Mydło Poppy czyli makowa pyszność

Witajcie! Dzisiaj recenzja mydła Poppy,które zawróciło mi w głowie. Bardzo dziękuję pani Magdzie z SoapBakery za możliwość przetestowania tego produktu.Chcecie poznać mydło,które oprócz tego ,że myje to jeszcze dodatkowo robi delikatny peeling? W takim razie zapraszam Was do przeczytania poniższej opinii.

Mydło zarówno wygląda jak i pachnie bardzo ładnie. Posiada drobinki maku,które nie tylko dodają mu uroku ale i także mają lekko złuszczającą moc.Dobrze oczyszcza i delikatnie się pieni.Produkt nie wysusza i nie podrażnia skóry. 
Mydło ma prosty skład czyli po prostu to czego wymagam od przeciętnego myjącego kosmetyku. Nie znoszę kosmetyków,które są naszpikowane chemią.Kostka jest bardzo poręczna i bez problemu można ją używać.Kilka dni temu użyłam je myjąc twarz i muszę Wam powiedzieć,że nie zauważyłam żeby moja skóra twarzy była w jakiś sposób ściągnięta.
Fajną rzeczą jest,że mydło w ogóle się nie kruszy i ciągle pozostaje w jednym kawałku. 
PRZEUROCZE MYDEŁKO!

                                                                                

Miałyście kiedyś mydło z makiem? Co sądzicie o takim produkcie?



37 komentarzy:

  1. ooo fajnee ;p może wypróbuję ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydło samo w sobie wygląda smakowicie :) Kurczę z chęcią bym wypróbowała takich pyszności mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mydełko może być ciekawe, choć takowych nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wygląda :) Mydła z Soap Bakery zawsze świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda, te makowe kuleczki są urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing review:)) would you like to follow each other on GFC, bloglovin and maybe facebook?? let me know dear:)) have a great weekend!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for checking out our blog! I followed you back! Great blog, love it!

    http://neonvoltage.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo fajne,chcialbym takie;p
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tiene buena pinta parece bueno .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
  10. cute blog dear..thanks for visiting my blog..am following u...now..hope u follow mine..http://cutepinksandpurples.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. That looks great!:)
    Wanna follow each other?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks doll! what a lovely blog you have here :o followed back
    xx
    http://idontjustexistilive.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. I like this post so much: this sounds great!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win your favorite iphone case!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sure dear, following you on GFC and Bloglovin(10)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. hello!! thank you very much for your comment on my blog!
    I follow you
    kisses from Spain!!

    Blog de Rosa Cañavate

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja właśnie uważam odwrotnie - kosmetyki były ważne cały okres testowania, a nawet, gdyby ktoś chciał używać go do końca listopada - zużyłby całe opakowanie/jego znaczną większość. To w zasadzie był produkt do TESTOWANIA, a nie darmowy kosmetyk do poużywania do woli - każdy miał okazję jakiś czas sprawdzać, jak działa i jeśli będzie zadowolony z działania - kupi drugi produkt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Makowe mydło? ; ) fajny pomysł, faktycznie muszą mieć poza samą funkcją "ciekawienia" jakas inna- tutaj zluszczanie :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mydła z makiem nigdy nie miałam ale z chęcią bym wypróbowała. Tym bardziej, że ciężko jest mi znaleźć dobre dla mojej skóry mydło :)
    Moje pytanie tylko brzmi czy można mydełko przez internet zamówić? Bo nigdzie w poście nie widzę(albo jestem ślepa) podanego linku.
    Pozdrawiam i zachęcam do przyłączenia się do październikowej akcji, myślę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na ostatnim zdjęciu przypomina mi drożdże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudo. Na zdjęciach wygląda świetnie, no i chętnie bym je wyprobowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe;) Nie miałam, ale uwielbiam mak;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. thanks! ♥ & sure that we can follow each other!
    I already follow you dear (Gloria Pepe 326 GFC).

    Waiting for you!

    cecinestpasafashionblog

    PS: Amazing Review

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! Oprawa graficzna jak najbardziej na plus, przyjemnie się tu 'przebywa'. Mydło dobrze prezentuje się nawet wizualnie, chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne :o jeszcze nigdy o czymś takim nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sure I'd love to follow each other! I'm already doing it on GFC and Bloglovin!
    I'll wait for you!
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ohhh que buena pinta me encantan los jabones naturales.

    www.infinitawishlist.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi, thanks for visiting my blog. Following you now. I love new products! Can't wait to look through your blog and see what all you recommend :o)

    Darlene
    http://mymauveshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. hey great blog ! maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czemu ale to mydełko wygląda dla mnie na kawałek ciacha;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam naturalne mydełka z Crafterie, świetne było kawowe peelingujące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)