Współpraca z BingoSpa

10/26/2012 , , , 53 Komentarz

Uwielbiam momenty, kiedy listonosz przynosi mi kosmetyki do testowania! W tym tygodniu otrzymałam nową paczkę w ramach współpracy z firmą BingoSpa.Miałam okazje wybrać dwa kosmetyki sama z listy a trzeci dostałam jako niespodziankę. Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków tej marki i jest to moja pierwsza przygoda z ich udziałem.Od jutra zabieram się za ich testowanie a was teraz zapraszam do zapoznania się z zawartością kosmetycznej paczki.
   
    

Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
*psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid,
*nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina
*antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych

Wyjątkowe, czekoladowo - papajowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała o aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu rozpieści Twoją skórę i zmysły.
Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
*psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid,
*nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina
*antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych

Olej palmowy wyciskany jest z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu. Doskonale natłuszcza i uelastycznia skórę. Zawiera dużo witaminy E, witaminy A oraz nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe.

Ten cudowny składnik połączony w Balsamiie palmowym BingoSpa z ekstraktem z zielonej herbaty chroni skórę dłoni przed wolnymi rodnikami, zapobiegając procesom starzenia. Ożywia, nawilża, zmiękcza, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie.



Używacie kosmetyków BingoSpa?Co o nich sądzicie? Macie ulubione produkty tej firmy?

53 komentarze:

  1. Ahh pana listonosza też bardzo lubię :) O ile nie przynosi rachunków :P
    Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda a jak paczki to może przychodzić codziennie :D

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy. Miłego testowania tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że będę zachwycona tymi testami :)) Wkrótce się z wami podzielę :D

      Usuń
  4. bardzo lubię Bingo, dzisiaj wszyscy je pokazują na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo prawie 120 blogów otrzymało w ramach współpracy paczki ;) Cieszę się ,że istnieją jeszcze takie firmy kosmetyczne co doceniają blogi i chętnie nawiązują z ich właścicielami sami współprace ;)

      Usuń
  5. Czekam na relację jak się sprawuje czekoladowo- miętowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć ,że zapach taki sobie ;) Ładniej pachnie serum czekoladowo - papajowe ;)

      Usuń
  6. gratuluję, udanego testowania, ciekawią mnie zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Mi najbardziej przypadł do gustu zapach serum papajowo czekoladowego ;)

      Usuń
  7. jestem ciekawa jak pachnie serum miętowo - czekoladowe :D
    czekam na relacje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie średnio :) Lepiej pchną pozostałe dwa kosmetyki.

      Usuń
  8. O jaaaa, ale zazdroszczę paki :) Bingo spa mam na wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) Podobno co 3 miesiące ma przychodzić paka z 2 kosmetykami wybranymi przeze mnie a 3 jako niespodzianka :))

      Usuń
  9. JA zamiast serum papajowego dostałam czekoladowo-miętowe i pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam czekoladowo - miętowe ale jakoś zapach jak dla mnie trochę dziwny :)) Widziałam na Twoim blogu ,że dostałaś maskę do twarzy ;) Jestem bardzo ciekawa jak się u Cb sprawdzi.Buziaki

      Usuń
  10. Oh, już opakowanka pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo muszą pieknie pachnieć:D
    czekam na recenzje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zabieram się szybko do testów ;))

      Usuń
  12. czekamy na relacje miłego testowania ps.ciekawi mnie czekoladowo-miętowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Chyba zacznę testowanie od serum czekoladowego bo wiele osób jest ciekawych tego kosmetyku :))

      Usuń
  13. no to czekam na recenzję. :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczka, miłego testowania i czekam na receznje!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję takiej współpracy i troszkę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję, udanego testowania xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje współpracy,muszą smakowicie pachnąć te serum i balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Biedronki używałam zmywacza do paznokci, mam teraz krem do rąk (który niestety wycofują), miałam też żel do mycia twarzy i żel micelarny, który jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować koniecznie ten żel miceralny :))

      Usuń
  19. serum czekoladowo-miętowe też do mnie przywędrowało - zapowiada się milutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dostałaś jakiś kosmetyk, którego nie ma na mojej liście? :D

      Usuń
  20. You have a great blog! Too bad I can't understand your language... :(

    Kisses, Gwen
    http://leblogdegwenetseg.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie podobnie, zamiast jednego balsamu,mam mandarynkową kąpiel dla paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na recenzje, najbardziej ciekawią mnie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje i czekam na twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje współpracy i czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zamawiałam produkty Bingo spa na internecie pół roku temu nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie zawojują rynek w Polsce, i bardzo dobrze:) cieszę sie,że na rynku pojawia się coraz więcej polskich produktów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)