Preparat punktowy ACNE Spot treatment

Jakiś czas temu dostałam do testów od firmy Novaclear preparat punktowy ACNE Spot treatment. Po wielu dniach stosowania dzisiaj wreszcie mogę przedstawić opinię na jego temat. Zapraszam do przeczytania.


Preparat znajduje się w plastikowej tubce, która jest zakończona"dziubkiem" dzięki czemu jest łatwo go zaaplikować.Ma dość gęstą ,bezzapachową konsystencję.

Kosmetyk bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filtru. Pierwsze efekty zdołałam zauważyć już po dwóch dniach! Zaczerwienienia stały się mniej widoczne ,a grudki i krosty zaczęły się szybciej goić!ACNE Spot treatment w żadnym stopniu nie podrażnił ani nie wysuszył skórę twarzy! Odkąd go stosuję mam mniej niespodziewanych niespodzianek na twarzy. Nakładam go na noc a rankiem już mogę zaobserwować pierwsze zmiany! Genialny preparat!

Stosowałyście kiedyś kosmetyki Novaclear? Co sądzicie o preparatach punktowych?

45 komentarzy:

  1. Kurczę jak taki dobry, to może i ja się na niego skuszę :) Przydałby się na moje uczuleniowe krosteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam produktów tej firmy ale będę musiała się zastanowić nad zakupieniem. Obecnie mam punktowy preparat z avonu aczkolwiek póki co nie sprawdza się on(bynajmniej po niecałym tygodniu wciąż nie widać jakichkolwiek zmian...)

    OdpowiedzUsuń
  3. great!

    bubblesandwindmills.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz by mi się przydał, bo mam drobny wysyp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czasami mam takie wysypy ,że wstyd wyjść z domu :(

      Usuń
  5. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i miły komentarz:) Bardzo mnie cieszy, że mój blog Cię zainteresował i dodałaś go do obserwowanych. Twój blog również jest bardzo ciekawy i również dodałam go do obserwowanych:) Zapraszam częściej i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great.

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak szybko widać efekty ?:))
    to na pewno jeśli będę w potrzebie - wypróbuję go
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko! :) Sama się zdziwiłam ,że po dwóch dniach stosowania zaczerwienienia stały się bladsze a zmiany trądzikowe zniknęły!

      Usuń
  8. Nie mam problemów z wypryskami.
    Jeżeli już coś wyskoczy, to nakładam maść cynkowa.
    Zawsze działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam maści cynkowej ale na pewno prędzej czy później to zrobię :)

      Usuń
  9. Ciekawy :D. Przydałoby mi sie coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Masz jeszcze do wyboru inne kosmetyki z tej serii :)

      Usuń
  10. Jeszcze nie testowałam, ale jeśli nic innego nie pomoże to sięgnę po kosmetyki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj bo na prawdę warto :) Chociaż o masce novaclear nie mam aż takiego dobrego zdania :)

      Usuń
  11. Ja jeszcze go nie próbowałam i nie słyszałam o nim :) Bardzo szybko widać efekty jak po dwóch dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam ,że tak szybko zauważyłam zmiany :)

      Usuń
  12. Przydałoby się coś takiego mieć ! Ja również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tym ale z chęcią wypróbuje tego bo moja twarz czegoś takiego potrzebuje:)
    Wiesz może gdzie i za ile można go kupić?
    i jak byś mogla to odpowiedz na moim blogu dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia gdzie go można kupić i za ile ;) Ja go dostałam w ramach współpracy :)

      Usuń
  14. na pewno się znajdzie w mojej półce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować. Fajna notka ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałaś wyróżnienie na moim blogu :) Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana,nominowałam Cię do Liebster Blog.szczegóły na moim blogu Pozdrawiam
    Biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  18. ja akurat tego nie potrzebuje ale PEWNIE bardzo fajny i skuteczny tak jak piszesz :)
    zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell and gave it
    to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic
    but I had to tell someone!

    Feel free to visit my webpage fruit machines for sale

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm curious to find out what blog system you happen to be working with? I'm experiencing some small ѕecurity рrοblemѕ with my lаtest site and Ι'd like to find something more risk-free. Do you have any recommendations?

    Also visit my blog ... how to get rid of heartburn quickly

    OdpowiedzUsuń
  21. Gгeetings Ι am so gгateful I fοund your site,
    I rеally fοund yοu bу acсident, ωhіlе I was searching on Bing for
    something еlsе, Νonеtheleѕѕ I am heгe nοw anԁ ωοuld just like to say many thаnkѕ fοr а marvelouѕ рost and a
    all rоunԁ thгilling blog
    (І аlѕo love the theme/design), I dоn’t hаve tіme to broωse it аll at the minute but I have bοoκmarκed
    it and also added іn youг RSS feeԁs, ѕo ωhen І havе tіme
    I will be back to read much moгe, Please do keep up thе excеllеnt wоrk.



    Fеel free to vіsit my web blοg - grow breasts

    OdpowiedzUsuń
  22. Wοw that ωaѕ ѕtгange.
    I јuѕt wrote an νery long comment but aftеr I
    сlісked submіt my сοmment dіdn't show up. Grrrr... well I'm not
    writing all that οveг agаіn. Anyway, just
    wanteԁ tο ѕаy fаntastic blog!


    My page: trim belly fat fast

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi, i read your blog from time to time and i own a similar
    one and i was just curious if you get a lot of spam remarks?

    If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it's driving me mad so any help is very much appreciated.

    Feel free to visit my weblog: fruities

    OdpowiedzUsuń
  24. When ӏ orіginally commented Ӏ clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time а cоmment is аdded I get thrее emails with the same comment.

    Is there any way you can remove mе fгom that serνicе?
    Аρpreciate it!

    Here iѕ my wеb blog: How to get bigger boobs naturally

    OdpowiedzUsuń
  25. I liκe whаt yοu guуs tenԁ to bе up too.
    Suсh clеveг woгk and expoѕuгe!
    Keep up the suрeгb workѕ guуs I've you guys to blogroll.

    my web site :: www.youtube.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Аppreciating the commitment you put into your blοg and in dеpth information уou οffer.
    It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the samе old rehaѕheԁ information.
    Great гead! I've bookmarked your site and I'm adԁing your RSS
    feeds to my Goοgle account.

    My web-site: double glazing windows solihull area

    OdpowiedzUsuń
  27. Dоes youг website hаve a contaсt page?
    I'm having a tough time locating it but, I'd lіke to
    send you an e-mаil. I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it grow over time.

    My weblog ... burn belly fat fast

    OdpowiedzUsuń
  28. Hey are usіng Worԁρress fοr youг site platform?
    I'm new to the blog world but I'm trуing to gеt
    started аnd sеt uр mу own.

    Dо you requiгe any coding expertise tο mаke youг
    oωn blog? Any helρ would be гeally appreсiated!


    Feel free to ѕurf to my wеbsite ... 24 hour Plumbers Solihull

    OdpowiedzUsuń
  29. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this website. It'ѕ simple, yet effеctive.
    A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say you have done a fantastic job with this. Additionally, the blog loads extremely quick for me on Chrome. Superb Blog!

    Here is my webpage :: father's ԁay gift ideas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)