Zakupy w sklepie Bioarp!

Ostatnio zrobiłam kosmetyczne zakupy w sklepie internetowym Bioarp. Nigdy wcześniej nie miałam żadnych rosyjskich kosmetyków z tego sklepu.Skusiłam się na poniższe rzeczy:

1) Naturalny ziołowy lotion do włosów - przeciw wypadaniu
Dzięki unikalnej kombinacji naturalnych składników, intensywnie wzmacnia i odżywia włosy oraz cebulki włosowe, skutecznie zapobiegając ich   wypadaniu.
Pojemność opakowania   150ml   .      
Cena brutto -  12 zł.    

2) Baikal Herbals – szampon regenerujący do włosów łamliwych i zniszczonych (bez SLS i parabenów)
 Przeznaczony dla włosów wymagających intensywnej pielęgnacji. Przeciwdziała przesuszeniu i łamliwości, intensywnie odżywia i wzmacnia włosy, nadając im elastyczność i zdrowy blask. 

Szampon zawiera:
•Aktywne organiczne ekstrakty i oleje z roślin rosnących w czystych ekologicznie okolicach jeziora Bajkał.
•Wysoki procent ekstraktów roślinnych.
•Bezpieczne konserwanty stosowane w żywności.
Nie zawiera SLS i parabenów
Pojemność opakowania 280 ml
Cena brutto – 13 zł
3)Baikal Herbals – balsam regenerujący do włosów łamliwych i zniszczonych (bez PEG i parabenów)
Przeznaczony dla włosów wymagających intensywnej pielęgnacji. Przeciwdziała przesuszeniu i łamliwości. Wygładza je, co ułatwia rozczesywanie i układanie.

Balsam zawiera: 
-Aktywne organiczne ekstrakty i oleje z roślin rosnących w czystych ekologicznie okolicach jeziora Bajkał.  
-Wysoki procent ekstraktów roślinnych 
-Bezpieczne konserwanty stosowane w żywności.
Nie zawiera PEG i parabenów
Pojemność opakowania 280 ml
Cena brutto – 13 zł

4)Organiczny krem do twarzy na dzień do 35 lat
Unikalna receptura kremu na dzień dla osób do 35 roku życia uzupełniona  nowoczesnym odmładzającym fitokompleksem «Carefeel».
Wzmacnia procesy odnowy komórek skóry, nasycając ją witaminą C, daje wyraźny odmładzający efekt. Wygładza drobne zmarszczki, tonizuje skórę i przywraca jej sprężystość. Zmiękcza i nadaje skórze aksamitność. 
Pojemność opakowania   50 ml .  
Cena brutto- 26 zł

Zamwiałyście coś kiedyś w sklepie Bioarp? Podzielcie się swoimi wrażeniami :)

37 komentarzy:

  1. Czaję się na zamówienie w tym sklepie, ale najchętniej wzięłabym... prawie wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie...
      Ostatnio napaliłam się na krem...kusiły zwłaszcza przeceny z 26 na 12 zł. Okazało się jednak, że ma glicerynę, której moja skóra twarzy nie lubi.
      Bardzo fajne zakupy.:)

      Usuń
    2. Ja nie wiedziałam też co wybrać bo tyle fantastycznych rzeczy jest w ofercie tego sklepu ;) Skusiłam się przede wszystkim na produkty,które były mi potrzebne do pielęgnacji włosów oraz krem,który był na przecenie :))

      Usuń
  2. Nie znam kompletnie tego sklepu :/ Czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znam tego sklepu, ale interesuje mnie ten szampon bez SLS, może zamówię niedługo sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już go próbowałam i muszę powiedzieć ,że jest genialny! ;) Moje włosy już były tak zniszczone po takiej ilości chemicznych szamponów ,że potrzebowałam czegoś takiego :)

      Usuń
  4. Ja się czaję na większe zakupy rosyjskich kosmetyków, ale wciąż brak mi funduszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leany już kiedyś robiłaś zakupy w tym sklepie?

      Usuń
  5. Teraz odkładam wszystkie możliwe zakupy na później. Na już tylko to, co nie może czekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this post!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ten sklep już od jakiegoś czasu, myślę że pod koniec miesiąca albo w grudniu w końcu zrobię zamówienie. Problem w tym, że chciałabym pewnie połowę sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba problem większości osób,które chcą tam robić zakupy :D

      Usuń
  8. nie znam tej marki, ale widzę któryś raz na bloggerze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o tej marce słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego sklepu. muszę za chwilę poszperać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ¡¡me encantó el blog!!

    ¿Para practicar español con especiales y curiosas historias que hacen de los lunes un dia alegre?

    http://casildacasi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nic nie zamawiałam ale na pewno kiedyś to zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się coś z tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. może i ja isę skusze...słyszałam juz o tych kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś szampon i odżywkę z Baikal ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne zamówienie :) recenzje - czekam ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do zabawy, zostalas otagowana :) http://eivorbesta.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :*
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ale z chęcią przeczytam czy są to dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nice post!
    kisses

    bubblesandwindmills.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten kremik i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie zmawiałam nic z tego bo szczerze mówiąc to ja nie wiedzialam że taki sklep jest;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Sklep znam, ale nie zaglądam, bo zaraz bym się napaliła na coś niepotrzebnie:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez ostatnio zastanawialam sie nad zakupem rosyjskich kosmetykow.:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie tak dawno zastanawiałam się nad tymi kosmetykami :)
    Daj znac jak się sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba się skuszę na tą mgiełkę przeciw wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the packaging for these products! thanks for stopping by, I'm your newest follower!

    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wkurza mnie że do takich sklepów mam strasznie daleko :/ pozostają mi tylko wysyłki
    aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)