Mój pierwszy w życiu kłos! /Trenza de espiga

 Witajcie kochani! Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować mój pierwszy warkocz kłos, który wykonałam. Warkocze zawsze były , są i będą bardzo popularne na wszystkie okazje. Każdy wygląda bardzo ładnie. Pewnie nie jedna z was widziała ,że co raz więcej sławnych kobiet wybiera warkocz na różne spotkania, gale itp.Warkocz kłos jest bardzo prosty do zrobienia. Chcecie wiedzieć jak go wykonać? Zapraszam do przeczytania !
 Hola a todos!  Hoy quiero presentarles mi primera trenza de espiga. Trenzas son muy buenas para diferentes ocasiónes. Se presentan muy muy bien!Seguramente han visto que famosa gente usa trenzas en toda ocasión!
seguramente has visto en famosas que las trenzas espigadas son las que se usan en toda ocasión - See more at: http://racontenidos.com/como-hacerse-las-trenzas-espigas-las-trenzas-de-moda/#sthash.6TTSMqkR.dpuf
seguramente has visto en famosas que las trenzas espigadas son las que se usan en toda ocasión - See more at: http://racontenidos.com/como-hacerse-las-trenzas-espigas-las-trenzas-de-moda/#sthash.6TTSMqkR.dpuf
seguramente has visto en famosas que las trenzas espigadas son las que se usan en toda ocasión - See more at: http://racontenidos.com/como-hacerse-las-trenzas-espigas-las-trenzas-de-moda/#sthash.6TTSMqkR.dpuf
seguramente has visto en famosas que las trenzas espigadas son las que se usan en toda ocasión - See more at: http://racontenidos.com/como-hacerse-las-trenzas-espigas-las-trenzas-de-moda/#sthash.6TTSMqkR.dpuf
seguramente has visto en famosas que las trenzas espigadas son las que se usan en toda ocasión - See more at: http://racontenidos.com/como-hacerse-las-trenzas-espigas-las-trenzas-de-moda/#sthash.6TTSMqkR.dpuf
seguramente has visto en famosas que las trenzas espigadas son las que se usan en toda ocasión - See more at: http://racontenidos.com/como-hacerse-las-trenzas-espigas-las-trenzas-de-moda/#sthash.6TTSMqkR.dpuf
Las trenzas de espiga son faciles para hacerlos. Quieren saber cómo hacer este tipo de trenza? Les invito!
                                                                               Źródło


Me encantan todas las trenzas. Cada es bonito! Son las coronas en la cabeza! Cada vez las hace más personas.Estaba viendo muchos videos en youtube y siempre estaba practicando hasta ahora. Ya digo que puedo hacer trenza de espiga.

Podobają mi się wszystkie warkocze! Każdy jest bardzo ładny,unikalny i zdobi głowę niczym korona ale dla mnie najpiękniejszy zawsze będzie ten. Wiele razy oglądałam różne filmy i próbowałam go zrobić ale nic nie wychodziło. Na szczęście kilka dni temu postawiłam na swoim i udało się! Już mogę powiedzieć z ręką na sercu, że umiem zrobić kłosa.
¿Cómo les gusta mi trenza de espiga?
Jak wam się podoba mój kłos?

Tutaj macie filmik żeby trochę poćwiczyć. Mam nadzieję ,że nauczycie się bardzo szybko a jeżeli nie to nie przejmujcie się i próbujcie do skutku. Widząc efekt na prawdę warto.

Aqui tienen  video que es muy práctico y les enseña muy rapido como hacer una trenza de espiga. ojalá sea muy útil para vosotros!Tienen que practicar muchas veces y no dar por vencido tan fácilmente.
 Angela w telenoweli Telemundo Corazón Valiente, którą gra Adriana Fonseca także nosi warkocz kłos.
                                                                                 Źródło
El personaje Angela en la novela de Telemundo Corazón Valiente, papel interpretada por Adriana Fonseca , también adopta en estilo de la trenza.


Podobają Wam się tego typu warkocz? Umiecie go zrobić?
Les gusta este tipo de trenzas? Pueden hacerla? 

92 komentarze:

  1. Super wygląda, muszę się w końcu nauczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madame Peacock koniecznie musisz :)) Dziękuje ;*

      Usuń
  2. Gorgeous hair style!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. są świetne. jak byłam mała to zawsze ciocia mi robiła. ja nawet zwykłego warkocza nie umiem sobie zrobić, a co dopiero kłosa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak byłam mała to się sama nauczyłam pleść zwykłe warkoczyki :)) Kłos to było coś bardzo odległego w tym wieku dla mnie ;) Na szczęście już umiem go robić :D

      Usuń
  4. pięknie ci wyszedł
    ja mam za cieniutkie włosy, na jakikolwiek warkocz, nawet ten zwykły;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;* Ja też nie mam za gęstych włosów a warkocze bardzo nawet mi wychodzą :) Na pewno Ci się uda :)

      Usuń
  5. Kłosy są świetne, ja mam lekki problem ze zrobieniem sobie samej, bo mi ręce zaraz więdną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nauczyłam się sama robić a nigdy wcześniej nikt mi kłosa nie robił i nie pokazywał jak go zrobić :) To jest bardzo proste ale wygląda trochę przerażająco ;)

      Usuń
  6. Pierwszy i taki piękny?! ;O
    ja mam za krótkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudaaa12 też się zdziwiłam ,że mi wyszedł za pierwszym razem ;) Musiałam się z wami nim podzielić :)

      Usuń
  7. bardzo ładny :) w sumie to nie jest jakieś mega trudne ;) o wiele łatwiej zrobić mi kłosa, niż dobieranego francuza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ,że Ci się podoba :) ooo prawda dobierany francuz :) Koniecznie będę kiedyś musiała się nauczyć go robić ;)

      Usuń
  8. Pięknie wygląda, ja nie mam w ogóle talentu do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola ja też nie :D Na razie wyszedł mi tylko kłos ;) O bardziej skomplikowanych fryzurach pomyślę w przyszłości :)

      Usuń
  9. Zawsze mi się podobał taki warkocz :) Na razie mam za krótkie włosy, ale zacznę już ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. me gustan mucho las trenzas de espiga y también que ahora escribas en espan~ol. Un saludo!

    eintagmitpepa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi tambien ;)) Me gusta muchisimo que leas mi blog! :) Siempre estas bienvenida ;) Besos

      Usuń
  11. me gustan mucho y también que escribas en espanol!!

    eintagmitpepa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś próbowałam tak uczesać się, ale moje ręce nie poradziły sobie z tym wyzwaniem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Queenlris trzeba próbować aż do skutku ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam warkocze! Niestety mam póki co za krótkie włosy i dwie lewe ręce do fryzur:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ale moje krotkie wlosy sie nie nadaja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kłosy, zawsze zmuszam koleżanki żeby mi zrobiły, bo sama nie potrafię xD

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać, aż moje włosy urosną do odpowiedniej długości, wyrównam je i chyba codziennie będę go wtedy nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zatem klikaj ze lubisz Parile!! :)))

    www.live-style20.blogspot.com


    mozesz sobie zamowic!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyszedł ;)ja mam jeszcze za krótkie włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;* Jak urosną to spróbujesz i na pewno Ci wyjdzie ;)

      Usuń
  19. ładnie Ci wydszedł :)
    ja nidy takiego nie umialam zrobic

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! :) Niestety ja sobie samej absolutnie nic nie umiem zrobić z włosami, no może poza kucykiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;* Make Up Passion u mnie było podobnie ale w końcu postanowiłam ,że się nauczę kilku najprostszych warkoczy oraz upięć włosów ;)

      Usuń
  21. pięknie wyszło :) ja mam za krótkie włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  22. jak jeszcze mialam dlugie wlosy tez czesto nosilam klosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje! I poznałam nowe słowo. :-)
    Zresztą polski odpowiednik tez dopiero co poznałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Kochana ;) Jakiś czas temu wspominałam o akcji szlachetna paczka i o tym, żeby blogerzy się w nią włączyli! ;) Rodzina, którą możemy uszczęśliwić na święta została wybrana, mam nadzieję, że pomożesz i się przyłączysz do nas ! Wszystkie szczegóły z tym, co rodzina potrzebuje znajdziesz w najnowszej notce http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. piekny ten klos - ja mam za krotkie wlosy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blaubeere znam ten ból :) Na szczęście mi szybko urosły :D Kiedyś miałam bardzo krótkie ;)

      Usuń
  26. Ledwo mozna odroznic od prawdziwego kłosa zboża ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to znaczy ,że mi dobrze wyszedł :D

      Usuń
  27. such a beautiful braid :)

    happyleeliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki piękny *-* ślicznie tutaj, obserwujemy? :)))

    paattydiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja kłosa niestety nie potrafię sobie robić : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. songfordreams mam nadzieję ,że kiedyś się nauczyć a różne filmiki na youtube pomogą Ci w tym :)

      Usuń
  30. Śliczny jest! Ja kiedyś umiałam, ale już zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam nie umiem robić kłosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wygląda:) lubię warkocze:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Me gusta muchisimo la trenza de espiga

    Besos

    C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celeste muchisimas gracias por tus palabras ;) Besitos!

      Usuń
  34. kłosy są genialne! :) ale ja osobiście lepiej czuję się w rozpuszczonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dreamer ja też ale od czasu do czasu pozwolę sb na jakiegoś warkoczyka :))

      Usuń
  35. rewelacyjny kłos ! :))
    uwielbiam takie :*
    obserwujemy ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny jest! :) Gdybym miała odpowiednią długość włosów może bym miała więcej mobilizacji żeby nauczyć się tak czesać :) Ale jak zapuszczę to może metodą prób i błędów w końcu to opanuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;* Poczekasz trochę i na pewno się nauczysz ;) Ja nigdy nie zetnę swoich włosów! Na długich włosach można tworzyć cudowne fryzury a na krótkich nie bardzo :(

      Usuń
  37. pięknie wyglądasz, a kłos wyszedł znakomicie!
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie, może zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kłosa i wszelkie inne sploty;)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie wyszedl ja kiedys probowalam za pomocą koleżanki ale nie wyszedl mi;p

    OdpowiedzUsuń
  40. już dawno nie czesałam się w ten sposób, ogólnie lubię chodzić w rozpuszczonych włosach

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasami przypomina mi sie kłos lub warkocz i wtedy biegne do lustra by zapleść go na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam kłosa, bardzo ładnie i równo Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawdę pierwszy *.* Wspaniały *.* Też taki chce !!! :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super Ci wyszedł : D . mi zawsze jakieś włosy wystają i potem caly sie rozwala ;c
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepięknie Ci wyszedł, masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie Ci poszło :) lubię kłosa :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdybym,to ja potrafiła robić takiego "kłosa" :D

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyszedł bardzo fajnie:D
    obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna fryzurka :)
    Kiedyś umiałam, ale teraz to nie wiem czy bym zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  50. również uwielbiam warkocze, ale takiego kłosa jeszcze nie robiłam;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)