Doskonały kokosowy peeling/Exfoliante de Fennel

 Dzisiaj wpis na temat pielęgnacji ciała.Chcę wam przedstawić mój ulubiony peeling ,który dostałam dzięki współpracy z firmą Fennel. Chcecie poznać najlepszy produkt do złuszczania martwego naskórka? Wchodźcie i czytajcie!                                                                                                       

Hoy una nota sobre  cuidado del cuerpo. Quiero demonstrarles mi peeling favorito que he recibido gracias a compañía de cosméticos FENNEL. Quieren conocer mejor peeling que he visto en mi vida? Entren y lean!

Hamuje proces starzenia się skóry i zapobiega utracie nawilżenia
Zawiera aktywne kryształki soli i drobinki kokosa, które w delikatny sposób złuszczają martwy naskórek, przywracają skórze jędrność oraz pobudzają mikrokrążenie. Olej kokosowy posiada właściwości spowalniające procesy starzenia skóry.
Słodki kokosowy zapach przynosi ukojenie zmysłom. Dzięki peelingowi skóra lepiej wchłania substancje aktywne zawarte w kremach i balsamach.
Pojemność: 200 g
 Inhibe el proceso de envejecimiento y evita la pérdida de humedad
Contiene activos cristales de sal y escamas de coco, que exfolian suavemente las células muertas de la piel, restauran la firmeza de la piel y estimulan la microcirculación.El aceite de coco tiene propiedades que retardan el proceso de envejecimiento de la piel.Aroma de coco da calma a los sentidos.Gracias a este producto
la piel absorbe mejor las sustancias activas contenidas en cremas y lociones.

 Kosmetyk zapakowany jest w plastikowe, odkręcane opakowanie, które jest charakterystyczne dla marki FENNEL.Było ono zabezpieczone wieczkiem dzięki temu mam pewność ,że nikt wcześniej peelingu nie otwierał.
Cósmetico he recibido en un paquete de plástico que es muy característico para marca FENNEL.Producto fue protegido por una tapa y gracias esto estoy segura que antes nadie lo había abierto.

Peeling ma przecudny, kokosowy zapach. Mogę go wąchać godzinami! Idealny produkt dla osób, które kochają kokosy.Jest lekko wilgotny i czuć ,że jest nasączony kokosowym olejem. Ma bardzo duże i ostre drobinki dzięki którym dokładnie złuszcza naskórek.Jak widzicie same kosmetyk posiada bardzo gęstą konsystencję, która jest jego ogromnym plusem.

 Peeling tiene muy precioso olor. Huele coco! Puedo olerlo durante muchas horas!Producto perfecto para amantes de cocos!Es ligeramente húmedo y se siente que está empapado en aceite de coco.Tiene unas partículas muy grandes y afiladas para que poder exfoliar la piel muy bien.Como pueden ver el cosmetico tiene una consistencia muy espesa y esto es su ventaja mejor!
 Po użyciu skóra jest bardzo gładka i odżywiona. Po peelingu nie używam już żadnych balsamów bo zauważyłam ,że doskonale nawilża( pewnie zasługa oleju kokosowego). Moim zdaniem jest to cudowny produkt, który jest wart swojej ceny. Możecie go zakupić w sklepie internetowym za 29,90 zł tutaj.
Después de su uso, la piel es muy suave y nutrida.Después de este producto, no use ninguna loción proque he notado que mi piel está muy bien hidrata(probablemente gracias al aceite de coco).Creo que este producto es maravilloso y que vale la pena tenerlo en su cuarto de baño.

Que os parece este peeling? Tienen su favorito en este caso?
Jak wam się podoba ten peeling? Macie swoich innych ulubieńców w tej kategorii?

48 komentarzy:

  1. jak ja uwielbiam kokosowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki miód ja też a ten peeling ma bardzo wyrazisty zapach kokosowy :)

      Usuń
  2. już poczułam zapach przez monitor, ach te mózg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D rozumiem ,że widząc zdjęcia poczułaś zapach :D Na prawdę pachnie nieziemsko :)

      Usuń
  3. narobilas mi na niego ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie kuś - lubię kosmetyki kokosowe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling kokosowy i już czuję się wniebowzięta, wszelkiego rodzaju kosmetyki do pielęgnacji ciała jeżeli mają ten zapach muszą być moje po prostu nie mają innego wyjścia :D Coś czuję, że prędzej, czy później i on do mnie trafi, tym bardziej, że jak piszesz "po użyciu skóra jest bardzo gładka i odżywiona. Po peelingu nie używam już żadnych balsamów" <- to dla mnie ważny aspekt, bo nie lubię zbytnio się bawić w 100 tysięcy warstw pielęgnacyjnych, nie mam czasu bo zazwyczaj zasypiam w wannie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) Szaleje na punkcie kokosowych kosmetyków :D Ten peeling ma bardzo duże drobinki i jeszcze takiego nie miałam :) Nie dość że pachnie kokosem to jeszcze ma tyle pozytywnych zalet ;)

      Usuń
  6. Jak przeczytałam "kokosowy" juz sie w nim zakochałam :)
    Uwielbiam wszystko co pachnie kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś mi apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Fennel mają bardzo fajne opakowania i zapachy. Mam zapach ciastka kokosowego- mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Milky chocolate ciastko kokosowe musi pachnieć tak samo pięknie ;))

      Usuń
  9. Co do tego typu kosmetyków to jestem wierna firmie perfecta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam peeling z Perfecty ale jednak zapach kokosa od Fennela wygrał :)

      Usuń
  10. Mmm lubie zapach kokosa :)

    a żele polecam spróbować, jak najbardziej :) zwłaszcza, ze kosztują kilka złotych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kokosowe kosmetyki,już sobie wyobrażam jak pięknie pachnie :D
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kosmetyki o zapachu kokoska:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ma kokos musi byc moje ;DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być idealny. Szczególnie że, jak piszesz, nie potrzeba już po nim nakładać balsamu! Rzadko się to zdarza. Coś czuję, że się skuszę... :)


    P.s. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jottilka ja też byłam bardzo zaskoczona tym peelingiem :)

      Usuń
  15. podbilas moje serce kokosem i filologia hiszpanska ;)
    musze wreszcie zapisac sie na kurs bo uwielbiam ten jezyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. madaleine90 język hiszpański to najpiękniejszy język świata ;)

      Usuń
  16. uwielbiam kokosowe rzeczy i ten ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A. ja także bo ich zapach jest cudowny :)

      Usuń
  17. Wow, rzeczywiście fajniutki :)
    Ja tez cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O mniaaaaam, kokos <3
    Ale jesli mam być szczera ot jego konsystencja trochę mnie odrzuca ;D

    pozdrowienia :)
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie peeling musi mieć bardzo gęstą konsystencję :)

      Usuń
  19. Za kokosa to ja bym życie oddała :D zapach miesza zmysły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba najpiękniejszy zapach jaki może posiadać kosmetyk :)

      Usuń
  20. Śiwetny blog uważam ze jesteś taka pozytywnie zakręcona:DD obserwuję i będe wpadać częśćej bardzo mi się podoba twój blog i będzie mi bardzo miło jeśli mójspodoba się tobie;);) pozdrr;)http://klaudulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)