejor para nuestra piel! Esos jabones tienen todo que quiero.

      Usuń
  8. Nie używam mydeł niestety, choć te wydają się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś dasz się skusić i wypróbujesz ;)

      Usuń
  9. nie pamiętam kiedy używałam mydła:) ale to miętowe to kuszące:) na prezent idealne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prezent idealne :) Nadają się też do ozdabiania łazienki ;)

      Usuń
  10. Nie używam, bo mi szkoda - tak ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina też dostałaś te mydełka do testów? :))

      Usuń
  11. Interesting soaps

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la información, un saludo!
    http://eintagmitpepa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De nada ;) Estoy muy feliz que entraste aqui. Besos

      Usuń
  13. wow look great love it. do U like follow each other?
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  14. mydełka są boskie podziwiam prace jaką wkłada w swoje mydełka
    dziękuje bardzo za odwiedziny super masz bloga na pewno będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam :) To trzeba mieć do tego serce i przede wszystkim to lubić. Ja sama bym na pewno nie potrafiła zrobić mydła i w dodatku tak pięknego. Dziękuje ;*

      Usuń
  15. Katyliańskie pierwsze słysze :D
    Trzeba wypróbować : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kastylijskie to mydło, które zdecydowanie pachnie mi Hiszpanią ;) Mydło to przypomina mi typowe mydło Kastylijskie, które można kupić na przedmieściach Madrytu itd. w małych, przytulnych mydlarniach.

      Usuń
  16. Oooo podziwiam tą kobietę:)
    będe musiała wypróbować kiedyś te mydełka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ;) Ja do tej pory szukam odpowiedzi na pytanie: Jak ona to robi? :) Każde jej mydło jej genialne i zawiera w sobie odrobinę sztuki ;)

      Usuń
  17. Mydło kastylijskie kusi mnie od dłuższego czasu, ale chyba sięgnę po takie oryginalne, "importowane". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wolisz ;) Te importowane zdecydowanie zawierają więcej składników. Kiedyś jak byłam w Hiszpanii to też kupiłam mydło kastylijskie z b.dużą zawartością oliwy z oliwek i porównując to te typowe, oryginalne jest lepsze.

      Usuń
  18. Cool blog;)
    thephantomsquare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To drugie musi być wspaniałe i na pewno pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drugie pachnie delikatnie miętą ;) Zapach, który bardzo lubię. Pięknie wygląda , pachnie , więc czego chcieć więcej? :)

      Usuń
  20. Thank you for your comment! Of course we can follow each other, I going to follow you, please follow back :)

    http://californiamadness.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie bym sięgnęła po to mydełko miętowe, jeden z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu ale mi mięta kojarzy się zawsze z dzieciństwem :D

      Usuń
  22. Great, my dear!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe takie mydełka, + za krótki skład :)xd

    OdpowiedzUsuń
  24. mi kiedyś siostra przywiozła z Krety mydła oliwkowe. nie pamiętam dokładnie jak działały ale pamiętam, że dziwnie pachniały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazdroszczę ;) Typowe mydło oliwkowe jest niesamowite! Muszę kiedyś spróbować takiego typowego, oryginalnego mydła oliwkowego ;) (z Hiszpanii lub Grecji)

      Usuń
  25. Fajny skład, a te miętowe wygląda kusząco;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład mają bardzo naturalny ;) Uwielbiam te mydła! Nic dodać nic ująć ;)

      Usuń
  26. Thanks for your comment and for the follow. I like all your wonderful reviews. So glad to be following back :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne te mydełka ;D dodaje blog do obserwowanych, zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się podobało!
    Dziękuję za prowadzenie mojego bloga, jestem po Ciebie!
    Gratulacje, Twój blog jest bardzo zorganizowana i piękne!
    Przepraszam za pismo, potrzebowałem pomocy "Google Translate"!
    Buziaki i jeszcze więcej!

    I loved it!
    Thank you for following my blog, I'm following yours!
    Congratulations, your blog is very organized and beautiful!
    Excuse the writing, I needed the help of "Google Translate"!
    Kisses and even more!

    http://oiflordeliz.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Muchisimas gracias pero hablo español precisamente muy bien. Podemos escribir en esta idioma ;) Me sorprendiste! Besos

      Usuń
  29. Jej.. są takie słodkie ,że aż się proszą ,żeby ich użyć hahah ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Wizualnie to miętowe wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Wygląda tak słodko,że ciężko mi było zacząć je używać :)

      Usuń
  31. uwielbiam mydełka ja mam z allepo ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś muszę wypróbować z Allepo bo słyszałam wiele dobrego o tych mydłach ;)

      Usuń
  32. Hi,

    Great post and so beautiful pictures!!!

    you have a super blog here.

    we can follow each other if you want!

    kiss

    http://lahuelladeaidabarrutia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias ;) Tu tambien tienes bonitos fotos en tu blog ;) Besos

      Usuń
  33. I am following as you asked:), lovely blog

    OdpowiedzUsuń
  34. miętowe wygląda cudownie. ajj mam już na nie ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  35. masz świetny blog! a te mydełka kuszą szczególnie miętowe!


    pozdrawiam i obserwuję :)

    Będę częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwujesz http://tatarek-tatarek.blogspot.com/ ?
    To przestań! Uważaj to hakerka, to nie są żarty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)