Regenerujące mleczko do ciała BeBeauty

Witajcie! Jakiś czas temu skuszona promocjami w Biedronce kupiłam poniższe mleczko. Kiedyś próbowałam masła z serii BeBeauty i byłam z nich bardzo zadowolona, więc postanowiłam zaryzykować. Chcecie zobaczyć ,czy ryzyko się opłaciło? Zapraszam na recenzje.
                                            


Mleczko zapakowane jest w plastikową , czerwoną buteleczką ,która niestety nie jest przezroczysta.Zdecydowanie wolę opakowania dzięki którym mogę kontrolować zużycie kosmetyku.
Butelka przypomina mi balsam GARNIERA dlatego też przykuła moją uwagę.Kosmetyk ma dość gęstą konsystencję.Mleczko bardzo szybko się wchłania i nie tłuści ubrań.

Jeśli chodzi o zapach to jest on delikatny i kremowy.Kosmetyk doskonale nawilża, odżywia oraz wygładza chropowatości.Moja skóra po jego stosowaniu  jest  elastyczna i gładka w dotyku.



Cena:7,99zł

Polecam każdej z Was tym bardziej teraz, kiedy zbliżają się chłodniejsze miesiące.

Używacie czasami kosmetyków z Biedronki? Co o nich sądzicie?

43 komentarze:

  1. Ma nawet dość podobny skład do Garniera.;)
    Plus za to, że wysoko w składzie jest masło shea i olej palmowy. Moja skóra je lubi.
    Kosmetyki biedronkowe rzadko goszczą w mojej łazience, ponieważ rzadko tam zaglądam. Jakoś mi nie pod drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra uwielbia masło shea :) Kupiłam go bo ma podobny skład do GARNIERA ale chciałam wypróbować coś nowego ;) Ja czasem kupuję kosmetyki z Biedronki szczególnie jak jest ulotka z kosmetykami :)

      Usuń
  2. Ostatnio używałam kremu do stóp z biedry i byłam zadowolona. Tego mleczka nie przyuważyłam jeszcze, przy którejś wizycie rozejrzę się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono było wtedy, kiedy w Biedronce obowiązywała ulotka z kosmetykami (m.in Eveline itp.) Ja jeszcze nie używałam kremu do stóp BeBeauty ale może kiedyś go wypróbuję. Jak na razie kosmetyki te się u mnie sprawdzają (wcześniej testowałam dwa masła z Biedronki).

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z Bierdonki, w mojej łazience jest coraz więcej perełek z tegoż sklepu :) Bardzo lubię żel do demakijarzu z BB :) Czy ten balsam jest dostępny w stałej ofercie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten balsam kupiłam jak była w Biedronce oferta specjalna na kosmetyki ale widziałam go kilka dni temu też , więc na pewno jest dostępny w stałej ofercie.Muszę kiedyś wypróbować ten żel do demakijażu.

      Usuń
  4. Ja jakoś nie mogę się przekonac do produktów z biedronki... w większości odrzuca mnie zapach, ale może na to cudeńko się skuszę


    /a może masz ochotę na rozdanie CelluOff? http://makiazas23.blogspot.com/2012/10/rozdanie-zgarnij-3-miesieczna-kuracje.html zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki BB mają zapach jak każde inne :) Mi w ogólne nie przeszkadza jak pachną ;)) Skuś się bo na prawdę warto :)

      Usuń
  5. Mam z biedronki zmywacz do paznokci Bebeauty i powiem szczerze że nie jestem zachwycona. Ma dozownik który do niczego się nie nadaje a po zmyciu lakieru zostaje na paznokciach osad który zmywam zwykle dwa/trzy razy do tego nieprzyjemnie pachnie. Ale być może krem jest lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem na pewno jest lepszy :) W takim razie niektóre kosmetyki BB są faktycznie lipne. Ja na całe szczęście na taki jeszcze nie trafiłam ;) Masła BB są genialne o czym możesz przeczytać we wcześniejszych moich recenzjach :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię blogi kosmetyczne, a Twój baaaaardzo przypadł mi do gustu :) Także będę obserwować :) W wolnym czasie zapraszam także do siebie http://modelinadoroslej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i chętnie wpadnę do Ciebie ;)

      Usuń
  7. Żadnego balsamu z Biedronki nie używałam, ale lubię ich rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co przetestowałaś z tych kosmetyków? :)

      Usuń
  8. nice blog.
    we can follow each other?
    http://allnightlong-sophie.blogspot.de/
    xx Sophie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena i działanie kusi ;)Jakoś nie zwróciłam na niego uwagi nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie wypróbować bo jest bardzo podobny do mleczka z GARNIERA zarówno w składzie jak i w działaniu :)

      Usuń
  10. jeszcze go nie widizałam w biedronce...może isę skuszę jak mi isę pokończą moje balsamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się konsystencja tego mleczka i cena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bo jest dość gęsta jak na mleczko :) Kiedyś miałam takie mleczka ,że się prawie wylewały...

      Usuń
  12. nie widzialam tej serii ale musze po nia siegnac, bo moja skora przy obnizeniu temperatury wola na pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz w zimie to takie kosmetyki są najbardziej potrzebne ;)) Są jeszcze dwa inne rodzaje tych mleczek, więc masz duży wybór ;)

      Usuń
  13. Biedronka ma teraz znanych producentów, zarówno produktów spożywczych, jak i kosmetyków. Niewypały też się zdarzają, ale szczerze... nawet bardzo dobra firma puszcza czasem jakiś bubel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda bo nawet czasem kosmetyki bardzo znanych firm nie spełniają oczekiwań wielu osób ;) Kosmetyki BB bardzo lubię :))

      Usuń
  14. jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z Biedronki, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat :)
    mleczko wygląda ciekawie :) no i cena jest zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz kiedyś koniecznie wypróbować bo te kosmetyki wcale nie są takie złe ;)

      Usuń
  15. o muszę wypróbować :) z kosmetykami z biedronki mam różnie, jednymi jestem zachwycona a inne to dla mnie przereklamowane buble ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. które kosmetyki z Biedronki przypadły Ci najbardziej do gustu? :)

      Usuń
  16. Ostatnimi czasy wolę masła, słodko pachnące, otulające mnie wręcz swoim zapachem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. obecnie używam balsamu z Safiry naprzemian z balsamem z farmony i z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przypomina Garnier, nie miałam go jeszcze, ale chyba kupię tylko, że w słoiczku widziałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualnie mam mnóstwo balsamów, ale jak skończę je wszystkie kupię właśnie ten, bo będąc w biedronce zawsze na niego zerkam :)
    Z Biedronki mam micelarny żel do mycia twarzy i demakijażu, jestem z niego bardzo zadowolona :) aa no i mam chusteczki do demakijażu te zielone, też są super :)
    bardzo fajny blog, spodobał mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromnie kojarzy mi się z czerwonym balsamem Garnier, który z resztą bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię produkty z Biedronki, także kosmetyki, muszę wypróbować te mleczko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kuszący balsam, jednak mam szlaban na wszelki kosmetyczny shopping ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie tak samo, mazideł do ciała mam zapas na min.rok...;)

      Usuń
  23. No conozco este producto pero gracias por tus impresiones ¡las tendré en cuenta!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tak sporadycznie kupuję kosmetyki z biedronki bo bardziej stawiam na drogerie np. rossamn, ale może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)