Dwustronny pędzel Essence Wild Craft

Wiele Was słyszało już o limitowanej kolekcji Essence Wild Craft. Macie już jakieś kosmetyki z tej limitki? Zawsze , kiedy jest jakaś limitowana kolekcja to muszę coś z niej mieć. Tak też było i tym razem. Kupiłam w Naturze pomadkę Wild Craft oraz podwójny pędzel, który dzisiaj wam zaprezentuję.
Wszystkie kosmetyki z limitki bardzo mnie zaciekawiły ale najbardziej podwójny pędzel.Dlaczego? Otóż jest praktyczny i można go zabrać w podróż. Takie nasze małe 2 w 1.
Mała końcówka idealnie się sprawdza przy nakładaniu cieni!Ostatnio próbowałam nakładać nią korektor i nawet wszystko wyszło dobrze.
Większa końcówka pozwala dokładnie nałożyć podkład na twarz. Ja czasem używam też do nakładania pudru a nawet i bronzera. Sprawdza się idealnie we wszystkich przypadkach!Dodam ,że zawsze za jego pomocą nakładam równomiernie podkład na twarz!
Pędzel daje się bardzo łatwo wyczyścić a co najważniejsze nie gubi włosia!Do tej pory nie stracił ani jednego włoska, które są bardzo przyjemne w dotyku i nie podrażniają skóry. Na plus przemawia też cena ,która jest stosunkowo mała jak na taki produkt.Niestety jest to edycja limitowana i nie będzie go można dostać za jakiś czas.

Lubicie podwójne pędzle? Macie już jakieś w swojej kolekcji? Coś już upolowałyście z limitki Wild Craft?

48 komentarzy:

  1. Też się nad nim zastanawiałam, ale jakoś odłożyłam grzecznie na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie mogła odłożyć na półkę z myślą ,że później już go mogę nie dostać :)

      Usuń
  2. szkoda, że u mnie dostać cokolwiek z essence graniczy z cudem.. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie kosmetyki z Essence jakie mam to kupowałam w Naturze ;)

      Usuń
  3. oo nie widziałam tego pędzla! Szkoda, bo przydałby mi się taki. Może jeszcze go spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogerii Natura na pewno go znajdziesz bo przynajmniej w mojej jeszcze są :)

      Usuń
  4. nie lubię podwójnych pędzli, jak stoją w moim kubeczku to zawsze jedna strona pędzla się psuje :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja mam nakładki na pędzle ;) Bez tego tak jak mówisz zawsze jakaś strona byłaby popsuta ;)

      Usuń
  5. nie mialam go ;D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaa mam same pędzle, które są z jednej strony ale ten jest fajny bo faktycznie jest bardziej praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę mieć dwa w jednym niż potem w podróż nawet zabierać dwa pędzle. To zabiera tyle wolnego miejsca w kosmetyczce a tak biorę jeden a w nim mam wszystko co potrzeba :)

      Usuń
  7. niestety nie zdążyłam go kupić i żałuję bardzo, bo akurat tą rzecz upatrzyłam sobie z tej limitki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Naturze jeszcze są ale nie wiem jak w innych :) Lavender pośpiesz się , pośpiesz to może jeszcze zdążysz :D

      Usuń
  8. Na szczęście udało mi się załapać na ostatni ;) Tej większej części używam do pudru a mniejsza świetnie się sprawdza przy nakładaniu rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie większą używam do pudru i rozświetlacza a mniejszą do korektora czasami i przede wszystkim do cieni :)

      Usuń
  9. też mam ten pędzel i jestem z niego w miarę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W takim razie czekam na recenzję na Twoim blogu.

      Usuń
  10. miałem go już brac .. ale stwierdziłam że dwustronny to troche nie praktyczny bo jka go wsadze do pojemniczka;/ pasuje na leżąco go trzymać

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak przeczytałam, ze można nim nakładać podkład na twarz, to już wiem, że muszę go mieć, bo szukałam czegoś dobrego, ale nie aż tak drogiego na początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pędzel mimo ,że pochodzi z limitki to jest tani jak na swoją jakość :) Żałuję teraz ,że nie wzięłam dwóch :D

      Usuń
  12. Zastanawiamłam sie nad nim, ale go nie wziełam, a teraz nie wiem czy jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze w Naturze jest ale nie wiem czy u Cb będzie ;) Musisz jak najszybciej to sprawdzić ;))

      Usuń
  13. Ja z tej limitowanki kupiłam tylko ten jasny cień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cieni mam bardzo dużo i ostatnio używam tylko paletek Slekka, więc się ni skusiłam chociaż na początku myślałam ,że kupię wszystkie cienie. Jak w Polsce pojawi się kolekcja zimowa Home Sweet Home to z pewnością wykupię wszystkie cienie jakie tylko są dostępne ;)

      Usuń
  14. uuu ja essence mam tylko w naturze, a to kawalek ode mnie.. ale kto wie, moze sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym się nie wahała ani chwili dłużej tym bardziej ,że niedługo ta limitka zniknie ;)

      Usuń
  15. Super miejsce:-) dodaje do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam całą masę pędzli, ale chętnie bym się w ten zaopatrzyła :) Pozdrawiam :)
    http://modelinadoroslej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też mam dużą kolekcję pędzli ale to mój pierwszy dwustronny i w dodatku z Essence ;)

      Usuń
  17. Swietny pędzielek , podobny do ecotools :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam i ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona, ale ta końcówka z aplikatorem do cieni jest tak mocno zbita że jakoś ciężko mi jej uzywac :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam ten pędzel, ale nie znalazłam jeszcze, aż tylu zastosowań :D
    Mniejszej końcówki używałam do rozcierania podnośnika z Catrice, a większej do różu :)
    ale pokombinuję z Twoimi pomysłami ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam jeszcze takiego pędzla. :o

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie słyszałam o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam w swojej kolekcji pędzelków żadnego podwójnego. Jak byłam w Naturze podczas tej limitowanki to niestety półeczka była już pusta były tylko lakiery i szminki, czego nie chciałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze kupiłam jedną szminkę ze względu na kolor ;) U mnie teraz też pustkami świeci w Naturze. Ostatnie pędzle tylko zostały :D Szkoda ,że u Cb tak szybko się rozeszła ta limitka :(

      Usuń
  23. Swietny pedzelek, chyba sie skusze
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hiszpanii dostaniesz Wild Craft? Ja Ci zazdroszczę bo w Hiszpanii to zawsze same najlepsze limitki są dostępne :)

      Usuń
  24. nic nie kupiłam z tej nowej limitowanej kolekcji i jakoś nie żałuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie nie próbowałam ale na pewno go kupię bo słyszałam o nim na prawdę same pozytywy : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz się śpieszyć bo zaraz ta kolekcja zniknie ;) Myślę ,że po Wild Craft do Polski wprowadzą Home Sweet Home :)

      Usuń
  26. bardzo ale to bardzo wzorowany na pędzlach EcoTools...
    p.s. zapraszam na pachnący konkurs z kosmetykami Bath&Body Works :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)