Pomadka z limitki Essence Wild Craft

Dwa tygodnie temu kupiłam jedną z dwóch dostępnych pomadek limitki Essence "Wild Craft". Szminka o nazwie  "rosewood hood" ma kolor jasnego, ciepłego beżu. Jesteście ciekawe jak się u mnie spisała? Zapraszam do krótkiej recenzji!


Opakowanie pomadki jest bardzo podobne do innych firmy Essence, które są w sprzedaży.Jest ono plastikowe i czarne! Robi na prawdę wspaniałe wrażenie.Nie zdarzyło mi się jeszcze zniszczyć opakowanie jakiejś szminki Essence mimo ,że kilka razy znalazły się na podłodze :).
Szminka jest bezzapachowa.Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona dość rzadka a nie lubię tego typu szminek :(.  Zdecydowanie nie kryje całej powierzchni ust ! Spodziewałam się czegoś więcej od pomadki Essence a tym bardziej z limitki.Szybko nie jest trwała i szybko znika z ust.Doskonale je nawilża i wygląda bardzo naturalnie oraz daje naturalny połysk.




Nabyłyście już coś z limitki Wild Craft? Lubicie szminki Essence?

65 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, jak ja wbiłam do drogerii to już została tylko śliwkowa ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! same śliwy!

      Usuń
    2. śliwkowe są brzydkie! U mnie teraz też zostały same śliwkowe. Jestem szczęśliwa,że mogłam kupić tą szminkę! Ona ma boski kolor a śliwkowy jak dla mnie zdecydowanie za ciemny

      Usuń
  2. fajny ten kolorek :)
    dzieki za odwiedziny
    ps. jestes w obs bo cie nie widze ? ale dodaje do siebie
    zapraszam czesciej

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor rzeczywiście ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny i delikatny ;) uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Beż jest na drugim miejscu jeśli chodzi o kolory pomadek :) Pierwszy to wiadomo soczysta czerwień :)

      Usuń
  5. podoba mi się, chociaż w drogerii jakoś nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w drogerii od razu wzięłam szminkę do koszyczka bez wahania ;) Pewnie dlatego ,że wcześniej widziałam swatche na zagranicznych blogach :)

      Usuń
  6. Kolor ładny, szkoda że taka słaba, a z tej limitki kupiłam tylko cień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie kolorek cienia? :) Ja nie skusiłam się na cienie bo ostatnio używam tylko paletek Sleeka :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dlaczego? :) Dla mnie mogłaby kryć lepiej i trochę krucho z trwałością a kolor bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  8. świetny kolor ale topi się ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety i w dodatku jest nietrwała :(( Liczyłam na coś więcej :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dla mnie mogłaby kryć trochę lepiej :)

      Usuń
  10. uwielbiam takie odcienie ! musze leciec zobaczyc czy jest ten odcien!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprawdź ale wątpię bo wszyscy mówią ,że już pozostawały tylko odcienie śliwkowe a one są bardzo ciemne :(

      Usuń
  11. Nie mam niczego z tej limitki.
    Widać jednak, że nie mam czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ładny niestety konsystencja straszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja mogłaby być bardziej gęsta i mniej topliwa a tak to pomadka utrzymuje się na ustach mniej więcej przez 2 godziny :(

      Usuń
  13. Żal, ja też jej szukałam , ale zostały same jakieś fiolety i bordo ;< Wszyscy się rzucili na ten nude :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Za pomadkami nie przepadam, zdecydowanie wolę błyszczyki.. Wyjątek stanowią takie delikatne kolorki jak ten pokazany przez Ciebie.. Bardzo ładny, subtelny odcień.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień tez mi się podoba :) Bardziej przypomina błyszczyk niż pomadkę :) Efekt typowy jaki daje błyszczyk :) szkoda tylko ,że jest nietrwała :(

      Usuń
  15. hmm bardziej jak błyszczyk niż pomadka, a szkoda, bo kolor bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor tak ale poza tym żadnych rewelacji :)

      Usuń
  16. Nice shade!
    From this collection I bought just one nail polish and the lilac eye shadow.
    xoxo

    http://makeupglowonline.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor bardzo ładny : >
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna pomadka już wiem co sobie kupię następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to edycja limitowana :( Musisz się śpieszyć ;)

      Usuń
  19. Świetny blog!!!:*

    Obserwujemy?;)
    Buziaki;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nice blog ^^ loves it))

    follow me and i will follow you)
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  21. oo super pomadka:) Również obserwuję:d

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do mnie zostałaś nominowana do Liebster blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy.

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z tej limitki mam rozświetlacz, 2 cienie i 3 lakiery :)

    Zapraszam Cię do zabawy :)
    http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ojeeej mój ulubiony kolor ;) śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  27. Brzmi interesujaco, lubie takie naturalne barwy
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny odcień, taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki bardzo delikatny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja ją lubię, wolę lekkie szminki :)
    jest podoba do in the nude, tylko mniej różowa i ciemniejsza i chyba bardziej "rzadka" jak to napisałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolorek :-) muszę poszukać :-) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już nabyłam :) ale nie pomadkę a lakier, na który polowałam. Jeszcze nie miałam okazji pomalować nim pazurków :D

    Pomadka prezentowała się ciekawie ale faktycznie chyba lepiej że jej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you so much for your comment! I follow you! xoxo
    Eider

    http://theeworld.blogspot.com.es/2012/11/biker-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  34. what a beautiful and original colour!!i follow you,i hope you can follow me too many kisses from italy :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny kolor, ale nie spodziewałam się po Essence tak miernej jakości:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)