Sachol Fresh -płyn do płukania jamy ustnej

Dzisiaj chcę wam przedstawić produkt do higieny jamy zębnej. O czym mowa? O płynie do płukania Sachol Fresh, który otrzymałam do testowania dzięki portalowi Uroda i zdrowie.



Płyn znajduje się w plastikowej , przezroczystej buteleczce dzięki czemu możemy śledzić poziom jego zużycia. Butelka ma pojemność 200 ml i nie jest zbyt poręczna ,żeby mieć ją przy sobie poza domem. W sprzedaży także jest butelka o pojemności 500 ml. Jak dla mnie to już musi być gigantyczna :) Produkt ma piękny, błękitny kolor.
Zapach kojarzy mi się z miętową pastą do zębów ale jest dość delikatny. Płyn daje uczucie świeżości i działa antybakteryjnie.
Smak mogę określić jako pół-słodkawy ,bo nie jest zbyt słodki ani też zbytnio kwaśny.Niektóre płyny do płukania jamy ustnej mają zbyt słodki smak i się ogromnie cieszę ,że mogłam poznać nowy płyn na rynku trochę z innej strony.Takiego płynu właśnie potrzebowałam.



Cena: 200 ml- ok 16 zł
          500 ml- 30 zł

Jakich płynów do płukania ust używacie? Co myślicie o Sachol Fresh?

25 komentarzy:

  1. Swój ulubiony płyn już mam :)
    Nic innego mnie nie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez płyn do płukania życia sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam nic o tym płynie,ale już zachęca mnie jego pół-słodkawy smak:) zazwyczaj używam płynów listerine. ale jestem tak średnio z niego zadowolona. widocznie najwyższa pora zmienić na coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o nich,sachol kojarzył mi się z maścią na dziąsła .Musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też :) Kilka razy miałam tą maść na dziąsła ;) Spróbuj bo na prawdę warto ; )

      Usuń
  5. bardzo ciekawy blog:) będę tu zaglądać :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie tu u ciebie :) szczególnie zainteresował mnie ten post o przenoszeniu pomadki do słoiczka :D na pewno to wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) Spróbuj bo czasem pomadki się łamią i nie ma co z nimi zrobić :(

      Usuń
  7. hmm bardzo fajna recenzja-zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam colgate lub listerine

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do Twojego pytania odnośnie mojego posta, to odpowiedź brzmi: ślub w następnym roku w porze letniej, bo teraz jest zimno, nieprzyjemnie i ponuro, a poza tym przygotowania do niego też trwają:)

    Płynów do płukania "jamy ustnej" nie używam bo chyba bym zwymiotowała biorąc to do ust;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do listy Liebster Blog Award więc jeśli masz ochotę na dobrą zabawę zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mnie kusi ale mnie kusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go nigdy, ale wygląda ciekawie. Dla mnie im delikatniejszy smak, tym lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  14. *.*
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania buty :D
    www.modnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze używam płynów do płukania :) ten jest raczej średniej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)