Jak przenieść szminkę do pustego słoiczka?

11/05/2012 , 65 Komentarz

Witajcie kochane :)! Dzisiaj nauczymy się przenosić zwykłą szminkę do dowolnego pojemniczka bądź też palety. Co będziemy potrzebować żeby uzyskać wymarzony efekt? Zapraszam do zapoznania się z poniższym tutorialem.
Co potrzebujemy?
1) Szminkę , którą chcemy stopić.( w moim przypadku jest to pomadka ochronna do ust NIVEA)
2) Pojemnik bądź paletę w której to chcemy umieścić naszą stopioną szminkę.
3) Watę
4) Świeczkę
5) Nóż i dużą łyżkę
6) Zapalniczkę

Pokażę wam teraz krok po kroku:
Za pomocą noża usuwamy całą pomadkę ze sztyftu i przenosimy ją na wcześniej przygotowaną łyżkę.
Po usunięciu produktu ,zapalamy świeczkę i nad jej ogniem trzymamy łyżkę aż do czasu kiedy szminka zmieni swój stan skupienie w płynny.( Należy uważać bo zarówno łyżka jak i sama konsystencja są bardzo gorące!)
Bardzo delikatnie płyn wlewamy do słoiczka.
Zostawiamy do wystygnięcia.

*Ważne jest żeby na samym początku zdezynfekować alkoholem słoiczek lub paletkę do której to chcemy przenieść naszą szminkę! W  ten sposób unikniemy bakterii w naszym powstałym produkcie.
* Po wystygnięciu produkt lekko zmniejsza swoją objętość!

Mam nadzieję ,że powyższy tutorial się Wam kiedyś przyda :)

Macie jakąś szminkę na oku z którą odważylibyście się tak postąpić? :D 

65 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz :)
    świetny pomysł^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym zakupić sobie pustą paletkę z miejscami na cienie i tam przetopić parę swoich pomadek :D To jest też plus, że krążki są na tyle płytkie, że nie trzeba jednorazowo przetapiać całej szminki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ja świetny pomysł :D nigdy o tym nie pomyślałam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, ale jednak wole w sztyfcie, a nie paluchy pchać, choć w nowych opakowaniach wkładam usta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No rewelacyjny pomysl! ;) Przekaże życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wpadłabym na to! Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobry i przydatny pomysł :) nie wpadłabym na to

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wpadłabym, na to:) a mam parę szminek do "przeniesienia". dziękuję za pomysł i słowa otuchy:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł super, ale ja wole jednak pomadki w sztyfcie ;) Dobra alternatywa gdy pomadka nam się złamie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może podałabyś link do bloga, którym się "inspirowałaś"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który blog jest pierwszy? Ja widziałam ten sposób chyba na 10,l\ w tym zagranicznych, na stronach poświęconych makijażowi, więc ciężko powiedzieć, który blog zasługuje sobie na miano pomysłodawcy - zapewne też skądś o tym dowiedzieć się autor musiał, a ten sposób jest już od lat stosowany przez wizażystów... Śmieszne.

      Usuń
  11. Smart way to change it. <3

    x
    www.cherryfactor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous!!!
    We follow you back!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice blog! Wanna follow each other? Visit my blog and let me know....hope you will like my posts!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post;) Choć ja wolę sztyfty;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danke für den Tipp ;) viele Grüsse aus Berlin!!

    eintagmitpepa.bllogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. haha super pomysl ;D aczkolwiek wolę w pomadce miec balsam ;D zeby z palców nie przenosic bakterii na usta ;P ale ogolnie fajny pomysl ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's!! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysl napewno sie przyda
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny patent, zwłaszcza gdy pomadka uszkodzona.

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam takie filmiki na yt , swietny pomysł, ale nie rozumiem jak ktoś kto ma szminę z Mac'a może coś takiego zrobic , mi sie serce kraja;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł jest wprost świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. I have to try!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się, zrobie tak ze swoim carmexem! Świetny sposób dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  24. kurczę, na pewno się przyda, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny blog! Dziekuję za komentarz i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię firmę nivea, fajny pomysł ;dd

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo, super pomysł!
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  28. pomysł świetny ale nie dla mnie ja nie lubie korzystac z pomadki w pojemniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł, jednak ja wolę jak mam pomadki w sztyfcie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. wow,genialne a ja nigdy nie wiem co zrobić jak połamię szminkę hehe :) dodaję do obserwowanych z wielka przyjemnością,uwielbiam takie porady i nowości kosmetyczne :)))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny pomysł, uwielbiam takie inspiracje, dlatego też z przyjemnością również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł ! <3
    również obserwuję :)
    pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. zapraszam do siebie na blogi.
    barwamiteczy.blogspot.com
    i
    pisanyszminka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale genialny pomysł ! Teraz "miodki" czyli takie szminki w słoiczkach są modne <3 A nie wiesz może , czy da się gdzieś zakupić takie same pojemniczki?
    Dziękuję za odwiedziny , już dodałam do obserwowanych;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post A wygląd bloga jest zadziwiający! :) Bardzo przypadł mi do gustu ;]

    Dodałam się do obserwatorów oraz dziękuję za odwiedziny mojego bloga! C:

    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ale świetny pomysł ! :D
    no pewnie ze obserwuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. dobry pomysł- skorzystam : )
    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. ekstra pomysł :) nie wiedziałam ,że tak można. Oczywiscie rówież obserwjemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pozostane chyba jednak przy sztyfcie :D świetny blog.. dziekuje bardzo za miły komentarz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysl.
    Dzieki za odwiedzenie Blush. Z przyjemnoscia obserwuje Twoj Blog i zapraszam to obserwowania Blush.

    xoxo
    Paula
    Blush-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :d.

    OdpowiedzUsuń
  42. ale swietny pomysl:))) zapamietam sobie - oczywiscie dodalam do obserwowanych:) pa

    OdpowiedzUsuń
  43. kurcze, super pomysł, fajny tutorial. Tylko ciekawe czy jakość pomadki zostaje potem taka sama. Ale pewnie sama sprawdzę i przetestuję.
    I oczywiście również obserwuję i na pewno tutaj jeszcze zajrzę:D.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś widziałam filmik na youtube właśnie o przenoszeniu pomadek/balsamów do innych pojemniczków i od razu wypróbowałam. Świetna sprawa :)
    Tak przez plątanie włosów będę musiała zrezygnować z tego szamponu bo strasznie ciężko później jest mi rozczesać włosy, a nie chcę ich niepotrzebnie męczyć, szarpać i wyrywać... Obecnie jestem w trakcie poszukiwania szamponu "idealnego", może w końcu uda mi się znaleźć dobry, zdrowy i nie plączący :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Really cool !

    Of course we can follow each other :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny pomysł ! Jednak jak dla mnie to jest odrobinę nie higieniczne. ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. masz wspaniałego bloga! więc będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysł genialny! Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam ;) Pozdrawiam http://blondesmentality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. guapa :) is a great idea!!!

    really

    bea
    beaishappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super pomysł ! ; ) napewno go wkorzystam !
    dziękuję za odwiedziny i komentarz + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja ostatnio przenosiłam ze słoiczka do pustego opakowania po szmince ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)