Essence Fantasia - zapowiedź!

Co jakiś czas Essence prezentuje swoje nowe, limitowane kolekcje.Dzisiaj zaprezentuję wam ich najnowszy trend na grudzień.Muszę przyznać ,że trochę mnie to zdziwiło bo na grudzień była zapowiadana limitka Home Sweet Home. Kolekcja Fantasia nie pasuje mi do tego miesiąca chociaż upatrzyłam już kilka rzeczy, które koniecznie muszę mieć. Mam nadzieję ,że kolekcja szybko pojawi się w Polsce podobnie jak w przypadku Wild Craft.Chcecie odkryć co kryje się pod tajemniczą nazwą Fantasia? Zapraszam!


 Błyszczące samoprzylepne kryształki:
(Produkt, który sprawia że możemy poczuć się jak prawdziwe księżniczki :)
Metaliczne linery:
(Idealne do zakończenia makijażu)
Lakiery do ust:
Rozświetlacz:
(Każda historia ma szczęśliwe zakończenie ... Nadchodzi idealne wykończenie dla makijażu.Kosmetyk skradł moje serce przepięknym wzorem!Nigdy nie kryłam ,że różowy to mój ulubiony kolor)
Lakiery do paznokci:


Wybrałyście coś dla siebie? Jesteście zainteresowane tą kolekcją?Moją uwagę skupił rozświetlacz, który na pewno będzie w mojej kosmetyczce jak tylko kolekcja trafi do Polski.


Musimy trochę poczuć się jak prawdziwe wróżki :)

42 komentarze:

  1. Rozświetacz jest piękny ( mogłabym go nawet kupić żeby po prostu mieć ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pojawi się w Polsce to muszę go mieć :)) Masz rację ja tez bym mogła go mieć żeby tylko mieć :D Przypomina mi takie magiczny , różowy proszek <3 Cała kolekcja jest śliczna :)

      Usuń
  2. dwa lakiery, lakier do ust i rozświetlacz muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też jestem ciekawa tych lakierów do ust ;) One chyba niczym się nie różnią od błyszczyków :D

      Usuń
  3. Też spodobał mi się rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovin these colors!
    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz kupię na bank ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, jest śliczny :D

      Usuń
    2. widzę ,że rozświetlacz przypadł wam do gustu najbardziej tak samo jak i mi :) Dziewczyny tylko żeby tak kolekcja pojawiła się w Polsce :D

      Usuń
  6. Metaliczne linery mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak wyglądają w makijażu :) Niestety na razie pozostaje tylko taka sucha forma zdjęć :(

      Usuń
  7. Lakiery do paznokci i do ust wyglądają bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa czym się różni lakier do ust od zwykłego błyszczyka? :)

      Usuń
  8. rozświetlacz wygląda ładnie, ale taki kolor nie służy mojej cerze. coraz skromniejsze te limitki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a limitka Home sweet Home? Moim zdaniem to najciekawsza propozycja Essence na grudzień ale boję się ,że w Polsce HSH nie zawita :(

      Usuń
  9. Rozśietlacz bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Szczerze powiem ,że tak ładnego rozświetlacza jeszcze nie widziałam :))

      Usuń
  10. no no no :) to kiedy będzie limitka dostępna w Polsce :D hehehe
    Czekam cierpliwie na laaakiery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D W grudniu ma być ogólnie dostępna a w Polsce o ile będzie to powinna też się jakoś pojawić w tym okresie ( tak samo było z Wild Craft :D)

      Usuń
  11. Bardzo fajne lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. rozswietlacz to male dzielo sztuki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małe dzieło sztuki, które trzeba koniecznie mieć :)

      Usuń
  13. Zakochałam się w błyszczykach i lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) ale na pierwszy zakup wybrałam rozświetlacz ;))

      Usuń
  14. Lakiery do paznokci są piękne!
    I mają urocze buteleczki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spotkałam się z lakierami w takich buteleczkach :))

      Usuń
  15. oczywiście lakiery do paznokci mi się najbardziej podobają!;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery są niczego sobie, ale myślę, że zajęłabym się rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy chcą mieć ten rozświetlacz ;))

      Usuń
  17. Hi! I'm looking for mutual followers.
    shoppingepisodes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiły mnie lakiery do ust i eyelinery. O ile będą w przyzwoitej cenie, to ich poszukam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa ile będą kosztowały :) Mam nadzieję ,że ceny będą przystępne tak jak przy limitce Wild Craft ;)

      Usuń
  19. jestem bardzo zainteresowana rozswietlaczem;p

    OdpowiedzUsuń
  20. tak szczerze że mi też taka nazwa do grudnia nie pasuje.. no ale może jej twórcą akurat przypadła do gustu :P

    gorąco zapraszam do odwiedzenia i zaobserwowania mojego bloga :
    http://seriessworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ¡Una colección muy bonita! Besos.

    OdpowiedzUsuń
  22. rozświetlacz wart uwagi, a ja sie właśnie przeprosiłam z nimi ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)